POŽEGA - Posljednjih dana, ako ste jendom prilikom posjetili službenu Internet stranicu Komunalca Požega d.o.o. mogli ste primijetiti kako je ona osvanula u novom 'ruhu'. Za portal SBplus iz Komunalca su otkrili što ih je navelo na promjenu web stranice te što su njome dobili.
- Komunalac Požega d.o.o. aktivirao je 7. srpnja 2022. godine redizajniranu unaprijeđenu internetsku stranicu čija je vrijednost pet tisuća kuna plus PDV. S obzirom na to da postojeća stranica nije mijenjana od 2014. godine, odlučili smo redizajnirati stranicu kako bi pristup informacijama bio što jednostavniji pregledniji te prilagođen za pretraživanje osobama s invaliditetom. Glavni je cilj internetske stranice pružiti korisnicima servisne informacije vezane za djelatnosti tvrtke, a to su: sakupljanje komunalnog otpada, naplata i održavanje parkirališta, dimnjačarska služba, stanoupravljanje, upravljanje grobljima, javna higijena, održavanje sustava grijanja, zimska služba, izgradnja, cestogradnja prometna signalizacija upravljanje tržnicom. Posebno su izdvojeni rasporedi odvoza miješanog, reciklabilnog glomaznog otpada, raspored sahrana na grobljima u gradu Požegi te tražilica grobnih mjesta. Osim servisnih informacija tu su novosti, cjenici, zapisnici sa sjednica Skupštine Društva Nadzornog odbora, dokumenti vezani za javnu nabavu ostale informacije vezane za poslovanje Društva. Na stranici su izdvojeni EU projekti koje je Komunalac Požega d.o.o. proveo ili još uvijek provodi.
Dodajmo to da je na konferenciji Waste2Energy, održanoj u ožujku ove godine u Zagrebu, direktoru Komunalca Požega d.o.o., Domagoju Lovriću, uručeno priznanje za najbolji website među komunalnim društvima u Republici Hrvatskoj. Pri izboru najboljeg websitea ocjenjivao se sadržaj, odnosno, informacije koje su putem web-a dostupne korisnicima. - za SBplus odgovorila je službenica za informiranje, Lidija Galić, dipl. nov.
Pojednostavljen izgled stranice znatno je doprinio lakšem snalaženju, ali uvedene su i dvije nove rubrike „Edukacije" i „Korisnički portal".
- U rubrici „Edukacije" korisnici mogu pronaći publikacije vezane za odvajanje otpada, reciklažna dvorišta, upute o postupanju s korisnim otpadom, popis vrsta glomaznog otpada,... - pojasnila je službenica.
Druga rubrika, odnosno, „Korisnički portal" korisnicima služi za uvid u stanje svojih plaćenih računa za odvoz otpada, grobnu naknadu kao i toplinsku energiju, odnosno, grijanje. Ono što veseli jest i PDF dokument koji prikazuje neplaćene račune, a na kojima se nalazi i QR kod kojim građani mogu brže i jednostavnije platiti račun putem svojih mobitela s opcijom - slikaj i plati.
- Za pristup korisničkom portalu potrebno je registrirati se unošenjem imena, prezimena, korisničkog imena, e-mail adrese lozinke te poziva na broj s nekog od prethodnih računa koje ste dobili u papirnatom obliku. Nakon registracije na e-mail će Vam biti poslan link za aktivaciju čijim je otvaranjem postupak registracije završen. Administrator korisničkog portala u roku od 24 sata će odobriti registraciju nakon čega je za svaki daljnji ulaz u korisnički portal potrebna samo prijava imenom/emailom i lozinkom. - pojasnili su iz Komunalca.
Nakon što se korisnici uspješno registriraju, njihovi poštanski sandučići kod kuće - što se tiče računa za usluge požeškog Komunalca - bit će prazni. Umjesto toga, računi će im pristizati elektronskim putem što će im, ujedno, omogućiti brže i jednostavnije plaćanje računa.
Ono što je, pak, u interesu Komunalca jest činjenica da će tako sačuvati prirodu i okoliš jer, prema njihovoj informaciji, za tonu papira potrebno je posjeći 20 mladih stabala.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -