|
Autor: Marija Fridrih

Rezultati natječaja

Odabrane fotografije dio su programa otvorenja knjižnice

Požega : Odabrane fotografije dio su programa otvorenja knjižniceGradska knjižnica Požega(Foto: GKPZ)

Ovogodišnji natječaj "Knjiga svaki dan" poseban je jer će fotografije biti predstavljene u sklopu dugoočekivanog otvorenja nove zgrade Gradske knjižnice.

POŽEGA - Završen je natječaj Gradske knjižnice Požega u sklopu projekta „Knjiga svaki dan". Naziv ovogodišnje izložbe je „Lice knjige", a ona će biti predstavljena javnosti prilikom otvorenja nove zgrade požeške knjižnice. Ovaj projekt održava se dugi niz godina, uz potporu Ministarstva kulture.

- Projekt „Knjiga svaki dan" traje od 2014. godine i ima za cilj promociju knjige i čitanja kroz fotografiju. Održava se svake godine i podrazumijeva foto-natječaj i izložbu. Tema svake izložbe je drugačija, a dosad je na natječaje prijavljeno ukupno 1685 fotografija koje su bodovane i birane za izložbe. - za SBplus je pojasnila ravnateljica požeške knjižnice, Aleksandra Šutalo.

Natječaj je trajao dva mjeseca, a priključila su mu se 174 autora iz cijele Hrvatske. Povjerenstvo u sastavu Damira Hoyke, Vere Ćuže Abramović, Maje Galušić i Aleksandre Šutalo, na osnovu bodovanja odabralo je pobjedničke fotografije. Izdvojene su tri fotografije čiji će autori biti nagrađeni, a riječ je o uradcima Marine Krištofić iz Zagreba, Anamarije Maršić iz Ivankova i Maje Maljković Zelija iz Trogira.

- Kako bi sudjelovali u natječaju, autori su trebali snimiti fotografije inspirirane odabranim naslovom, koje konceptualno mogu biti naslovnice konkretne knjige. Ukupno je prijavljena 451 fotografija, a odabrano ih je 67. One će biti dio izložbe „Lice knjige" koja će biti predstavljena prilikom otvorenja novog prostora knjižnice. Točan datum se još ne zna, no svi će o tome biti obaviješteni najmanje dva tjedna ranije. - dodala je ravnateljica.

Kroz godine se interes za ovaj projekt povećavao. Na samom početku, u prvoj godini ovog natječaja, prijavljeno je bilo 85 autora, a ove godine zainteresiranih je bilo više nego duplo. Poticanjem građana na sudjelovanje u ovakvim projektima promiče se važnost čitanja, a evidentno je kako je potaknuta i mašta ljubitelja knjiga u cijeloj Hrvatskoj. Natječaj i izložbe provodit će se i u budućnosti, a vjerujemo kako će odaziv biti još veći.