6404
Prikaza
5
Komentara
SLAVONSKI BROD - „Brod Parkingu ni korona ne može ništa. Makar bio samo jedan automobil na čitavom parkiralištu, dobit će kaznu. Kontrolori se ne boje zaraze pa vrijedno provjeravaju sve kao i inače." - svojevrsno upozorenje ostalim sugrađanima poslao je Brođanin koji se ponadao kako će ga situacija s koronavirusom osloboditi obveze plaćanja parkirališnog mjesta u samom centru grada, no umjesto toga - kao što bi to bilo i svakog drugog normalnog radnog dana - na vjetrobranskom staklu dočekala ga je 'čestitka' vrijedna 60 kuna.
Dakle, iako su parkirališta uglavnom prazna pa djelatnici Brod Parkinga nemaju posla, redovito provjeravaju plaćaju li oni malobrojni vozači korištenje mjesta za svoje limene ljubimce - posebice u samom centru grada gdje više gotovo ništa ne radi, osim ljekarne, pekarnica i manje trgovine prehrambenim artiklima.
Naplata parkiranja tijekom borbe protiv koronavirusa aktualna je i u drugim dijelovima Lijepe Naše.
U Osijeku je oko cijele situacije povezane s tim nastala prava drama. Kako piše portal SiB, Grad Osijek prvo je objavio kako neće biti naplate parkinga za vrijeme COVID-19 da bi gradski koncesionar - tvrtka Elektromodul, ubrzo nakon toga objavila kako nastavlja s naplatom jer su njezina 53 zaposlenika i dalje na svojim radnim mjestima. Ipak, već sljedećeg dana došlo je do novog obrata i objave kako tijekom travnja naplate neće biti, a Grad će, zauzvrat, oprostiti ratu za koncesiju prema ugovoru.
Samim time, parkiranje će opet - posredno - platiti građani jer će gradski proračun (dakle, zajednička blagajna svih Osječana), biti olakšana za određeni iznos. Do vijesti o promjenama, za Brođane je ipak sigurnije da mjesto omeđeno plavim linijama i dalje pošteno plaćaju.
Zašto parkiranje ne bi trebalo bit besplatno? Zato što ti tako kažeš? Platili smo izgradnju parkinga, plaćamo održavanje, još moramo plaćat i zadržavanje po satu. Treba ukinuti naplatu parkiranja i udesetorostručit kazne za parkiranje na nedozvoljenim površinama. Za koncesionare se... Prikaži sve zdravom logikom može zaključit da ubiru više novaca nego što plaćaju koncesije. Od toga žive, isplaćuju plaće i stvaraju dobit. Da nije tako, ne bi ni postojali. Ja samo pitam zašto to ne radi Grad, pa da dobit ide Gradu umjesto privatniku.
Zašto su parkinzi u koncesiji? Zašto Grad ne bi razliku naplaćenog parkiranja i cijene koncesije uzimao sebi, jer su parkirališta gradska imovina (čiju su izgradnju i održavanje platili građani)? Grad nije u stanju organizirat ni službu za naplatu parkiranja? Ili... Prikaži sve se nekom pogoduje? Zašto se uopće parkiranje naplaćuje? Da bi od tog novca napravili rotor? Ajmo anketu, rotor ili besplatno parkiranje.
U cemu je problem? Jel brod-parking donio odluku o neplacanju parkinga dok trave izvanredna situacija? Nije! Jel parkirno mjesto oznaceno plavom bojom da je tu naplata? Da, obiljezeno je! Taj koji je to slikao je budala ako je mislio dzabe... Prikaži svee parkirati pa sad nek ne cendra. A to sto je Osijek donio odluku o ne placanju je sasvim druga stvar od SB-a. Tvrtka koja naplacuje u Osijeku parkinge je u gradskom vlasnistvu a u SB je u privatnom vlasnistvu naplata parkinga tj firma placa gradu godisnju koncesiju pa nek onda Duspara da nalog privatnoj firmi da prekine placanje....malo morgen ce to traziti.