Tko planira i "naručuje" pojedina prometna rješenja? Jesu li upravo ta rješenja - u prometnoj teoriji i praksi - dobra i poželjna za Slavonski Brod, kao i odgovre na niz drugih pitanja vezanih uz ovu temu pogledajte u trećem video prilogu rubrike 'drukčije', koju je nedavno uveo SBplus.
SLAVONSKI BROD - Građani Slavonskog Broda, kao i putnici koji kroz njega prolaze, svjedoci su dinamične izgradnje
prometne infrastrukture te drastičnih promjena u nadzoru i regulaciji prometa.
Najuočljivije
promjene odnose se na uvođenje brojnih kružnih tokova, ili popularnih „rotora", zbog čega neki sugeriraju kako prvi Brođanin, gradonačelnik Mirko Duspara, radi nekih osobnih interesa, provodi 'rotorizaciju' na prometnicama Slavonskog Broda.
Drugi prometni trend, svojevrsna kopenhagenizacija
Slavonskog Broda, odnosno drastično povećanje biciklističkih staza, također je
prouzrokovala brojne polemike među građanima.
Kako mi u Hrvatskoj, često, sami sebi zakompliciramo život, nema
jednog glavnog i odgovornog za implementiranje prometnih rješenja u nekom
gradu, već je uspostavljen poprilično složen sustav višerazinskog odlučivanja. Čak niti gradonačelnik nema ovlasti samostalno donositi odluke o gradskom prometnom
pejzažu.
Zbog toga, o prometnim rješenjima razgovaramo
s Franjom Galićem, voditeljem odsjeka za sigurnost cestovnog prometa Policijske uprave brodsko-posavske, odsjeka
u kojem se odobravaju sva predložena prometna rješenja na našem području.
Tko planira i "naručuje" pojedina prometna rješenja? Jesu li upravo ta rješenja - u prometnoj teoriji i praksi - dobra i poželjna za Slavonski Brod, kao i odgovre na niz drugih pitanja vezanih uz ovu temu pogledajte u trećem video prilogu rubrike 'drukčije', koju je nedavno uveo SBplus.