Gospodarstvo : Građevinarstvo

Objavljeno: 7.2.2019. u 21:00
Prikaza: 3698
|
Autor: Aleksandra Primorac

A nedostajalo je tako malo

Evo zašto most na Svilaju još nije spojen

AP/SBplus
Foto: AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus
  • AP/SBplus

Većina teretnog prometa s graničnog prijelaza Slavonski Brod-Brod bit će preusmjerena upravo na Svilaj. S obzirom da će most, kada bude gotov imati po tri vozna traka širine tri i pol metra u oba smjera, jasno je kako će u vrijeme gužvi na granici i dobar dio putničkog prijevoza, koristiti Svilaj umjesto Broda što je dodatna prednost za čišći zrak u Gradu na Savi. Stoga ne čudi da i Brođani s nestrpljenjem očekuju završetak radova na mostu.

SLAVONSKI BROD - Visoki vodostaj rijeke Save poremetio je planove na izgradnji mosta na rijeci Savi kod Svilaja. Na gradilištu ove impresivne betonsko-čelične grdosije radnicima su nedostajala samo dva dana do povijesnog trenutka spajanja hrvatske i 'beha' strane mosta iznad rijeke Save. No ta dva dana poremetio je visok vodostaj.

- Proteklih sedam dana imali smo porast vodostaja od četiri metra što je onemogućilo završetak planiranih radova. Sada čekamo smirivanje situacije kako bismo mogli nastaviti. Hoće li to biti za pet, deset ili 15 dana to nije moguće predvidjeti – kazao je Igor Pejić, tajnik u ministarstvu komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine koji je u srijedu, uz državnog tajnika u hrvatskom Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, Tomislava Mihotića, nazočio radnom sastanku investitora Hrvatskih auto cesta i izvođača radova širokobriješke tvrtke Hering Inženjering.

Redovan radni sastanak nije donio ništa novoga. Tek konstataciju da se čeka pad vodostaja. No, kada do toga dođe, kako je naglasio Pejić, valjat će utrošiti pet do sedam dana za sanaciju nasipa. Tek tada će se dizalica moći vratiti natrag, a izvođač pristupiti poslovima montaže mosta.

- Most je uistinu impresivan. Sada je već skoro montiran, a kada vodostaj padne, što će nadam se biti za 15-ak dana, ostaje nam montirati taj jedan čelični segment od deset metara čime će doći do povijesnog spajanja dva kraka mosta, dvije države – kazao je Mario Marić, glavni inženjer na gradilištu Most Svilaj.

Dodaje kako ovo nije prvi puta da je Sava diktirala tempo radova otežavajući ih i usporavajući.

- Rijeka Sava je ćudljiva i nepredvidiva u svim godišnjim dobima. Već je obustavljala radove, vodostaj je varirao, izlijevala se, a najviše problema je stvarala na temeljenju mosta, čak i u ljetnim mjesecima – prisjetio se Marić. 

Podsjetimo, izgradnja mosta ugovorena je s poslovnom udrugom Hering d.d., Široki Brijeg, Bosna i Hercegovina i Viadukt d.d., Zagreb. Ugovorena vrijednost radova je 22.310.000,00 eura, a budući da se radi o zajedničkom naručitelju, sukladno međudržavnom sporazumu, Hrvatska i Bosna i Hercegovina zajednički sufinanciraju izgradnju mosta sa po 50 posto. Republika Hrvatska sudjeluje u financiranju mosta u iznosu od 11.155.000,00 €, od čega je dio od 57,97 posto financiran iz kredita EIB-a i bespovratnim sredstvima iz CEF fonda.

Izgradnja mosta je počela u rujnu 2016. godine, a unatoč problemima, poput odlaska Viadukta u stečaj te visokih vodostaja, ranije i sada, radovi bi trebali biti gotovi do ljeta kada i istječe rok do kada bi most, kao dio budućeg Koridora VC, trebao biti pušten u promet.

Potvrđuje to i Ivan Lukić, inženjer na gradilištu, kojeg smo zatekli s bosanske strane mosta Svilaj. - Posao je jako zahtjevan, rijeka je velika, radovi su u vodi i samom koritu, radi se o dvije države, dva zakona, a dok se most ne spoji otežana je i komunikacija. Kad spojimo most slijedi izrada kolničke konstrukcije i ostali završni radovi i do ljeta bi - kako je i planirano - trebali biti gotovi – izjavio je Lukić.

