Autor: Davor Miković

Međunarodni festival

'Rock Starci 2013.' - doživljaj za pamćenje

Davor Miković Frka
  • Davor Miković Frka

Velika pozornica, vrhunski razglas, dva video zida i brojni izvođači već su i prije samoga početka obećavali izvrsnu glazbenu večer i odličan provod, a tako je doista i bilo.

STARO PETROVO SELO - U nedjelju, 28. srpnja, rano ujutro, završili su trinaesti po redu 'Rock Starci'. I ove godine malo slavonsko selo Starci pokraj Starog Petrovog Sela  ugostilo je brojne posjetitelje i zaljubljenike u rock glazbu. Festival svake godine prerasta u nešto veće i bolje, a ove godine je, po prvi puta, dobio titulu međunarodnog karaktera. Velika pozornica, vrhunski razglas, dva video zida i brojni izvođači, već  i prije samoga početka, obećavali su izvrsnu glazbenu večer i odličan provod, a tako je doista i bilo.

Rock Starce 2013. otvorio je mladi punk rock sastav The Rock Flock iz Pleternice/Zagreba. Mješoviti trio (Tina i Ana na gitari i basu, te Hrvoje na bubnjevima) najavio je Mladen Ivošević – Bađo. Sastav je izvodio svoje autorske pjesme, od kojih su neke „Glupača", „Buđenje", „Vikend revolucija" i „Disappear", a   publika je svaku popratila aplauzom.

Nakon Rock Flocka slijedio je sarajevski virtouz, skladatelj i producent Muris Varajić. Muris je  svoj nastup također otvorio autorskom skladbom, instrumentalom pod nazivom „Silent Inner Cry". Nastavlja s Purpleom i pjesmom „Soldier Of Fortune", te autorskom „Mojo Oro" i „High Hopes" od Floyda. Prvi dio svog nastupa završava instrumentalom iz 2009. godine s kojim je u finalu nastupio na gitarskom natjecanju u Londonu. Nastup je popraćen velikim aplauzom, a na oduševljenje svih prisutnih, Bađo je najavio, nešto kasnije, još jedan Murisov izlazak.

Nakon promocije kratkog filma u režiji Alena Kocića iz Nove Gradiške, koji je osvojio drugu nagradu na Međunarodnom festivalu turističkog filma u Zagrebu, slijedio je nastup brodskih Krokodila. U nešto drugačijem izdanju nego inače, jer im službenog basistu mijenja mlada brodska glazbenica Mihaela Ilak, svojim su nastupom i cover izvedbom napravili odlično zagrijavanje za sam vrhunac večeri. Marko (vokal), Škembo (solo gitara), Mihaela (bas gitara), Ivor (ritam gitara), Marina (prateći vokal) te Toco (bubnjevi) u završnici svog prvog dijela nastupa, izvode Baretove „Teške boje" i Urbanovu „Mala truba", nakon čega su ispraćeni velikim alpauzom.

Glavni izvođač festivala bio je sastav Queen real tribute band, iz susjedne nam Srbije. Osim Bađe, najavio ih je i brodski glazbenik te radijski voditelj Mario Jurković. Sastav čine petorica izvrsnih glazbenika koji su se dokazali brojnim autorskim radovima. Istinski su entuzijasti i zaljubljenici u Queenov opus, a to se osjeti na svakom njihovom nastupu koji zrači velikom energijom. Najviše do izražaja dolazi pjevač Ljubo Marjanović koji ima gotovo identičan glas poput legendarnog Freddiea Mercurya, a tom još više doprinose scenski nastup i odjeća.

Pred više od tisuću posjetilaca, koncert otvaraju pjesmom „One Vision". Slijede brojni Queenovi hitovi, a publika ih prati te uživa u njihovoj izvanrednoj izvedbi. Po završetku svog prvog dijela, najavljuju još jedan svoj izlazak u kojem će se Ljubo nekoliko puta presvlačiti te, time, što je moguće bliže i bolje, prikazati lik i djelo pokojnog Freddiea Mercurya. Publika do kraja ostaje s njima. Nagrađuje ih velikim aplauzom i svojom reakcijom pokazuje da će im ova večer još dugo ostati u sjećanju. Ako ništa drugo, bar dogodine, kada će nam organizatori, zasigurno, prirediti još jedna odličan provod na 'Rock Starcima 2014'.

O povijesti i samom nastanku ovog festivala više možete pročitati na SBRocku.