Politika : EU fondovi

Objavljeno: 12.7.2019. u 13:20
Prikaza: 1133
|
Autor: Promo/SBplus

Slavonija nudi 'brda i doline'

Za turistički 'boom' povezali Slavoniju i Vojvodinu

Željka Gavranović/SBplus
Foto: Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Ž.G./SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus
  • Željka Gavranović/SBplus

Mladi su umovi smislili nepogrešivi recept za uspjeh turizma u svim slavonskim županijama. Njihova je ideja bezrezervno ujedinjenje proizvođača i ponuditelja usluga, zaboravljanje na ego i promociju isključivo vlastitog brenda te sudjelovanje u kreiranju jedinstvenog ugođaja za turiste koji će u danima odmora proći Istočnu Hrvatsku i Sjevernu Bačku.

SLAVONSKI BROD / ČEPIN - Iz projekta pod nazivom „Explore CRO-SRB – Extraordinary Pleasure of Our Region – Common gastro, eco & recreation routes of Croatia & Serbia", sufinanciranog u okviru Interreg IPA CBC Programa prekogranične suradnje Hrvatska-Srbija 2014.-2020., proizašle su tri turističke rute - gastro, eko i rekreacijska - koje prolaze svim slavonskim županijama i Sjevernom Bačkom, odnosno turiste vode prekograničnim područjem Hrvatske i Srbije.

Nositelj ovog velikog projekta kojemu je cilj ujedinjenje manjih cjelina u svrhu postizanja turističke prepoznatljivosti je Razvojna agencija Grada Slavonskog Broda koja je Projekt i pripremila.

- Riječ je o projektu čija je ukupna vrijednost 368.110,98 eura, a bespovratna sredstva iznose 312.894,32 eura iz Interreg IPA CBC Programa prekogranične suradnje Hrvatska-Srbija. Naši partneri na projektu su Turistički klaster Slavonska košarica iz Slavonskog Broda, zatim Regionalna Razvojna agencija Panonreg iz Subotice i Fond turistički klaster mikroregije Subotica Palić, a projekt se provodio na području Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Požeško-slavonske i Vukovarsko-srijemske županije s Hrvatske strane te u sjevernobačkom okrugu u Vojvodini odnosno Srbiji. Ovo je ujedno posljednja projektna aktivnost nakon 24 mjeseca provedbe projekta kojeg smo započeli istragom resursa na prekograničnom području koje smo potom povezali u ključna odredišta i točke te sačinili tri turističke rute: gastro, eko i rekreacijsku. istaknula bih e-Klaster platformu koja je uspostavljena kao regionalna baza turističke ponude i ponuditelja, a koja članovima dvaju klastera uključenih u projekt i drugim ponuditeljima ugostiteljskih i turističkih sadržaja te proizvođačima lokalnih domaćih proizvoda nudi prezentaciju i prodaju putem e-Shopa. Tu je i e-Nabava koja restoranima nudi da putem platforme iskažu potrebu za domaćim namirnicama. Na taj način lokalne se proizvođače uključuje u opskrbni lanac, što ne samo da povećava plasman njihovih proizvoda nego je važno i za regionalnu suradnju. Izrađeni su i paketi koji idu u ponudu turističkih agencija, a najveći je paket Panonski krug- za SBplus kazala je Anita Krnjić iz Razvojne agencije Grada Slavonskog Broda.


Edukativna predavanja u sklopu Projekta održana su jučer, u Restoranu „Crna svinja" u Čepinu, pod zajedničkim nazivom „Urbani turizam: razvoj destinacijskog kontinentalnog turizma". Pritom smo imali priliku razgovarati s brojnim zanimljivim sugovornicima, sudionicima projekta i onima koji bi na svojim 'leđima' trebali iznijeti sve ono što će potencijalne turiste privući u ovaj mali dio svijeta.

- Bio sam zadužen za rekreacijsku rutu. Odabir je bio težak jer na cijelom tom području ima još lokaliteta koji su vrhunski, posebice u Brodsko-posavskoj županiji, međutim, ne rade 'full time'. Za njihovo je otvaranje klijentima potrebna najava, što se ne uklapa u ovaj tip pomalo spontanih obilazaka. Kao najbolje od lokacija, izdvojio bih baranjsku Zlatnu gredu i garčinski Ranč Ramarin zbog izvrsnih i raznovrsnih sadržaja koje nude. Zlatna greda se pokazala kao atraktivan prostor, to je aktivni turizam i provod. Posjetili smo sve te lokacije i obavijestili vlasnike kako će se naći na toj 'karti' odnosno ruti. Neki su vlasnici bili sumnjičavi, nije im bilo jasno da se radi o velikoj reklami. Naš je problem što ponuđivači usluga i proizvođači rijetko nastupaju zajedno, žele brendirati isključivo svoj proizvod, a to je nemoguće jer su premaleni. Ovim projektom željeli smo ih potaknuti neka turiste upućuju jedni na druge kako bi zajedno svoj dio zemlje predstavili kao najbolji i kao jednu bogatu cjelinu koja nudi mnogo. Trebalo bi postati normalno da gosta koji je koristio vaše usluge pošaljete, primjerice, svom susjedu koji nudi izvrsna vina. To je ono što nam nedostaje i bez čega ovako osmišljen turizam ne može uspjeti. - kazao je Tin Horvatin, sudionik Projekta i jučerašnji predavač.

 

Razdoblje je provedbe projekta trajalo od 15. srpnja 2017. do 14. srpnja 2019., tako da je jučerašnja aktivnost posljednja koja je predviđena projektom, a plodovi tog dugog i mukotrpnog rada tek se trebaju osjetiti na turističkom procvatu

- Moj muž je, kada je počeo kuhati pivo davne 2000. godine, radio to hobistički. Tek kad smo počeli razmišljati o prodaji, nakon osam godina, otvorili smo Kušaonicu domaćih piva na svom seoskom domaćinstvu. Proljeće i jesen periodi su s najviše posjetitelja. U travnju ove godine otvorili smo u Novoj Gradiški svoju pivnicu „Bošnjak Beer and Gin bar" gdje također nudimo svoja pića. Reakcije na sve domaće su uvijek izvrsne, što ste vidjeli i danas prilikom kušanja. Svaki domaći proizvod je nekoliko kopalja iznad industrijskog. Na OPG-u imamo proizvodnju, sijemo pivarski ječam i u Novoj Gradiški ga prerađujemo u slad. Pivo je od četiri sastojka; najveći dio je voda, ide ječmeni slad, pivski kvasac i hmelj u malim količinama, otprilike u omjeru kao kad biber stavljate u juhu jer je on konzervans. Nemamo umjetnih dodataka i sve što ga čuva je taj dodatak hmelja. - kazala je Marijana Bošnjak koja s mužem u Sičicama proizvodi izvrsno domaće pivo, gin i druga alkoholna pića.

O hrani kao iznimno bitnom segmentu svakog turizma, govorili su jučer i najpoznatiji hrvatski food bloggeri.

- Najviše sam se osvrnula na društvene mreže kao popularni i moderan alat današnjice. Iznimno je bitno i poznavati generaciju kojoj se obraćamo; to su danas 'milenijalci' i 'z' generacija koji su trenutno najveći posjetitelji restorana. U današnjem sam se predavanju obraćala prvenstveno ugostiteljima kako bih im savjetovala na koji način da iskoriste društvene mreže u svoju korist kao besplatan alat. Proces predstavljanja nekog jela je dug; podrazumijeva osmišljavanje i realizaciju recepta, fotografiranje i snimanje. Mnogima se to čini jednostavnim, ali su potrebne i kuharske i fotografske ambicije. - kazala je Ena Kokanović, poznata food bloggerica i jedna od jučerašnjih predavačica.

- Sudjelovao sam u snimanju promotivnih videa za ovaj projekt. Asocijacije na Slavoniju su mi puno dobre hrane. Ona ima puno toga za pokazati, ali se dosad nije turistički dovoljno promovirala kao drugi dijelovi Hrvatske, tako da mi je iznimno drago što sam dio ovog projekta. Hrana je ključni dio turističke ponude bilo kojeg mjesta. To je nešto čemu se svaki turist okreće na početku i kraju svakog dana. Ako je ona dovoljno dobra, mislim da i to može biti razlog zbog kojeg će se turisti vratiti. Društveni su mediji vizualni i savršeni su za prezentaciju hrane, mada ne prenose okuse i mirise. Ipak, itekako mogu privući ljude. - kazao je za SBplus Darko Kontin, poznati hrvatski food blogger koji piše i za gastro.hr.

Veliku ulogu u ovom projektu imala je i Požeško-slavonska županija koja je iskoristila svoje okruženje i izvrsno osmislila logo za svoja 'brda i doline'.

- Jedna smo od županija obuhvaćenih ovim projektom. U predavanju sam se usredotočila na destinacijski marketing. Ono što smo u Požegi napravili u posljednjih godinu i pol jest stvaranje novog vizualnog identiteta. Krenuli smo 'odozdo'. Dugo smo bili u staroj priči, a trebali smo novu koja će privući nove posjetitelje. Krovni slogan nam je 'Brda i doline' koje nudimo posjetiteljima, ali ne kao lažno obećanje nego kao nešto po čemu je požeški kraj jedinstven. Uvijek naglašavam da nitko nije poseban, nego smo svi jednaki. Kada gosti dođu, oni ne znaju za županije, znaju za slavonsku regiju. Nama su Slavonija, Baranja i Srijem jedna priča, a 'brda i doline' drugačiji su i predstavljaju Požeško-slavonsku županiju sa svojim prstenom od pet gorja: Psunjem, Papukom, Diljem, Krndijom i Požeškom gorom. Požeško-slavonska županija 'razbija' priču da je Slavonija isključivo ravna. Gastronomija po mjeri modernog čovjeka, suvremena kultura i aktivni turizam, tri su elementa koji privlače goste. Tri velike rute u šest paket-aranžmana ovog projekta priča su čiji je dio i Požeško-slavonska županija. Važno je shvatiti da smo svi jedna priča. Tako će nas gost prepoznati. Ujedinjavanjem se ne umanjuje važnost pojedinih destinacija, ali s njima se gost temeljitije upoznaje nakon što ga privučemo zajedničkom promidžbom. - poručila je Silvija Podoljak, direktorica Turističke zajednice Grada Požege.

Istočna Hrvatska i Sjeverna Bačka, angažmanom svih ovih ljudi, ali i onih koji su se našli na rutama koje predlažu, trebale bi ujedinjeno zadovoljiti sve želje turista povezane s ugodnim i ispunjenim odmorom. Hoće li to na vrijeme shvatiti svi sudionici na tom dugačkom putu i pristati biti dio velikog mozaika, a ne njegov glavni dio - pokazat će vrijeme. No, vizija svih ovih mladih ljudi uistinu bi mogla od Slavonije konačno stvoriti pravu turističku destinaciju.

Projekt je sufinanciran je u okviru Interreg IPA CBC Programa prekogranične suradnje Hrvatska-Srbija 2014.-2020.

Sadržaj objave isključiva je odgovornost Razvojne agencije Grada Slavonskog Broda.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : Strojevi se 'popeli' među oblake

Gradilište 'teško' 27 milijuna kuna

Strojevi se 'popeli' među oblake

20.8.2019. | 10:10
Sjeverozapadni kavalir postat će suvremeni multimedijalni centar posvećen tamburi kao autohtonom hrvatskom tradicijskom glazbalu, a posjetiteljima će nuditi suvremeni doživljaj glazbe, stalni izložbeni postav, majstorsku radionicu i suvenirnicu kao i zonu za opuštanje uz glazbu,
Sjeverozapadni kavalir postat će suvremeni multimedijalni centar posvećen tamburi kao autohtonom hrvatskom tradicijskom glazbalu, a posjetiteljima će nuditi suvremeni doživljaj glazbe, stalni izložbeni postav, majstorsku radionicu i suvenirnicu kao i zonu za opuštanje uz glazbu,
SBplus.hr, Slavonski Brod : U četvrtak počinje duži period bez tople vode

Za dio Brođana

U četvrtak počinje duži period bez tople vode

20.8.2019. | 9:00
Razumijevanje i strpljenje stanara Slavonije II bit će itekako potrebno za provedbu trenutne faze projekta zamjene dotrajalih toplovoda zbog koje će, maksimalno, bez tople vode provesti četiri tjedna.
Razumijevanje i strpljenje stanara Slavonije II bit će itekako potrebno za provedbu trenutne faze projekta zamjene dotrajalih toplovoda zbog koje će, maksimalno, bez tople vode provesti četiri tjedna.
SBplus.hr, Slavonski Brod : I energetskom obnovom do ušteda

Zamjena dotrajalih toplovoda

I energetskom obnovom do ušteda

24.7.2019. | 8:00
U sezoni kada nema grijanja, potrošnja tople vode pojedinačno predstavlja najveći izdatak za energiju jednog kućanstva, bez obzira na to koji se energent koristi. Učinkovita priprema i korištenje tople vode, stoga, može znatno utjecati na smanjenje ukupnih troškova za energiju u
U sezoni kada nema grijanja, potrošnja tople vode pojedinačno predstavlja najveći izdatak za energiju jednog kućanstva, bez obzira na to koji se energent koristi. Učinkovita priprema i korištenje tople vode, stoga, može znatno utjecati na smanjenje ukupnih troškova za energiju u
SBplus.hr, Slavonski Brod : Strojevi stigli u Tvrđavu nakon 4 godine mukotrpnog rada

Dug je put do europskog novca

Strojevi stigli u Tvrđavu nakon 4 godine mukotrpnog rada

12.7.2019. | 15:00
Mada se povlačenje europskih sredstava promatraču-laiku nerijetko čini jednostavnim, oni koji su uključeni u tu borbu, za svaku lipu koju namjeravaju iskoristiti za ostvarenje svoje ideje, moraju se itekako dobro namučiti.
Mada se povlačenje europskih sredstava promatraču-laiku nerijetko čini jednostavnim, oni koji su uključeni u tu borbu, za svaku lipu koju namjeravaju iskoristiti za ostvarenje svoje ideje, moraju se itekako dobro namučiti.
SBplus.hr, Slavonski Brod : U zadnje 2 godine brodska kućanstva bez grijanja 377 sati

Zašto je nužna potpuna obnova sustava?

U zadnje 2 godine brodska kućanstva bez grijanja 377 sati

5.7.2019. | 19:00
S obzirom na to da je distributer prema zakonskim propisima koji reguliraju obavljanje energetskih djelatnosti dužan svojim kupcima osigurati sigurnu i pouzdanu isporuku toplinske energije te da energent koji su većina kotlovnica koristile više nije mogao ispunjavati kriterije ve
S obzirom na to da je distributer prema zakonskim propisima koji reguliraju obavljanje energetskih djelatnosti dužan svojim kupcima osigurati sigurnu i pouzdanu isporuku toplinske energije te da energent koji su većina kotlovnica koristile više nije mogao ispunjavati kriterije ve
SBplus.hr, Slavonski Brod : 'Kupujemo vlastiti prostor za širenje poslovanja'

Nakon edukacija Razvojne agencije:

'Kupujemo vlastiti prostor za širenje poslovanja'

4.7.2019. | 20:20
„Prije nismo razmišljali o kupovini vlastitog poslovnog prostora jer za to nismo imali sredstva. Međutim, potaknuti novim informacijama koje smo dobili od Razvojne agencije, odlučili smo se za to kako bismo mogli proširiti poslovanje i otvoriti nova radna mjesta. Prijavili smo s
„Prije nismo razmišljali o kupovini vlastitog poslovnog prostora jer za to nismo imali sredstva. Međutim, potaknuti novim informacijama koje smo dobili od Razvojne agencije, odlučili smo se za to kako bismo mogli proširiti poslovanje i otvoriti nova radna mjesta. Prijavili smo s
SBplus.hr, Slavonski Brod : U 'društveno poduzeće' vraća se većina njegovih prihoda

Uz zapošljavanje ranjivih skupina

U 'društveno poduzeće' vraća se većina njegovih prihoda

4.7.2019. | 16:30
'Osnovna razlika između društvenog poduzetništva i ovog 'običnog' na koje su ljudi kod nas naviknuli je u tome da se većina prihoda vraća u samo poduzeće te se ono samo bavi temama koje su od značaja za čitavo društvo, primjerice za okoliš i brine o najranjivijim skupinama.'
'Osnovna razlika između društvenog poduzetništva i ovog 'običnog' na koje su ljudi kod nas naviknuli je u tome da se većina prihoda vraća u samo poduzeće te se ono samo bavi temama koje su od značaja za čitavo društvo, primjerice za okoliš i brine o najranjivijim skupinama.'
SBplus.hr, Slavonski Brod : 'Nakon svega što smo naučili, krećemo u kampanju'

Polaznici Crowdfunding akademije:

'Nakon svega što smo naučili, krećemo u kampanju'

3.7.2019. | 20:00
'U ovu kampanju ulazimo kao jedan mladi, entuzijastičan i inovativan tim koji ne misli odustati dok ne napravi promjene od kojih će koristi imati cijela zajednica. Svatko na svoj način.'
'U ovu kampanju ulazimo kao jedan mladi, entuzijastičan i inovativan tim koji ne misli odustati dok ne napravi promjene od kojih će koristi imati cijela zajednica. Svatko na svoj način.'
SBplus.hr, Slavonski Brod : Što je potrebno za poduzetnički uspjeh?

Sudionica brojnih radionica otkriva:

Što je potrebno za poduzetnički uspjeh?

3.7.2019. | 16:30
Vjerovali u anđele ili ne, poslovni je 'vjetar u leđa' mladim poduzetnicima koji su tek na 'startu' svog profesionalnog puta, itekako potreban i koristan. U realiziranju njihove ideje najviše im mogu pomoći iskusniji ulagači. S jednim takvim poslovnim anđelom susrela se i Izabela
Vjerovali u anđele ili ne, poslovni je 'vjetar u leđa' mladim poduzetnicima koji su tek na 'startu' svog profesionalnog puta, itekako potreban i koristan. U realiziranju njihove ideje najviše im mogu pomoći iskusniji ulagači. S jednim takvim poslovnim anđelom susrela se i Izabela
SBplus.hr, Slavonski Brod : Na dan, tjedan ili mjesec Brođani mogu unajmiti ovaj prostor

Pogledajte uređen prostor u 'Milovićki'

Na dan, tjedan ili mjesec Brođani mogu unajmiti ovaj prostor

2.7.2019. | 22:00
Dnevni paket koji, primjerice, mogu koristiti oni koji inače ne trebaju ured za svoje poslovanje, ali im je on bitan za taj jedan poseban dan zbog neke konkretne poslovne situacije, dostupan je po cijeni od 62,50 kune. Tjedni je paket 375 kuna, mjesečni 1250, a polumjesečni 750.
Dnevni paket koji, primjerice, mogu koristiti oni koji inače ne trebaju ured za svoje poslovanje, ali im je on bitan za taj jedan poseban dan zbog neke konkretne poslovne situacije, dostupan je po cijeni od 62,50 kune. Tjedni je paket 375 kuna, mjesečni 1250, a polumjesečni 750.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Nakon velikog interesa, još novih aktivnosti za Brođane

Novi niz radionica za mlade poduzetnike

Nakon velikog interesa, još novih aktivnosti za Brođane

2.7.2019. | 16:40
Kako odrediti pravu cijenu te izbjeći onu prenisku ili previsoku, koje su isplate neoporezive, što je 'cost-benefit' analiza i još puno toga, moći će naučiti mladi poduzetnici ili oni koji to tek žele postati.
Kako odrediti pravu cijenu te izbjeći onu prenisku ili previsoku, koje su isplate neoporezive, što je 'cost-benefit' analiza i još puno toga, moći će naučiti mladi poduzetnici ili oni koji to tek žele postati.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Poziv na prijavu produkcija/programa

Kulturni centar mladih

Poziv na prijavu produkcija/programa

19.6.2019. | 11:20
Projekt „Kulturni centar mladih - Razvoj javno-civilnog partnerstva u kulturi u Slavonskom Brodu (KUL centar)" u vrijednosti 2.497.628,64 kn sufinancirala je Europska unija iz Europskog socijalnog fonda u iznosu od 2.122.984,34 kn, a iz proračuna Republike Hrvatske izdvojeno je 3
Projekt „Kulturni centar mladih - Razvoj javno-civilnog partnerstva u kulturi u Slavonskom Brodu (KUL centar)" u vrijednosti 2.497.628,64 kn sufinancirala je Europska unija iz Europskog socijalnog fonda u iznosu od 2.122.984,34 kn, a iz proračuna Republike Hrvatske izdvojeno je 3
SBplus.hr, Slavonski Brod : Zadnji dan prijava za sudjelovanje u besplatnim radionicama

Radionice za poduzetnike

Zadnji dan prijava za sudjelovanje u besplatnim radionicama

18.6.2019. | 16:30
Projekt Challenge IT educirao je dosad 44 polaznika za 3D modeliranje, izradu Web i Android aplikacija kao i Web dizanj što je rezultiralo zaposlenjem šest polaznika u slavonskobrodskom IT sektoru, a dva su polaznika uz mentorstvo predavača Tomislava Prebega započeli izradu vlast
Projekt Challenge IT educirao je dosad 44 polaznika za 3D modeliranje, izradu Web i Android aplikacija kao i Web dizanj što je rezultiralo zaposlenjem šest polaznika u slavonskobrodskom IT sektoru, a dva su polaznika uz mentorstvo predavača Tomislava Prebega započeli izradu vlast
SBplus.hr, Slavonski Brod : Javni poziv za ispunjavanje ankete

KULcentar

Javni poziv za ispunjavanje ankete

14.6.2019. | 18:00
Anketa je u potpunosti anonimna, a dobiveni rezultati koristit će se u svrhu provedbe projekta „Kulturni centar mladih – Razvoj javno-civilnog partnerstva u kulturi u Slavonskom Brodu (KUL centar)“.
Anketa je u potpunosti anonimna, a dobiveni rezultati koristit će se u svrhu provedbe projekta „Kulturni centar mladih – Razvoj javno-civilnog partnerstva u kulturi u Slavonskom Brodu (KUL centar)“.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Stanovnici dva naselja bez tople vode će biti tjednima

Kreće projekt zamjene toplovoda

Stanovnici dva naselja bez tople vode će biti tjednima

10.6.2019. | 22:00
Zbog tehničke nemogućnosti drugačije izvedbe radova za trajanja projekta dva najveća slavonskobrodska naselja bit će bez tople vode ukupno devet tjedana. Jedno naselje pet, a drugo četiri tjedna. No, nakon toga opskrba će biti sigurnija i povoljnija.
Zbog tehničke nemogućnosti drugačije izvedbe radova za trajanja projekta dva najveća slavonskobrodska naselja bit će bez tople vode ukupno devet tjedana. Jedno naselje pet, a drugo četiri tjedna. No, nakon toga opskrba će biti sigurnija i povoljnija.
SBplus.hr, Slavonski Brod : "Bez znanja jezika i bez vozačke nitko vas neće zaposliti'

Anđeljka Šumanovac

"Bez znanja jezika i bez vozačke nitko vas neće zaposliti'

31.5.2019. | 16:30
- Kako engleski jezik već znam, odlučila sam ovaj puta naučiti i njemački. Moj izbor ovaj puta su bili jezici iz prostog razloga što vjerujem kako čovjek vrijedi onoliko koliko jezika zna. Danas ste, zapravo bez znanja jezika i bez vozačke dozvole na tržištu rada nekonkurentni -
- Kako engleski jezik već znam, odlučila sam ovaj puta naučiti i njemački. Moj izbor ovaj puta su bili jezici iz prostog razloga što vjerujem kako čovjek vrijedi onoliko koliko jezika zna. Danas ste, zapravo bez znanja jezika i bez vozačke dozvole na tržištu rada nekonkurentni -
SBplus.hr, Slavonski Brod : Nabavili uređaj vrijedan 70 tisuća eura

Jedini u ovom dijelu zemlje

Nabavili uređaj vrijedan 70 tisuća eura

30.5.2019. | 18:00
Zahvaljujući projektu prekogranične suradnje nabavljen je vrhunski uređaj vrijedan 70 tisuća eura zahvaljujući kojem je moguće utvrditi je li zemlja na kojoj se planira saditi i uzgajati voće i povrće zagađena teškim metalima.
Zahvaljujući projektu prekogranične suradnje nabavljen je vrhunski uređaj vrijedan 70 tisuća eura zahvaljujući kojem je moguće utvrditi je li zemlja na kojoj se planira saditi i uzgajati voće i povrće zagađena teškim metalima.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Brodsko Veleučilište kao dio edukacijske EU obitelji

STEM Eco&Energetics

Brodsko Veleučilište kao dio edukacijske EU obitelji

23.5.2019. | 14:00
"Samim tim što pružamo mogućnost studiranja na engleskom jeziku pokazujemo da pratimo suvremene trendove obrazovanja, prilagođavamo se standardima Europske unije i uklapamo se u jednu edukacijsku europsku obitelj. Tako potičemo studente da razvijaju svoju međunarodnu komunikaciju
"Samim tim što pružamo mogućnost studiranja na engleskom jeziku pokazujemo da pratimo suvremene trendove obrazovanja, prilagođavamo se standardima Europske unije i uklapamo se u jednu edukacijsku europsku obitelj. Tako potičemo studente da razvijaju svoju međunarodnu komunikaciju
SBplus.hr, Slavonski Brod : Oni su njihove 'uši'

Projekt vrijedan 668 tisuća kuna

Oni su njihove 'uši'

16.5.2019. | 22:00
Dunja je tumač znakovnog jezika u brodsko-posvskoj Udruzi gluhih i nagluhih. Novim projektom će posao dugogodišnjeg tumača znakovnog jezika biti znatno olakšan jer će s članovima Udruge raditi i novi tumači koji će preuzeti poslove individualnih potreba kako bi korisnici zadržali
Dunja je tumač znakovnog jezika u brodsko-posvskoj Udruzi gluhih i nagluhih. Novim projektom će posao dugogodišnjeg tumača znakovnog jezika biti znatno olakšan jer će s članovima Udruge raditi i novi tumači koji će preuzeti poslove individualnih potreba kako bi korisnici zadržali
SBplus.hr, Slavonski Brod : Brojnim aktivnostima pozivaju na glasovanje

Brodski učenici neumorni u animiranju

Brojnim aktivnostima pozivaju na glasovanje

14.5.2019. | 8:10
U školi su ponosni jer će imati čast predstaviti sebe, grad, županiju i državu na europskome nivou, a ta čast pripala je tek rijetkima – na natječaj za dodjelu Europske nagrade za mlade „Karlo Veliki“ Europskoga parlamenta i Zaklade međunarodne nagrade „Karlo Veliki” prijavljeno
U školi su ponosni jer će imati čast predstaviti sebe, grad, županiju i državu na europskome nivou, a ta čast pripala je tek rijetkima – na natječaj za dodjelu Europske nagrade za mlade „Karlo Veliki“ Europskoga parlamenta i Zaklade međunarodne nagrade „Karlo Veliki” prijavljeno