Most Svilaj je od velikog značaja kako za hrvatsku tako i za bosanskohercegovačku stranu. Već samo njegovo puštanje u promet puno znači za paneuropski koridor, no ipak u punoj će funkciji biti tek kada budu gotove sve ceste koridora VC.

- On će sasvim sigurno doprinijeti boljoj komunikaciji čim se realizira, ali s druge strane obje države, i Hrvatska i Bosna i Hercegovina, ovih dana raspisuju natječaje za nove dionice koridora VC koji bi u konačnici Luku ploče s jedne strane, Sarajevo, Osijek te Budimpeštu s mađarske strane povezao u jednu cjelinu i stvorio prometni tok na korist cijele regije te tako donio i nove razvojne mogućnosti za ovo područje. Mi smo s naše strane sada u tijeku s natječajem za realizaciju ceste od mosta na Dravi do Belog Manastira i taj dio autoceste bi trebao biti gotov do 2021. godine. Nakon toga ostaje dionica od Belog Manastira do mađarske granice, koja je također u pripremi i trebala bi biti gotova do 2023. godine. Mađarska strana 15 do 20 kilometara spoja na svojoj strani također priprema za realizaciju, a i bosanska strana čitav niz natječaja realizira ili je u tijeku natječaj za njihovu realizaciju - tako da bi konačno cijeli taj koridor VC, nadam se, do 2025. godine mogao biti gotov – najavio je državni tajnik Tomislav Mihotić.

No, Slavonski Brod prednosti mosta na Svilaju trebao bi osjetiti puno prije. Naime, većina teretnog prometa s graničnog prijelaza Slavonski Brod-Bosanski Brod bit će preusmjerena upravo na Svilaj, čime će doprinijeti manjem onečišćenju zraka. Potvrdio je to i državni tajnik Mihotić.

- To je dodatna korist od ovoga mosta, jer autocesta sama po sebi se gradi sa svrhom da se na nju prebaci što veći dio teretnog prometa. I sami prijevoznici traže brže načine prijevoza, a kako autocesta to nudi sigurno će se najveći dio prometa prebaciti ovdje. Pa onda i prebacivanje s mosta u Slavonskom Brodu na ovaj most je sigurno nešto što će uslijediti i pomoći organizaciji kvalitete života u tom gradu – poručio je Mihotić.

Kada se zna da će most duljine 660, a širine 29 metara, kada bude gotov, imati po tri vozna traka širine tri i pol metra u oba smjera, onda je jasno da će u vrijeme sezonskih gužvi na granici i dobar dio putničkog prijevoza, koristiti Svilaj umjesto Broda što je dodatna prednost za čišći zrak u Gradu na Savi. 

Stoga ne čudi da i Brođani s nestrpljenjem očekuju pad vodostaja Save i završetak radova na izgradnji mosta u Svilaju.

- Dok čekamo pad vodostaja i mogućnost nastavka radova, radimo ono što trenutno možemo, a to je izrada armirano betonske konstrukcije kolničke ploče s jedne i druge strane mosta – kazao je glavni inženjer gradilišta, Marić, potvrđujući tako kako radovi ne stoje. Oko 50-ak radnika marljivo radi ono što može kako bi ovaj, jedan od najznačajnijih infrastrukturnih projekata u regiji, bio završen na vrijeme i pušten u promet.

Tehnički podaci o Mostu Svilaj
  • Most Svilaj na rijeci Savi nalazi se na granici između Hrvatske i Bosne i Hercegovine
  • Izgradnja mosta je započela u rujnu 2016. godine
  • Ugovorena vrijednost je 22.310.000,00 €.
  • Rok dovršetka je ljeto 2019. godine.
  • 660 m dugački most sastoji se od 6 stupišta,  spregnute čelične konstrukcije i betonske ploče
  • Glavni raspon preko rijeke Save širine je 130 m
  • Most se sastoji od dva usporedna objekta svaki za lijevi i desni trak autoceste. Predviđeno je ukupno 6 voznih traka, tri u svakom smjeru, s ograničenjem brzine 80 km/h
  • Trenutni postotak izvedenosti mosta je cca 70%.
  • Dovršeni su radovi na izgradnji donjeg ustroja mosta (šest stupišta i dva upornjaka) i montaži čelične konstrukcije u četiri polja mosta (od ukupno sedam polja).
  • Na mostu se izvode radovi na izradi pomoćne konstrukcije za montažu čelika na glavnom rasponu (preko rijeke).
Investitor: Hrvatske autoceste d.o.o., Zagreb, Hrvatska i Ministarstvo komunikacija i prometa BiH, Sarajevo, BiH
Projektant: IPZ d.d., Zagreb, Hrvatska
Nadzor: Centar za organizaciju građenja d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Izvođač: Poslovna udruga Hering d.d., Široki Brijeg, Bosna i Hercegovina i Viadukt d.d., Zagreb, Hrvatska

 

Pogled i situacija mosta "Svilaj
Rasponski sklop mosta predstavlja kontinuirana greda preko sedam polja s dvostruko spregnutim poprečnim presjekom sastavljenim od čeličnog sanduka i betonske ploče. Za svaki su smjer predviđene po tri vozne trake širine 3,50 m, bez zaustavne trake sa zaštitnim prometnim pojasevima od 0,5 m s obje strane. Rasponi objekta između osi upornjaka iznose 70,0 m + 85,0 m + 100,0 m + 130,0 m + 100,0 m + 85,0 m + 70,0 m, tako da je ukupna duljina objekta 640,0 m.
Temeljenje stupova riješeno je tako da je naglavna greda pravokutnog oblika oslonjena na 24 do 36 armirano betonska pilota (ovisno o stupnom mjestu).Armirano betonski piloti su promjera 150 cm, duljine 18,0 m. Iskop na mjestima svih stupišta predviđen je uz zaštitu građevne jame čeličnim talpama duljine L=9,0 - 12,0 m i prema potrebi uz crpljenje vode. Stabilnost bočnih stranica sanduka od talpi osigurava se čeličnim razuporama pri vrhu i približno 2m iznad dna korita.

 Fotografija Sandre Sandre.

Simulacija izgleda dovršenog mosta

Broj komentara: 2

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
glupibosanac

glupibosanac

Komentirano: 7.2.2019. | 23:27

1

Sto ti nije jasno? Most (po projektu) ce imati 6 prometnih traka (po 3 u svakom pravcu) bez zaustavnih traka .... sto je i logicno, jer se nalazi u medjugranicnom prostoru izmedju 2 GPa. Znaci, u koliko traka se bude ulazilo/izlazilo sa GPa (koji se nalaze neposredno prije samog mosta) isti broj traka se nastavlja do drugog GPa, znaci preko mosta .... sad ti nesto jasnije?
bpz2011

bpz2011

Komentirano: 7.2.2019. | 21:37

2

"S obzirom da će most, kada bude gotov imati po tri vozna traka širine tri i pol metra u oba smjera, jasno je kako će u vrijeme gužvi na granici i dobar dio putničkog prijevoza, koristiti Svilaj umjesto Broda što je dodatna prednost za čišći zrak u Gradu na Savi.". Tko to tamo pjeva? Je li ta informacija iz Ureda gradonačelnika?

Broj komentara: 2

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava

Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : Trebamo li biti zabrinuti zbog azbesta?

Kancerogeni materijal svuda oko nas

Trebamo li biti zabrinuti zbog azbesta?

15.11.2019. | 22:00
Bez obzira što je zabranjen duže od desetljeća, „repovi“ nekadašnje popularnosti ovog materijala vuku se još na tisućama kilometara vodovodnih cijevi, krovnim pokrivalima i kojegdje. Fond za zaštitu okoliša je do 2016. potrošio sav novac za financiranje ugovornih obveza prema tzv
Bez obzira što je zabranjen duže od desetljeća, „repovi“ nekadašnje popularnosti ovog materijala vuku se još na tisućama kilometara vodovodnih cijevi, krovnim pokrivalima i kojegdje. Fond za zaštitu okoliša je do 2016. potrošio sav novac za financiranje ugovornih obveza prema tzv
SBplus.hr, Slavonski Brod : Most nade koji spaja regiju

Označen početak radova

Most nade koji spaja regiju

11.10.2019. | 22:00
Riječ je o projektu koji je započeo još 2011. godine potpisivanjem sporazuma između Vlade RH i Vijeća Ministara BiH, a nakon što je početkom ovoga ljeta potpisan ugovor o izvođenju, danas je s bosanskohercegovačke strane označen i početak radova na zajedničkom projektu Hrvatske i
Riječ je o projektu koji je započeo još 2011. godine potpisivanjem sporazuma između Vlade RH i Vijeća Ministara BiH, a nakon što je početkom ovoga ljeta potpisan ugovor o izvođenju, danas je s bosanskohercegovačke strane označen i početak radova na zajedničkom projektu Hrvatske i
SBplus.hr, Slavonski Brod : Počinju s gradnjom mosta na Savi

