4332
Prikaza
0
Komentara
POŽEGA - U organizaciji Poljoprivredne televizije jučer je na požeškom Trgu sv. Trojstva, po četvrti puta za redom, održan AgroTour Slavonija - sajam poljoprivrede i seoskog turizma, koji je i ove godine imao za cilj okupiti proizvođače koji, osim standardnih, uzgajaju i poljoprivredne kulture koje nisu uobičajene i svakodnevno dostupne. Također, tom su prilikom željeli okupiti i predstavnike seoskih gospodarstava koji u svojoj ponudi imaju razne zabavne sadržaje pored ugostiteljstva.
Na održanom Sajmu, koji već tradicionalno obilježava početak jeseni, okupio se rekordan broj izlagača s područja Požeško-slavonske, ali i susjednih slavonskih županija. U ponudi su se na štandovima mogli pronaći predstavnici seoskih gospodarstava koji su posjetiteljima imali prilike predstaviti svoje proizvode, poput bučinog ulja, aronije, voća, meda, kozjeg, magarećeg mlijeka kravljeg i kozjeg sira, vina, zatim tradicijskih proizvoda posuđa, odjeće, ali i brojnih drugih proizvoda, piše pozega.eu. U obilju ponude, svatko je od posjetitelja mogao pronaći barem nešto za sebe, a svoju su podršku Sajmu dali, uz vlasnika Poljoprivredne televizije, Thomasa Heinza Pandžića, zamjenik požeškog gradonačelnika, Ferdinand Troha, zamjenik požeško-slavonskog župana, Alojz Tomašević, predsjednik Županijske gospodarske komore, Luka Balenović, kao i potpredsjednik komore za Istočnu Hrvatsku, Antun Vrakić.
Osim toga, na glavnom požeškom trgu i ove godine nije nedostajalo popratnog sadržaja, gdje su posjetitelji uživali uz tamburašku glazbu te u prikazima tradicionalnog života na slavonskom selu. Tako su se publici predstavili članovi Kulturno-umjetničkog društva „Bektež" koji su također prezentirali domaće gastronomske proizvode na svom štandu. Osim njih, nastupili su i članovi Mješovitog zbora Doma za stare i nemoćne Požega te tamburaši „De Gotho" pod vodstvom Mihaela Ribičića.
Izuzevši proizvodnju, itekako bitan dio za plasiranje proizvoda na tržište je upravo marketing, a pored velikih proizvođača, mali i srednji poljoprivrednici nerijetko ne uspiju doći do izražaja. Međutim, tržišni trendovi u zadnje vrijeme pokazuju kako se sve više potrošača okreće malim obrtima čiji proizvodi iz uzgoja nisu tretirani kemijskim sredstvima, stoga je ovo zaista hvale vrijedan projekt jer malim subjektima osigurava prostor za predstavljanje kupcima, ali i poslovnim partnerima.