Prikaza: 5189
|
Autor: Sanja Rapaić/100posto.hr

NJEGOV HOLLYWOOD JE SLAVONIJA

Snimio je amatersku verziju 'Gospodara prstenova'

Slavonski Brod : Snimio je amatersku verziju 'Gospodara prstenova'

Snimio je amatersku verziju 'Gospodara prstenova', a njegove klipove obožavaju i Amerikanci. Za pseće zvijezde iz Slavonskog Broda sada su već čule i one estradne zvijezde te se pametne doge koje glume, voze, tragaju za nestalima i hvataju kradljivce, pojavljuju i u spotu Tonija Cetinskog, za pjesmu "Samo tvoja ljubav Bože", a počele su graditi i manekensku karijeru fotkajući se za modni katalog dizajnerice Dajane Mikloš.

SLAVONSKI BROD - Svojim filmovima i kratkim video klipovima, u kojima na komičan način obrađuje svakodnevne probleme i dileme, Hrvoje Mužević iz Slavonskog Broda, osvaja svijet, piše 100posto.hr.

Od odraslog djeteta, koje se u slobodno vrijeme spretno „igra kamerom", i ne sluteći je postao You Tube partner te su se slavonskom Peter Jacksonu na račun počele slijevati i prve kune od oglasa. Uz „hranu za kućni budžet", nije izostala ni hrana za dušu. Nakon što se, onako, iz zezancije, prijavio na festival amaterskog filma, Hrvoje je dobio i dvije prestižne nagrade.

Svi filmovi snimljeni su za nula kuna, njegov Hollywood je Slavonija, glavni glumci su njegove njemačke doge, a on je „Katica za sve" – nakon grube idejne skice, na terenu, u hodu razrađuje scenarij, glumi, a potom sam montira video priče koje objavljuje na svom You Tube kanalu.

Kada zatreba, u uloge spremno uskaču i Hrvojeva supruga, sin i prijatelji. Hrvojevi video klipovi, od kojih su mnogi inspirirani popularnim crtića, Pink Panterom te Tomom i Jerrijem, u kratko su vrijeme na njegov kanal privukli brojnu publiku. Budući da je sve uglavnom rađeno u stilu nijemog filma, nema jezične barijere, te su klipići ubrzo preskočili granice Hrvatske - neki su, doslovno preko noći, prikupili na desetke tisuća pregleda, a objavljeni su čak i na nekim američkim portalima. Amerikancima su najinteresantniji remakeovi poznatih scena iz filmova Kralj lavova i Jurski park, u kojima su, umjesto raptora, glumili štenci njemačke doge. Nasmijalo me kada sam na nekim od tih portala ugledao i nikad odrađen intervju sa mnom, kao autorom klipova. Jedni su napisali - pogledajte kakve video uratke stvara ovaj Rus, drugi su pak napisali da sam Crnogorac, ispreli su čak i izmišljene priče o mojim dogama, no sve je to samo dodatno povećalo posjetu na mom You Tube kanalu koji je tako odnedavno interesantan i oglašivačima", priča nam Hrvoje.

Od odraslog djeteta, koje se u slobodno vrijeme spretno „igra kamerom", i ne sluteći je postao You Tube partner te su se slavonskom Peter Jacksonu na račun počele slijevati i prve kune od oglasa. Uz „hranu za kućni budžet", nije izostala ni hrana za dušu. Nakon što se, onako, iz zezancije, prijavio na festival amaterskog filma, Hrvoje je dobio i dvije prestižne nagrade.

'Sve je pčelo sasvim slučajno - na izletu s obitelji, snimio sam video, stavio ga na YouTube, a brojač prikaza je podivljao!'

„Prije šest godina, na jezeru Petnja, dok smo supruga, sin, doge i ja, uživali u odmoru i igri, pogled mi je zastao na jednom dijelu srušene šume. Porušena stabla uz jezero, doimala su se pomalo avetinjski i čitav me prizor asocirao na apokalipsu i scene iz američkog post-apokaliptičnog horror filma "I am Legend". U trenu mi je sinula ideja da snimim kratki video te su supruga i sin, na licu mjesta, dobili uloge majke i djeteta koji, nakon nuklearne katastrofe, putuju svijetom. U zapletu priče, napada ih mutant, a u posljednji trenutak od smrti ih spašava pas, naravno, naša doga. Taj, slučajno nastali video, potom sam stavio na Yuu Tube, a brojač pregleda se počeo vrtjeti nevjerojatnom brzinom.Kada sam vidio da se filmić svidio ljudima, doradio sam ga i u posljednji trenutak, odlučio poslati na Trash festival u Varaždin. Nisam se nadao da bih, s obzirom na brojnu konkurenciju, mogao upasti na jedan od najvećih festivala amaterskog filma u Europi, no upravo se to dogodilo. Bilo je to po onoj „prvo, pa muško!" – sa svojim prvim snimljenim filmom ušao sam u najužu konkurenciju te nam je, te 2011, za dlaku izmakla i glavna nagrada", prisjeća se Hrvoje.

Prva doga na svijetu koja je vozila automobil postala je lice s naslovnice

Motiviran neočekivanim uspjehom, primio se posla te je, za sljedeći festival, snimio nastavak svog prvog filma.

„U nastavku priče, filmu „Vrijeme mutanata", njemačka doge Saabor bježi iz laboratorija, nakon što su na njoj pravili pokuse, te sjeda u automobil i odlazi daleko od grada te u miru šumske idile osniva svoju pseću obitelj. No, ljudi tragaju za njima te ih svim silama pokušavaju istrijebiti i tu kreće akcija. Taj, drugi po redu, filmski uradak je 2012. napunio kino dvoranu i odnio glavnu nagradu kao najbolji amaterski film po izboru publike. Glavna glumica, doga Saabor, odmah je postala lice s naslovnica, kao prvi pas-vozač na svijetu", priča nam vlasnik nepresušnog izvora ideja i sasvim posebnih doga.

Nakon prva dva filma s kojima je osvojio publiku, krenuo je u ozbiljniji projekt – snimanje amaterskog filma koji obrađuje tematiku slavenske mitologije. Tako je nastao film „Bjesomareva kći" koji su mnogi odmah nazvali 'Slavonski gospodar prstenova'. Ideje su prštale, a novi su se filmovi rađali jedan za drugim ''Napuštena keruša", „Sovski dol" te film "Pas boje neba" koji je ime dobio po jednom posebnom mužjakom plave njemačke doge.

„Neki stari, obiteljski gen je „preskočio" i od šarenih se roditelja rodio plavi potomak. Tako jedinstven, dobio je ime Chosen, a ubrzo se potvrdilo da je doista poseban i odabran. Iako su ga mnogi, kao plavu dogu od harlekin predaka, posprdno gledali, već s tri mjeseca starosti, Chosen je odnio svoju prvu izložbenu pobjedu, a danas je internacionalni šampion u ljepoti. Uz sve to, vrhunski je inteligentan te uživa raditi i glumiti, a sudjelovao je i u policijskim potragama za nestalim ljudima, pretraživanju lovišta s lovočuvarom i hvatanju kradljivaca", kaže ponosni vlasnik psa boje neba.

„Igra prijestolja" na slavonski način

Uvjerivši se da njegovi psi doista uživaju u snimanju i sve zadatke obavljaju s lakoćom, Hrvoje je odlučio dalje istraživati koji je maksimum njihovih glumačkih mogućnosti te je tako nastao još jedan kompleksniji projekt. „Film ''Samuraj'' mješavina je borilačkih filmova iz osamdesetih i Star Warsa, a glavni slavonskobrodski filmofil, dr. Gojković, film je nazvao hrvatskom inačicom ''Igre prijestolja''. U filmu glume isključivo životinje - stari mudrac pekinezer, dva učenika, jedan dobar i drugi zao, njemačke doge kao karate majstori, zla mačka koja želi zavladati svijetom… Šaljući snažnu poruku o stalnoj borbi dobra i zla, taj mi je film, 2015., po odluci žirija na čelu s Vinkom Brešanom, donio i drugu „Zlatnu motorku" kao najbolji film, u konkurenciji 40 izabranih, od ukupno 90 filmova pristiglih iz cijeloga svijeta", priča Hrvoje.

Privatni album

Privatni album

No mnogo važnije od nagrade, bile su mu riječi njegovog, sada pokojnog oca, poznatog novinara Željka Muževića, koje su, kako kaže, pogodile u samu srž onoga što snimajući želi postići.

„Ovakav broj životinja-glumaca rijetkost je i u onim „pravim" filmovima s milijunskim budžetom. Radnja filma je klasika - dobro zlo, zlo dobro, spletke, tuče, ubojstva. No, razlika je ta što glavne uloge nose životinje – psi, sa svim negativnim i pozitivnim ljudskim osobinama i osjećajima boli, radosti, tuge, neizvjesnosti… osobinama koje ih stavljaju uz bok ljudima. Na žalost, često zaboravimo da su i životinje živa bića sa svim tim osjetima i osjećajima - rekao je moj otac nakon premijere filma, a ja i dalje, kroz svoje video priče, nastojim podsjetiti ljude upravo na to koliko su nam životinje bliske", kaže Hrvoje.

Kako bi ukazao na problem napuštanja pasa, snimio je video o psima koje je vlasnik, u vrijeme božićnih blagdana, ostavio u šumi, a tu je i video s porukom „Reci NE petardama".

Hrvojevi kratki, dokumentaristički video klipovi za You Tube koji postižu visoku gledanost, a kako bi scene, koje bilježi kamerom na terenu, zadržale spontanost, video priče nerijetko diže na svoj kanal i u potpuno sirovom formatu.

RECEPT ZA DOBAR VIDEO CLIP : „Upališ kameru i snimaš, potom osmisliš scenu, ukomponiraš spontane snimke i dobiješ zabavan video" „Nekoliko je video projekata u kojima glumimo samo moj prijatelj pas i ja, u maniri likova iz starih crtića. Sve je snimljeno u opuštenoj atmosferi - dok šetamo šumom, svaki dan psu postavim neki novi zadatak, on ga s veseljem odradi, ja to sve snimim i na kraju ukomponiram u neku scenu koju sam osmislio. To je moj recept za zanimljive video-priče, kojima ljudima širom svijeta pružam zabavu, a svojim psima kvalitetan i ispunjen život. Upravo stoga su moje doge sretni i socijalizirani psi te su, zbog svog stabilnog karaktera, prije par godina, u sklopu projekta pleterničke škole, glumile i u filmiću o vršnjačkom nasilju https://www.youtube.com/watch?v=sGYmKSxrM9E", kaže Hrvoje.
Za pseće zvijezde iz Slavonskog Broda sada su već čule i one estradne zvijezde te se pametne doge koje glume, voze, tragaju za nestalima i hvataju kradljivce, pojavljuju i u spotu Tonija Cetinskog, za pjesmu "Samo tvoja ljubav Bože" , a počele su graditi i manekensku karijeru fotkajući se za modni katalog dizajnerice Dajane Mikloš.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Želja su mi producentska palica i glavna uloga u istom filmu

Ena je počela na brodskim daskama

Želja su mi producentska palica i glavna uloga u istom filmu