Gospodarstvo : Industrija

Objavljeno: 15.9.2018. u 8:40
Prikaza: 5187
|
Autor: AP

Bartol Jerković, Specijalna vozila ĐĐ:

"Imat ćemo 320 mil. kn prihoda, a nagodinu i 10 posto više"

Slavonski Brod : "Imat ćemo 320 mil. kn prihoda, a nagodinu i 10 posto više"Bartol Jerković(Foto: SBplus/arhiva)

Prije posla s izvozom vagona imali smo oko 400 zaposlenih, a danas 562. Samo ove godine smo zaposlili 30 ljudi, a u kooperacijama koje su izravno vezane uz nas radi dodatnih 350 do 400 osoba.

SLAVONSKI BROD Tvrtka Đuro Đaković Specijalna vozila (ĐĐSV) iz Slavonskog Broda u posljednje vrijeme ostvaruje izuzetan rast poslovanja s plasmanom gotovo čitave proizvodnje u izvoz, a očekivanja za naredno razdoblje još su optimističnija. Kako se poduzeće, čiji su glavni asortiman željeznički vagoni te tenkovi i bojna vozila, uspjelo pozicionirati na zahtjevnom europskom tržištu te kakve su im perspektive, kao i one cijele hrvatske metalske industrije, s predsjednikom Uprave ĐĐSV-a Bartolom Jerkovićem, razgovarali su novinari Poslovnog dnevnika. Njihov razgovor prenosimo u cijelosti:

U razdoblju od 2015. do 2018. sklopili smo ukupno 16 ugovora sa sedam kupaca iz Francuske, Njemačke i Austrije za ukupno 1255 vagona. Okvirna vrijednost čitavog posla bila je 116 milijuna eura. Do kraja prvog polugodišta smo isporučili ukupno 735 vagona dok ih 520 u raznim fazama razvoja i proizvodnje.

"Kako je vaša tvrtka došla u poziciju da gotovo cjelokupnu proizvodnju vagona plasira u izvoz?

Europskim prugama trenutno vozi oko pola milijuna teretnih vagona, a mnogi od njih su stari 30 ili više godina. To znači da su mnoge željezničke flote u fazi modernizacije i da je tu velika prilika za proizvođače vagona. Tijekom kriznih godina, od 2008. do 2011., godišnji volumen svih isporučenih vagona u Europi višestruko se smanjio, s 18.500 na 6400. Nakon toga je još intenzivnije nastavljen trend da se ovakva industrija seli iz Zapadne u istočnu Europu, a od 2011. imamo kontinentalni rast narudžbi za postojanih 3,3 posto godišnje. U EU trenutno djeluje maksimalno 14, a zapravo tek 12 ozbiljnijih igrača u ovom sektoru. Od toga su tri velika: GBX u Poljskoj, Astra Rail u Rumunjskoj i Tatravagonka u Slovačkoj koji pokrivaju 75 posto tržišta.  Nas ostalih devet smo manji igrači specijalizirani za posebne narudžbe te prihvaćamo i manje serije. Okvirno na nas devet otpada 1600 vagona godišnje, od čega mi pokrivamo četvrtinu. Da se stekne dojam kakva nam je konkurencija, redom se radi o EU zemljama koje su u Uniji dulje od nas i uglavnom imaju zaokruženu čeličnu industriju, dok mi moramo najveći dio materijala uvoziti. Trenutno nam izvoz donosi 95 posto prihoda. 

Jesu li vam konkurencija Kina, Indija i slične zemlje koje imaju snažnu i jeftinu industriju?

Vagoni su roba koja ima veliku težinu i gabarite (12-18 m i 22t) te relativno nisku cijenu pa nisu baš pogodni za uvoz iz Kine i dalekih zemalja jer trošak prijevoza vagona prelazi 10 posto njegove vrijednosti. Cijena standardnih vagona kreće se na razini 80 do 100 tisuća eura, a zna li se da se u ovom sektoru radi s minimalnim profitnim maržama koje su 3-7 posto, jasno je da je prijevoz na veće udaljenosti neisplativ. Drugi važan razlog su visoki standardi kvalitete vagona i certifikati koje zahtijeva EU tržište, a posebno ciljani razvoj konfiguracija vagona sukladnih zahtjevima pojedinih kupaca. Naša konkurentna prednost je što smo u stanju unutar godinu dana razviti i proizvesti novi tip 'korisnički-krojenog' vagona, par mjeseci brže od konkurencije. Tržište traži kvalitetu i nisku cijenu, ali je i brzina isporuke jedna od ključnih stvari za konkurentnost.  

Koliko ste konkretno imali ugovora u proteklom razdoblju i kakva vam je sada knjiga narudžbi?

U razdoblju od 2015. do 2018. sklopili smo ukupno 16 ugovora sa sedam kupaca iz Francuske, Njemačke i Austrije za ukupno 1255 vagona. Okvirna vrijednost čitavog posla bila je 116 milijuna eura. Do kraja prvog polugodišta smo isporučili ukupno 735 vagona dok ih 520 u raznim fazama razvoja i proizvodnje. Naš glavni naručitelj je do 2011. godine bio HŽ, a nadam se da će to biti i u budućnosti. U razdoblju od 2000. do 2011. smo im isporučili ukupno 1200 vagona, a zadnja narudžba od 50 vagona je bila te godine. No, 2013. mi smo, uslijed krize i nedostataka narudžbi, došli na nula vagona. Tada smo se jače okrenuli izvozu i već naredne godine je bilo isporučeno 100 vagona. Do 2016. je to naraslo na 260, a lani smo ugovorili 390 vagona. Očekivanja za 2018. su puno veća jer je već dosad ugovoreno 635 vagona. To je vidljivo i po prihodima koji su 2017. bili 290 milijuna kuna, a ove godine očekujem 10 posto više. Tijekom naredne godine se očekuje daljnji rast za 10-ak posto. 

Koliki su vaši kapaciteti i možete li zadovoljiti pojačanu potražnju za vagonima?

Naša tvrtka je u proteklom razdoblju prošla investicijski ciklus i modernizaciju čime smo povećali kapacitete, ali i dobili sve potrebne certifikate. Vagoni su prijevozna sredstava i tu su vrlo rigorozni sigurnosni standardi. Tako osim standarda kvalitete koje mora imati sama tvrtka, mi moramo imati posebne certifikate za svaku novu seriju vagona. Po pojedinačnom modelu ta testiranja i papirologija koštaju i do 300 tisuća eura.  U zadnje 3-4 godine je investirano više od pet milijuna eura, a od toga 40 posto otpada na lakirnicu koja je, između ostalog, morala zadovoljiti i stroge NATO-standarde za proizvodnju borbenih vozila. Trenutno su naši kapaciteti 40-ak, a po potrebi i više, vagona mjesečno te se nadam da ćemo trend od 500-injak vagona godišnje zadržati i povećati. U slučaju većih ulaza ugovora mi bismo mogli zadovoljiti kapacitet i od 600 ili čak i više vagona, uz manju prilagodbu čitavog sustava i proširenje kooperacije. 

Kakvi su danas trendovi na tržištu željezničkih vagona, a u odnosu na razdoblje od prije 10 ili 20 godina?

Glavna razlika je da su nekad glavni kupci vagona bile željezničke kompanije, a danas su to u 95 posto slučajeva leasing kuće. One na sasvim drugi način pristupaju biznisu koji je puno pragmatičniji i brutalniji. To postaju globalni igrači koji u svojim flotama imaju 60-70 tisuća vagona. To mijenja čitavu industriju jer se manjim željezničkim operaterima ne isplati kupovati vagone nego u pravilu unajmljuju točno specificiran vagon na određeno vrijeme. Kako dolazi do okrupnjivanja tržišta, mislim da će za manje igrače u narednom razdoblju najstabilniji biznis biti održavanje i reparacija tih silnih vagona koji postoje na tržištu ili će se tek plasirati. S druge strane, vagoni su nekad bili uglavnom standardizirani i čak ste mogli napraviti lager robe, dok je danas sve personalizirano i svaka narudžba je drukčija. Trenutno nam je najpopularniji model na tržištu vagon za prijevoz kolutova limova za autoindustriju. Radi se modelu Shimmns, a koji će biti predstavljen i na predstojećem sajmu transporta u Berlinu koji se održava narednog tjedna. 

Vaša tvrtka, Đuro Đaković Specijalna vozila, ima željeznički i vojni program. Kakva je trenutno situacija s vojnim dijelom?

Koliko god ova dva programa bila različita, u najvećoj mjeri su tehnološki kompatibilna. Strojarske tehnologije su jedinstvene. S obzirom na to da su obje niše tržišno osjetljive, naš sistemski cilj je bio održati oba programa s podjednakim učešćem u prihodima. Na žalost, to najčešće nije tako te imamo cikluse u kojima nam 90-ak posto ukupnog poslovanja čini samo jedan segment. U ovom trenutku nam 3-5 posto prihoda otpada na poslove s MORH-om, uglavnom na sistemsko održavanje tenkova i BOV-ova, i otprilike toliko na suradnju s proizvođačem borbenih stanica Kongsbergom te Patrijom. Za primjer, 2012. gotovo uopće nismo radili vagone nego AMV 8x8 Patria i nešto manje održavali tenkove. Te nam je godine prihod bio 794 milijuna kuna. Stvarna i velika promjena bi se dogodila s nekim značajnijim poslom za MORH ili ino-kupca i to bi nam uvelike promijenilo strukturu poslovanja, a naravno i prihode i rezultate poslovanja.  

Kako je u zadnjih 10-ak godina tekao razvoj ĐĐSV-a i Đuro Đaković Grupe općenito?

Prema sadašnjem stanju ĐĐSV obujmom zaposlenih i ostvarenim prihodom čini oko polovicu ĐĐ Grupe, ne računajući ostale tvrtke koje imaju u svojem imenu Đuro Đaković a nisu u vlasništvu ĐĐ Grupe. Mi smo, ĐĐSV,  prije ovog posla s izvozom vagona imali znatno manje ljudi nego danas. Tada je bilo oko 400 zaposlenih, a danas nas je 562. Samo ove godine smo povećali broj ljudi za 30, a procjenjujem da u kooperacijama koje su izravno vezane uz nas radi dodatnih 350-400 ljudi. Đuro Đaković je na svojem vrhuncu 1990. imao oko 15 tisuća zaposlenih u 30-ak vezanih tvrtki, od čega je na ovoj lokaciji u Slavonskom Brodu bilo 12 tisuća ljudi. Danas je u Industrijskoj zoni Đuro Đaković 50-ak tvrtki koje, samo na ovoj lokaciji, imaju oko 5000 zaposlenih. Zanimljiv je podatak ĐĐ Energetike i infrastrukture po kojem je potrošnja električne energije 1990. jednaka onoj iz 2017., a što bi značilo da je razina proizvodnje slična, ali s puno manje radnika. 

Posao s BOV-om u Kuvajtu

Kakva je situacija s natječajem za novi BOV u Kuvajtu, a gdje ste i vi s Patriom bili ponuditelj?

Projekt je i dalje otvoren, ali se već nekoliko godina ne donosi odluka o njegovom pokretanju. Priprema vojnih narudžbi uvijek traje jako dugo, a u arapskom svijetu to zna potrajati i duže od standardnog. U konkurenciji su ostala dva igrača: američki General Dynamics, jedna od najvećih svjetskih kompanija u vojnoj branši, i Đuro Đaković. Naši rezultati su prema svim testiranjima bili bolji, ali u konačnici je to uvijek politička odluka. Hoće li se, kada i kako rasplesti ta situacija, teško je reći. Naš stav je da sve dok iz Kuvajta ne dobijemo službenu informaciju da je projekt ukinut, ili da su na natječaju pobijedili Amerikanci, smatramo da smo unutra i da imamo šansu dobiti posao. Generalnim sporazumom s Patriom dogovoreno je da u Kuvajtu nastupamo mi kao 'prime contractor'.", piše poslovni.

Broj komentara: 2

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Slavonac1

Slavonac1

Komentirano: 15.9.2018. | 21:04

1

Vidim po komentarima ispod clanaka o Djuri Djakovicu da pojedinci rade sve sto mogu da naruse ugled Djure Djakovica prije kljucne dokapitalizacije koja ce znaciti i stabilnost firme i povecanje materijalnih prava radnika, jer koliko citam posla ima dovoljno, a samo zadovoljni radnici mogu to kvalitetno odraditi. Vjerujem da sa pozitivnim razvojem ove firme dosta politicki podobnih kadrova gubi svoj visegodisnji utjecaj kojim su doveli firmu u stanje sa pocetka ovog gornjeg clanka (citaj 0 vagona). Vec sam napisao u jednom komentaru prije da oni koji puno pricaju o tome da jako vole Djuru uloze novac da 'spase' radnike tj. svoje birace, ali siguran sam da to nitko od njih nece napraviti. Djuro ce ovaj put uspjeti u svom usponu, te ce se naci kapital koji ce stabilizirati financijsku situaciju, a time dati i sigurnost radnicima Djure Djakovica i njihovim obiteljima. Pozdrav iz ponosne Slavonije!
Josipa15

Josipa15

Komentirano: 15.9.2018. | 10:17

2

Zanimljivo... a najvili radnicima da će im kasniti plaća ovaj mjesec...

Broj komentara: 2

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava

Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ponovno blokiran račun ĐĐ Grupe

Pred radnicima novi štrajk?

Ponovno blokiran račun ĐĐ Grupe

14.11.2019. | 15:00
Daljnje aktivnosti uvelike bi mogle ovisiti i o današnjem sastanku koji se na temu Đure Đakovića održava u Zagrebu, a kojem - uz ljude iz Uprave - nazoče i čelnici Brodsko-posavske županije.
Daljnje aktivnosti uvelike bi mogle ovisiti i o današnjem sastanku koji se na temu Đure Đakovića održava u Zagrebu, a kojem - uz ljude iz Uprave - nazoče i čelnici Brodsko-posavske županije.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Nakon 19 dana štrajka radnici 'Specijalnih' sutra opet rade

Rujanske plaće isplaćene svima

Nakon 19 dana štrajka radnici 'Specijalnih' sutra opet rade

11.11.2019. | 20:05
Iako sutra počinju s radom, od idućeg tjedna mogli bi ponovno krenuti u štrajk.
Iako sutra počinju s radom, od idućeg tjedna mogli bi ponovno krenuti u štrajk.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Vođa štrajka, neutemeljenim optužbama 'unosio mogući nemir'

Sindikalni lider Ivan Barić

Vođa štrajka, neutemeljenim optužbama 'unosio mogući nemir'

6.11.2019. | 14:40
Deplasirana je informacija koju je tako alarmantno i javno predstavio predsjednik štrajkačkog odbora, odnosno zamjenik povjerenika metalaca u ĐĐ Specijalna vozila
Deplasirana je informacija koju je tako alarmantno i javno predstavio predsjednik štrajkačkog odbora, odnosno zamjenik povjerenika metalaca u ĐĐ Specijalna vozila
SBplus.hr, Slavonski Brod : Lideru sindikata i njegovoj trojici sinova isplatili plaće

Pokušaj korupcije ili razdora?

Lideru sindikata i njegovoj trojici sinova isplatili plaće

6.11.2019. | 12:35
"Plaća je sjela na račune osoba koje su u štrajkačkom odboru, na moj račun kao predsjednika štrajkačkog odbora te na račune moja tri sina", reče predsjednik štrajkačkog odbora i zamjenik povjerenika sindikata metalaca u ĐĐ Specijalnim vozilima, Ivan Barić.
"Plaća je sjela na račune osoba koje su u štrajkačkom odboru, na moj račun kao predsjednika štrajkačkog odbora te na račune moja tri sina", reče predsjednik štrajkačkog odbora i zamjenik povjerenika sindikata metalaca u ĐĐ Specijalnim vozilima, Ivan Barić.
SBplus.hr, Slavonski Brod : 'Vlada je odgovorna za ovo što se događa u Đuri'

Gradonačelnik Duspara poručio:

'Vlada je odgovorna za ovo što se događa u Đuri'

4.11.2019. | 12:35
'Ono što smo napravili privatizacijom naših banaka sada nam se vraća jer ove banke imaju rizik kod tvrtki koje su u RH a ne u Italiji. I tu se Vlada mora malo značajnije uključiti ili uključiti našu jedinu banku koja je ostala.'
'Ono što smo napravili privatizacijom naših banaka sada nam se vraća jer ove banke imaju rizik kod tvrtki koje su u RH a ne u Italiji. I tu se Vlada mora malo značajnije uključiti ili uključiti našu jedinu banku koja je ostala.'
SBplus.hr, Slavonski Brod : 'Dok ne vidimo plaće na računu, ostajemo u štrajku.'

Sindikalci na sastanku u Gradskoj upravi

'Dok ne vidimo plaće na računu, ostajemo u štrajku.'

4.11.2019. | 11:15
Dokle god prvi radnik ne bude vidio plaću na svom računu, mi ostajemo u štrajku - izjavio je Ivan Barić, zamjenik sindikalnog povjerenika metalaca za ĐĐ SPecijalna vozila, koji se u ovom trenutku nalazi na sastanku s gradonačelnikom Slavonskog Broda.
Dokle god prvi radnik ne bude vidio plaću na svom računu, mi ostajemo u štrajku - izjavio je Ivan Barić, zamjenik sindikalnog povjerenika metalaca za ĐĐ SPecijalna vozila, koji se u ovom trenutku nalazi na sastanku s gradonačelnikom Slavonskog Broda.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Nesposobne uprave novim će zaduženjima nastaviti put ka dnu

'Predsjednica bez maske':

Nesposobne uprave novim će zaduženjima nastaviti put ka dnu

3.11.2019. | 12:40
'Nepodnošljivo je promatrati kako propada sve što HDZ dotakne. Nepodnošljiva je pomisao kako će nesposobne uprave novim zaduženjima nastaviti silaznu putanju prema nekom novom dnu. Nepodnošljivo je stanje u kojem nema kontrole niti odgovornosti za loše upravljanje i nastale gubit
'Nepodnošljivo je promatrati kako propada sve što HDZ dotakne. Nepodnošljiva je pomisao kako će nesposobne uprave novim zaduženjima nastaviti silaznu putanju prema nekom novom dnu. Nepodnošljivo je stanje u kojem nema kontrole niti odgovornosti za loše upravljanje i nastale gubit
SBplus.hr, Slavonski Brod : O Đuri Đakoviću pregovaramo i sa Ministarstvom obrane SAD-a

Ministar Horvat poručio:

O Đuri Đakoviću pregovaramo i sa Ministarstvom obrane SAD-a

2.11.2019. | 21:20
Navodno se o strateškom partnerstvu razgovara i s dvije europske tvrtke, no njihova imena se ne otkrivaju.
Navodno se o strateškom partnerstvu razgovara i s dvije europske tvrtke, no njihova imena se ne otkrivaju.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Zarubežnjeft radi na povećanju kapaciteta i plaća

Rusi ipak ne odlaze

Zarubežnjeft radi na povećanju kapaciteta i plaća

2.11.2019. | 14:30
"Pedeset i devet radnika je na dobrovoljnom čekanju. Ostali su angažirani na uređenju postrojenja i zajedno se spremaju za novi poslovni pothvat. Otvoreno je novo postrojenje produktovoda zbog plina, koji će služiti za plinofikaciju Rafinerije." kazala je ministrica Golić dodajuć
"Pedeset i devet radnika je na dobrovoljnom čekanju. Ostali su angažirani na uređenju postrojenja i zajedno se spremaju za novi poslovni pothvat. Otvoreno je novo postrojenje produktovoda zbog plina, koji će služiti za plinofikaciju Rafinerije." kazala je ministrica Golić dodajuć
SBplus.hr, Slavonski Brod : I radnici trebaju blokirati tvrtku da bi došli do plaća

Štrajk u Đuri se nastavlja?

I radnici trebaju blokirati tvrtku da bi došli do plaća

2.11.2019. | 10:35
Župan Danijel Marušić donio vijesti o osiguranju sredstava za plaće radnika Specijalnih vozila koji su u štrajku, no Štrajkački odbor tražit će dodatne informacije i jamstva kako bi štrajk prekinuo.
Župan Danijel Marušić donio vijesti o osiguranju sredstava za plaće radnika Specijalnih vozila koji su u štrajku, no Štrajkački odbor tražit će dodatne informacije i jamstva kako bi štrajk prekinuo.
SBplus.hr, Slavonski Brod : ĐĐ Grupacija u 9 mjeseci poslovala s gubitkom od 39 mil kn

Objavljeno izvješće

ĐĐ Grupacija u 9 mjeseci poslovala s gubitkom od 39 mil kn

31.10.2019. | 15:30
"Generator gubitaka u trećem kvartalu je bilo društvo ĐĐ Specijalna vozila d.d..Preostala dva društva posluju pozitivno i u skladu sa planiranim rezultatima."
"Generator gubitaka u trećem kvartalu je bilo društvo ĐĐ Specijalna vozila d.d..Preostala dva društva posluju pozitivno i u skladu sa planiranim rezultatima."
SBplus.hr, Slavonski Brod : Računi blokirani, Bogdanović podnio ostavku

ĐĐ Grupa

Računi blokirani, Bogdanović podnio ostavku

30.10.2019. | 16:06
Ono čega su se jutros kod najave moguće isplate plaća pribojavali Sindikat i radnici, dogodilo se. Računi su blokirani, što je objavljen i na stranicama Grupe:
Ono čega su se jutros kod najave moguće isplate plaća pribojavali Sindikat i radnici, dogodilo se. Računi su blokirani, što je objavljen i na stranicama Grupe:
SBplus.hr, Slavonski Brod : 'Hoćemo živjeti i kruha se najesti'

Radnici Specijalnih vozila poručili:

'Hoćemo živjeti i kruha se najesti'

30.10.2019. | 14:30
"Znamo raditi, pametni smo i vrijedni. Neće i ne može biti rješenje tri pucnja u zrak, zastava smotana i truba. To nećemo dozvoliti. Nije rješenje grob. Hoćemo živjeti i kruha se najesti."
"Znamo raditi, pametni smo i vrijedni. Neće i ne može biti rješenje tri pucnja u zrak, zastava smotana i truba. To nećemo dozvoliti. Nije rješenje grob. Hoćemo živjeti i kruha se najesti."
SBplus.hr, Slavonski Brod : Radnici Specijalnih vozila uskoro pred Županijom

Prosvjed u tijeku

Radnici Specijalnih vozila uskoro pred Županijom

30.10.2019. | 11:30
Prosvjed radnika moguće je pratiti uživo na Facebook stranici SBplus-a.
Prosvjed radnika moguće je pratiti uživo na Facebook stranici SBplus-a.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Država nam poručuje: "Ne bi se šteli mešati"

Uz štrajk ugrožen izvozni program

Država nam poručuje: "Ne bi se šteli mešati"

29.10.2019. | 15:15
"Nažalost imamo dojam kako baš nitko puno i ne mari za nas. Ako gledamo kroz ministarstva gospodarstva i branitelja od čijih smo predstavnika tražili da nas posjete, a od kojih nemamo odgovora. Sutra ćemo se okupiti oko pola 11 ispred Specijalnih, otići do Uprave koju ćemo pozvat
"Nažalost imamo dojam kako baš nitko puno i ne mari za nas. Ako gledamo kroz ministarstva gospodarstva i branitelja od čijih smo predstavnika tražili da nas posjete, a od kojih nemamo odgovora. Sutra ćemo se okupiti oko pola 11 ispred Specijalnih, otići do Uprave koju ćemo pozvat
SBplus.hr, Slavonski Brod : Dio radnika u Đuri dobio plaću, većina nastavlja sa štrajkom

Promjene u vlasničkoj strukturi

Dio radnika u Đuri dobio plaću, većina nastavlja sa štrajkom

28.10.2019. | 20:30
Evo kome je država 'neposrednom preknjižbom' svojih dionica omogućila 'ulazak' u vlasničku strukturu Đuro Đaković Grupe, u kojoj više od 600 radnika tri društva i dalje štrajka te traži odlazak kompletne Uprave iako su, navodno, neki već ponudili ostavke i mandate stavili na rasp
Evo kome je država 'neposrednom preknjižbom' svojih dionica omogućila 'ulazak' u vlasničku strukturu Đuro Đaković Grupe, u kojoj više od 600 radnika tri društva i dalje štrajka te traži odlazak kompletne Uprave iako su, navodno, neki već ponudili ostavke i mandate stavili na rasp
SBplus.hr, Slavonski Brod : Đurini radnici izaći će i na ulice. Očekuju podršku građana.

Oglasila se Uprava, izjavu dao i župan

Đurini radnici izaći će i na ulice. Očekuju podršku građana.

24.10.2019. | 14:00
Radnici Specijalnih, Industrijskih rješenja i Grupe u štrajku su od jutros. Oglasila se i Uprava. Kažu problem intenzivno rješavaju, no još ne znaju kada će biti riješen. Sindikat pozvao Vladu i premijera da se uključe, a bude li potrebno radnici će izaći i na ulice u čemu očekuj
Radnici Specijalnih, Industrijskih rješenja i Grupe u štrajku su od jutros. Oglasila se i Uprava. Kažu problem intenzivno rješavaju, no još ne znaju kada će biti riješen. Sindikat pozvao Vladu i premijera da se uključe, a bude li potrebno radnici će izaći i na ulice u čemu očekuj
SBplus.hr, Slavonski Brod : Radnici Đure,  njih oko 600, od jutros u sedam u štrajku

Zbog neisplaćenih plaća

Radnici Đure, njih oko 600, od jutros u sedam u štrajku

24.10.2019. | 7:00
Dok su ĐĐ Strojna obrada i Energetika i infrastruktura radnicima isplatile plaće za rujan, preostala tri društva, a to su Specijalna vozila, Industrijska rješenja i Grupa, to do sada nisu učinili. Zbog toga su njihovi radnici od jutros u štrajku.
Dok su ĐĐ Strojna obrada i Energetika i infrastruktura radnicima isplatile plaće za rujan, preostala tri društva, a to su Specijalna vozila, Industrijska rješenja i Grupa, to do sada nisu učinili. Zbog toga su njihovi radnici od jutros u štrajku.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Samo je u Njemačkoj oko tisuću brodskih zavarivača

Ima ih diljem svijeta

Samo je u Njemačkoj oko tisuću brodskih zavarivača

17.10.2019. | 18:15
Trodnevnom programu naglasak je stavljen na današnju znanstveno-stručno konferenciju s prijavljenih 40 radova stručnjaka i znanstvenika koji su svojim doprinosom prezentirali i promovirali novitete u zavarivačkoj struci. Nove tehnologije i materijali, robotizacija i automatizacij
Trodnevnom programu naglasak je stavljen na današnju znanstveno-stručno konferenciju s prijavljenih 40 radova stručnjaka i znanstvenika koji su svojim doprinosom prezentirali i promovirali novitete u zavarivačkoj struci. Nove tehnologije i materijali, robotizacija i automatizacij
SBplus.hr, Slavonski Brod : Na velika vrata u ĐĐ Montaži vraćaju se mostogradnji

Zaposlili više od 40 VSS radnika

Na velika vrata u ĐĐ Montaži vraćaju se mostogradnji

15.10.2019. | 14:00
'Posao izgradnje mosta u Gradiški za Montažu je vrlo značajan. Njegova vrijednost je četvrtina našeg godišnjeg prometa i tim više što će znatno uposliti naše proizvodne kapacitete u Slavonskom Brodu i povratak mostogradnji na velika vrata. Mi smo cijelo vrijeme gradili mostove, m
'Posao izgradnje mosta u Gradiški za Montažu je vrlo značajan. Njegova vrijednost je četvrtina našeg godišnjeg prometa i tim više što će znatno uposliti naše proizvodne kapacitete u Slavonskom Brodu i povratak mostogradnji na velika vrata. Mi smo cijelo vrijeme gradili mostove, m
SBplus.hr, Slavonski Brod :
SBplus.hr, Slavonski Brod :