Realizacija više milijunskog projekta

Počinju s gradnjom mosta na Savi

10.10.2019. | 22:00
Za proizvodnju i montažu čelične konstrukcije mosta zaduženi su radnici Đuro Đaković Montaže. Procjena je da će ih tijekom 30 mjeseci, koliki je rok za izgradnju mosta, u poslove biti uključeno ukupno stotinjak.
Za proizvodnju i montažu čelične konstrukcije mosta zaduženi su radnici Đuro Đaković Montaže. Procjena je da će ih tijekom 30 mjeseci, koliki je rok za izgradnju mosta, u poslove biti uključeno ukupno stotinjak.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Započeli radovi na modernizaciji još jedne gradske ulice

Slavonski Brod

Započeli radovi na modernizaciji još jedne gradske ulice

3.10.2019. | 10:20
U sklopu ovogodišnjih ulaganja u izgradnju i modernizaciju cesta na području grada Slavonskog Broda jučer su započeli radovi modernizacije kolnika ceste u Ulici Leopolda Mandića u duljini od 311 metara. Do sada se izvršilo uklanjanje asfaltnih slojeva postojeće kolničke konstrukc
U sklopu ovogodišnjih ulaganja u izgradnju i modernizaciju cesta na području grada Slavonskog Broda jučer su započeli radovi modernizacije kolnika ceste u Ulici Leopolda Mandića u duljini od 311 metara. Do sada se izvršilo uklanjanje asfaltnih slojeva postojeće kolničke konstrukc
SBplus.hr, Slavonski Brod : Projekt vrijedan 6,3 milijuna kuna

Radovi u tijeku

Projekt vrijedan 6,3 milijuna kuna

17.9.2019. | 8:00
Rok za završetak poslova je deset mjeseci od dana uvođenja u posao, što znači da bi nova zgrada Mjesnog doma na Koloniji svoja vrata korisnicima mogla otvoriti polovicom iduće godine
Rok za završetak poslova je deset mjeseci od dana uvođenja u posao, što znači da bi nova zgrada Mjesnog doma na Koloniji svoja vrata korisnicima mogla otvoriti polovicom iduće godine
SBplus.hr, Slavonski Brod : Nakon 120 godina značajnije ulaganje u kulturno dobro

Ograda koja prijeti

Nakon 120 godina značajnije ulaganje u kulturno dobro

3.9.2019. | 8:00
Tijekom proteklih 120 godina nije bilo značajnijih ulaganja u ovo nepokretno kulturno dobro. Za sada je izrađen je projekt sanacije i konzervacije, a obnova bi trebala biti provedena tijekom ove i iduće godine.
Tijekom proteklih 120 godina nije bilo značajnijih ulaganja u ovo nepokretno kulturno dobro. Za sada je izrađen je projekt sanacije i konzervacije, a obnova bi trebala biti provedena tijekom ove i iduće godine.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Tradicionalne Slavonce sve više osvajaju montažne kuće

Novi trend u izboru nekretnine

Tradicionalne Slavonce sve više osvajaju montažne kuće

17.8.2019. | 15:00
Izvođači montažnih kuća kupca uglavnom oslobađaju većine zamornih poslova vezanih uz gradnju: od izrade potrebne dokumentacije, izbora i koordinacije radnika pa sve do 'papira' za kredit.
Izvođači montažnih kuća kupca uglavnom oslobađaju većine zamornih poslova vezanih uz gradnju: od izrade potrebne dokumentacije, izbora i koordinacije radnika pa sve do 'papira' za kredit.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Koja slavonskobrodska naselja među kupcima dobro kotiraju?

Analiziramo trenutno stanje na tržištu

Koja slavonskobrodska naselja među kupcima dobro kotiraju?

31.7.2019. | 22:00
'Hebrang je uvijek imao svoju klijentelu i stanovi tamo su se uvijek dobro prodavali, ali cijene nisu visoke, tako da ni najskuplji i najuređeniji stanovi ne prelaze 800 eura po kvadratnom metru. Izuzetak je samo najnovija zgrada na ulazu u naselje od kružnog toka.'
'Nastavi li se trend deficita radne snage u građevinarstvu uz poskupljenje građevinskog materijala, predviđam da će se već sljedeće godine cijena u novogradnji izjednačiti s najvišom cijenom iz 2008. i 2009. godine.'
SBplus.hr, Slavonski Brod : Napokon će biti riješeni i 'valovi' u dvije gradske ulice

Radi se i na sporednim cestama

Napokon će biti riješeni i 'valovi' u dvije gradske ulice

30.7.2019. | 8:00
Ovih dana aktivno je na gradilištu dvije ulice u Slavonskom Brodu, na čije su stanje kolnika upozoravali i stanari i mediji. Sada se konačno krenulo s radovima, a 'valovi' na kolniku ovdje će uskoro postati prošlost.
Ovih dana aktivno je na gradilištu dvije ulice u Slavonskom Brodu, na čije su stanje kolnika upozoravali i stanari i mediji. Sada se konačno krenulo s radovima, a 'valovi' na kolniku ovdje će uskoro postati prošlost.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Počinje gradnja godinama najavljivanje važne ceste u Brodu?

Nakon godina čekanja

Počinje gradnja godinama najavljivanje važne ceste u Brodu?

27.7.2019. | 21:30
Podsjetimo, prema idejnom rješenju, a o čemu je SBplus pisao OVDJE, uz cestu bi se trebao graditi i cestovni most preko lateralnog kanala, a kao jedno od mogućih rješenja spoja na Sjevernu veznu cestu spominjan je rotor.
Podsjetimo, prema idejnom rješenju, a o čemu je SBplus pisao OVDJE, uz cestu bi se trebao graditi i cestovni most preko lateralnog kanala, a kao jedno od mogućih rješenja spoja na Sjevernu veznu cestu spominjan je rotor.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Izmjenom 2579 metara toplovoda do nižih računa

Pogledajte kako napreduju radovi

Izmjenom 2579 metara toplovoda do nižih računa

24.7.2019. | 22:00
U Naselju Slavonija II u tijeku su radovi na izmjeni toplovoda, koji bi u konačnici, kako najavljuju iz Brod plina, trebali dovesti do nižih računa za krajnje potrošače. Pogledajte kako napreduju radovi.
U Naselju Slavonija II u tijeku su radovi na izmjeni toplovoda, koji bi u konačnici, kako najavljuju iz Brod plina, trebali dovesti do nižih računa za krajnje potrošače. Pogledajte kako napreduju radovi.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Evo kada će u promet biti pušten most na Savi kod Svilaja

Gradnja je počela 2016. godine

Evo kada će u promet biti pušten most na Savi kod Svilaja

21.7.2019. | 16:00
Očekuje se da će se otvaranjem mosta stvoriti preduvjeti za razvoj gospodarstva i otvaranje poslovnih zona čime bi značajno utjecali na zadržavanje mladih u Svilaju. Brođani pak od njega očekuju da 'odvuče' značajan dio prometa što bi se trebalo odraziti na kakvoću zraka u Gradu
Očekuje se da će se otvaranjem mosta stvoriti preduvjeti za razvoj gospodarstva i otvaranje poslovnih zona čime bi značajno utjecali na zadržavanje mladih u Svilaju. Brođani pak od njega očekuju da 'odvuče' značajan dio prometa što bi se trebalo odraziti na kakvoću zraka u Gradu
SBplus.hr, Slavonski Brod : U tijeku radovi izgradnje još jedne ceste na Koloniji

Odvojak Ličke ulice

U tijeku radovi izgradnje još jedne ceste na Koloniji

17.7.2019. | 10:00
Rok za dovršenje radova je 45 radnih dana, a ugovorena cijena radova iznosi 623.491,10 kn s PDV-om.
Rok za dovršenje radova je 45 radnih dana, a ugovorena cijena radova iznosi 623.491,10 kn s PDV-om.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Bivši hotel Park postaje pravi gradski dijamant

Od rugla u najužem središtu grada

Bivši hotel Park postaje pravi gradski dijamant

6.7.2019. | 18:30
Osim što je bočna strana uz Ulicu Trga pobjede ostakljena, prilikom prolaska tom ulicom u večernjim satima građani su mogli primijetiti i osvijetljene prozore na hotelu koji daju naslutiti kako će nekadašnji statusni simbol grada ponovno zasjati u punom sjaju što će zasigurno dat
Osim što je bočna strana uz Ulicu Trga pobjede ostakljena, prilikom prolaska tom ulicom u večernjim satima građani su mogli primijetiti i osvijetljene prozore na hotelu koji daju naslutiti kako će nekadašnji statusni simbol grada ponovno zasjati u punom sjaju što će zasigurno dat
SBplus.hr, Slavonski Brod : Želite kotao na biomasu ili sunčani toplinski kolektor?

Pomoć obiteljskim kućama

Želite kotao na biomasu ili sunčani toplinski kolektor?

21.6.2019. | 11:45
Prošle su godine građanima bili sufinancirani nabava i ugradnja kotlova na biomasu te dizalice topline, a tom su popisu ove godine dodani i sunčani toplinski kolektori. Prijave su moguće od sljedećeg tjedna, a mi donosimo što vam je za to potrebno.
Prošle su godine građanima bili sufinancirani nabava i ugradnja kotlova na biomasu te dizalice topline, a tom su popisu ove godine dodani i sunčani toplinski kolektori. Prijave su moguće od sljedećeg tjedna, a mi donosimo što vam je za to potrebno.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Kada će na red doći obnova zgrade policije u Mažuranićevoj?

Za nju kao da je vrijeme 'stalo'

Kada će na red doći obnova zgrade policije u Mažuranićevoj?

15.6.2019. | 21:00
Iako je svojevremeno bilo govora o izgradnji nove zgrade od toga se davno odustalo, a već dulje vrijeme najavljuje se obnova postojeće zgrade. Dokle se s tim došlo upitali smo Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske.
Iako je svojevremeno bilo govora o izgradnji nove zgrade od toga se davno odustalo, a već dulje vrijeme najavljuje se obnova postojeće zgrade. Dokle se s tim došlo upitali smo Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Obnovom do ogromne uštede sredstava

Projekt vrijedan 11.200.000 kuna

Obnovom do ogromne uštede sredstava

15.6.2019. | 11:00
U konačnici osim ogromne uštede koju planiraju ostvariti na energentima, na kraju će na dobitku biti učenici kojima će ušteđenim sredstvima škola moći nabaviti dodatnu opremu potrebnu za još kvalitetniju edukaciju.
U konačnici osim ogromne uštede koju planiraju ostvariti na energentima, na kraju će na dobitku biti učenici kojima će ušteđenim sredstvima škola moći nabaviti dodatnu opremu potrebnu za još kvalitetniju edukaciju.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Izgradnjom 221 mil kn vrijednog mosta do smanjenja gužvi

Tri godine gradnje

Izgradnjom 221 mil kn vrijednog mosta do smanjenja gužvi

22.4.2019. | 21:00
Ukupna duljina mosta trebala bi biti 426 metara, a širina 22,6 metara i imat će četiri prometna traka od kojih će svaki biti širok 3,75 metara. Očekuje se da će biti sagrađen u roku od tri godine.
Ukupna duljina mosta trebala bi biti 426 metara, a širina 22,6 metara i imat će četiri prometna traka od kojih će svaki biti širok 3,75 metara. Očekuje se da će biti sagrađen u roku od tri godine.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Napreduju radovi u Zagrebačkoj ulici

Fotoglaerija

Napreduju radovi u Zagrebačkoj ulici

17.4.2019. | 19:20
Evo kako danas izgleda pješačka staza u Zagrebačkoj ulici na kojoj su u tijeku radovi asfaltiranja. Osim pješačke staze, planirano je i asfaltiranje biciklističke staze.
Evo kako danas izgleda pješačka staza u Zagrebačkoj ulici na kojoj su u tijeku radovi asfaltiranja. Osim pješačke staze, planirano je i asfaltiranje biciklističke staze.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Od sada sigurnije kod kružnog toka

Nova ulaganja

Od sada sigurnije kod kružnog toka

2.3.2019. | 10:15
Zahvaljujući najnovijoj građevinskoj 'intervenciji' sigurnost prometa, neposredno na izlazu iz kružnog toka, sada će biti znatno povećana.
Zahvaljujući najnovijoj građevinskoj 'intervenciji' sigurnost prometa, neposredno na izlazu iz kružnog toka, sada će biti znatno povećana.
SBplus.hr, Slavonski Brod :
SBplus.hr, Slavonski Brod :