SLAVONSKI BROD - Više od šest mjeseci, ulaz 3 u Naselju Slavonija I. nema ventilaciju. Ne radi! Šest mjeseci čekamo da nam 'Stano-servis' to popravi. Naravno da ih zovemo, pitamo... I došli smo do toga da nam se na već poznati broj ne žele javiti, jer smo im dosadni.
Mjesecima slušamo kako čekaju majstora iz Zagreba jer bi, navodno, on to znao popraviti?! Sve što je, u vezi s ventilacijom, napravila tvrtka koja održava našu zgradu jeste to da su su skinuli ventilator na jednoj vertikali, a drugu nisu niti popravili. I to tako stoji šest mjeseci!
Jučer sam ih zvala i gospodin Darko mi kaže: 'Eto nas danas'. Znala sam da ništa od toga.
Danas zovem, a s druge strane: "Padala je kiša jutros gospođo!" i smjeh!
Samim tim što mi već mjesecima daju smiješne odgovore i što lažu mene i susjede, smatraju nas budalama!
Danas sam im rekla kako ću ih dati u novine... i zamislite... nakon pet minuta me zovu i nude privremeno riješenje - da u moju kupaonicu ugrade ventilator, tako da imam zraka u svom stanu. Samo ja! Kakvo mito i korupcija!
Naravno da sam ih odbila jer ne vidim razloga zašto cijeli ulaz ne bi imao ventilaciju. Odnosno, ona postoji, a oni ju neće ili ne znaju popraviti!
Eto, nazovite ih pa pitajte zašto ne rade svoj posao - piše nam posjetiteljica SBplus-u i ostavlja svoje podatke kako bi nas uvjerila da u pitanju nije zanovijetanje nego nužda i nudi broj telefona na kojem možemo provjeriti njezine tvrdnje.
Budući da smo neuspješno pokušavali provjeriti navode, 'drugoj strani' ostavljamo mogućnost javnog očitovanja ili tihog rješenja problema stanara u tom dijelu Slavonskog Broda.
Od konkurencije 'Stano servisa', pak, dobili smo informaciju kako nema niti jednog razloga da kvar ne bude otklonjen, ako vlasnici zgrade imaju dovoljno novaca u pričuvi. Naime, kažu nam, iako smo konkurencija, znamo da je toj tvrtki u interesu raditi, ako će taj posao netko platiti.
Temeljem informacija koje smo dobili, stanare, suvlasnike zgrade, upućujemo na njihovo pravo pitati svog 'predstavnika suvlasnika' u čemu je problem, a ako s odgovorom nisu zadovoljni mogu i sami informirati se kod svog 'upravitelja zgrade' (u ovom slučaju 'Stano-servis') kako bi saznali ima li zgrada dovoljno sredstava kako bi ventilacija bila popravljena.
Dakako, sad ne preko telefona nego osobno. Upravitelj je obvezan dati Vam informaciju koju, ako mu ne vjerujete, možete provjeriti i u banci.
Drugo je pitanje - žele li suvlasnici taj novac, na primjer, uložiti u sanaciju ventilacije ili misle kako je nešto drugo prioritet.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -