
Foto: Željka Gavranović/SBplusUlaz u Ulicu Slavka Pokaza

Foto: Željka Gavranović/SBplusUlica Slavka Martinovića

Foto: SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus

Foto: Željka Gavranović/SBplus
Iako radovi na izgradnji još jednog slavonskobrodskog rotora teku bez većih teškoća i gužvi, u problemu su se našle ulice koje služe kao obilazni pravci.
SLAVONSKI BROD - Člankom naslova ' Rekonstrukcija raskrižja teče bez većih problema i gužvi' prošli smo tjedan obišli jedno od trenutno
najaktivnijih gradilišta na području Slavonskog Broda kako bismo snimili
trenutnu fazu radova na rekonstrukciji raskrižja Osječke ulice i Sjeverne vezne
ceste.
Iako protiv teksta članka i radova čitatelj portala SBplus
nije imao ništa, podugačkim komentarom požalio se na stanje u ulicama koje su
preuzele teret prometa s tog raskrižja na kojemu se gradi kružni tok. Nova
prometna regulacija, tvrdi, opteretila je obližnje ulice Slavka Martinovića i
Slavka Pokaza koje, zbog lošeg stanja u kojem se nalaze, nisu u stanju na
adekvatan način primiti pojedine vrste vozila.
- Javljam se povodom članka gđe. Željke Gavranović o novom
gradilištu kružnog toka na Sjevernoj veznoj cesti. Naime, progres i napredak
grada su dobra stvar, ali je još bolje ako se isti izvode kako treba, a ne mimo
propisa i zakona. Poznato je da je promet s 'brze ceste' preusmjeren u okolne
ceste u naselju, ali se pri tome nikako nije vodilo računa o kvaliteti tih
kolnika, širini, mogućnostima da prime sav promet koji je preusmjeren i o
stvarima kako da stanovnici tih ulica sačuvaju živu glavu za vrijeme ovih
radova Pošto sam i sam stanovnik jedne od tih ulica (u pitanju su ulice Slavka
Pokaza i Slavka Martinovića )život je u tim ulicama postao nepodnošljiv. Hrvatske
ceste su postavile znak zabrane i skrenule sav promet kroz te ulice koje, kao
prvo, nemaju niti potrebnu širinu za dva automobila, a još veći problem je što u
njima nema ni nogostupa (op.a. navodi se odnose na Pokazovu ulicu) niti odvoda i slivnika na cesti. Tako da sad ovuda
prometuju kamioni, kombi vozila, tegljači s prikolicama pa čak i autobusi. Kada
sam kontaktirao Gradsko poglavarstvo da nešto poduzme, dobio sam odgovor da su
za to, kao izvođači radova, nadležne Hrvatske ceste. Oni opet kažu da s tim
nemaju ništa jer su te ulice gradske i spadaju pod ingerenciju grada i da grad
treba postaviti nove znakove. Policijska uprava Slavonski Brod daje obrazloženje
da oni mogu samo kroz redovne patrole probati izregulirati promet kroz te
ulice. Sve u svemu, nitko ništa ne poduzima niti želi poduzeti. Promet se i
dalje odvija ovim ulicama, kamioni lome i ono malo asfalta sto je ostalo, stanovnici
ne izlaze iz kuća, a Grad i dalje uredno uzima sve žive namete koje mi kao
stanovnici plaćamo, a ne pomaže nam nitko. E pa evo, ako gđa. Željka Gavranović
ima volje, bilo bi dobro da napravi i reportažu o ovome problemu nas malih
ljudi koji živimo kraj „Route 66"!! - dovršio je svoju priču stanar jedne od
dviju spornih ulica.
Očekujući tada najveću frekventnost, ulice smo obišli i
snimili u ponedjeljak u osam ujutro. Na obje smo lokacije proveli sveukupno
desetak minuta.
Iako vozila njima prometuju bez većih zastoja i gužvi,
pojedini su dijelovi prilično problematični - zbog čega je u 'normalnim okolnostima' kamionima i zabranjen promet tim cestama. Dok Martinovićeva ulica koja je
nešto adekvatnija za obilazni pravac dopušta barem mimoilaženje dvaju vozila, u
onoj Slavka Pokaza ni to nije moguće jer je kolnik dovoljno širok za prolazak tek jednog automobila. Mimoilaženje se, dakle, odvija sklanjanjem nekog od sudionika u prometu na zelene ili šljunčane
površine sa strane. Pukotine na cesti i rupe također otežavaju sigurnu vožnju.
Pješake jutros na toj relaciji nismo uočili, ali vjerujemo
kako im ne bi bilo ugodno naći se uz cestu kojom se ne može istovremeno prometovati u oba smjera, a uz nju nema ni staze.
Sličnoj smo situaciji svjedočili i u srpnju kada su se, zbog
radova na magistralnom cjevovodu na Vinogradskoj cesti, žalili stanari bočnih
ulica. Ipak, ni njima nije bilo pomoći jer u tom trenutku drugo rješenje nije postojalo - osim policijskih službenika koji bi mogli pripaziti na brzinu vožnje i ponašanje vozača. Alternative, čini se, ni u ovom slučaju nema. Nepobitno je, ipak, da su Hrvatske ceste na adekvatne obilazne pravce trebale misliti prije samog početka radova.
Nasreću, najavljeni rok izgradnje kružnog toka je dva mjeseca pa stanarima preostaje tek strpljenje, oprez, ali i nada da će se Hrvatske ceste, kao investitor radova, pobrinuti da izvođač sve oštećeno vrati u prvobitno stanje.
SBplus portal dodatno će provjeriti je li prometna signalizacija postavljena ispravno te koriste li se propisani obilazni pravci.