Gospodarstvo : Ostalo

Objavljeno: 27.4.2013. u 12:50
Prikaza: 3322
|
Autor: Saša Radivojević

Međunarodni koridor E661

Republika Srpska (BiH) brža od Hrvatske

Okučani : Republika Srpska (BiH) brža od Hrvatske

Iako u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture napominju kako je "hrvatska strana ispunila sve projektne aktivnosti i obveze u zadanom roku" druga je strana četverotračnu autocestu međunarodnog koridora E661 dovela do nasipa preko puta Stare Gradiške.

OKUČANI - Prema sporazumu Vlade RH i Vijeća ministara BiH, gradi se autocesta Banja Luka - Okučani. Riječ je o cestovnom koridoru E 661 koji se proteže od Balatona preko Virovitice, Okučana, Banja Luke do Splita. U Staroj Gradiški gradi se novi most, dva kilometra zapadno od postojećeg te novi carinski prijelaz, koji treba preuzeti sav promet osim fitopatološkog.

Gradnja mosta preko Save vrijedna je 30 milijuna eura, a troškove, koji uključuju i radove na uređenju riječnog korita, dvije će zemlje snositi podjednako.

U gradnju spojne ceste Okučani - granica BiH očekuje se ulaganje još 80 milijuna eura, a provedba cijelog projekta treba trajati do 2016. godine.

Prema informaciji hrvatskog Ministarstva prometa, za međudržavni most preko Save kod Gradiške vodi se postupak izdavanja građevinske dozvole u Ministarstvu graditeljstva, a izdavanje dozvole očekuje se u prvoj polovici svibnja 2013. godine.

Gradnja brze ceste Okučani – granica BiH odvijati će se u tri faze, u tijeku je izmjena i dopuna lokacijske dozvole upravo zbog fazne izgradnje priključne ceste od novog mosta do Okučana.

Javni natječaj za izradu glavnih projekata niskogradnje graničnog prijelaza proveden je u travnju ove godine te se trenutno očekuje odabir ponuditelja. Pri završetku je i izrada svih glavnih projekata, te se, u ovisnosti o odabiru ponuditelja, očekuje predaja zahtjeva za izdavanje građevinske dozvole za dionicu od mosta na Savi do čvora Nova Varoš.

Iako u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture napominju kako je "hrvatska strana ispunila sve projektne aktivnosti i obveze u zadanom roku" druga je strana četverotračnu autocestu međunarodnog koridora E661 dovela do nasipa preko puta Stare Gradiške.

Broj komentara: 1

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
mica

mica

Komentirano: 27.4.2013. | 20:42

1

republika moj ku... bolja da si napiso kakva republika srbska gdje ta postoji to je BiH jos treba da podjemo govorit srbski a ne bosanski brod i je.. nan onda dodik mater svima

Broj komentara: 1

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava

Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : Prva faza izgradnje dionice od Okučana do granice s BiH

Trideset mjeseci za velike radove

Prva faza izgradnje dionice od Okučana do granice s BiH

17.7.2019. | 18:00
Most će biti dugačak 426 metara, širok 22,60 metara, a imat će četiri prometne trake, svaku širine 3,75 metara.
Most će biti dugačak 426 metara, širok 22,60 metara, a imat će četiri prometne trake, svaku širine 3,75 metara.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Oni se hvale obnovljenim kolodvorom

Hoće li i Brođani moći?

Oni se hvale obnovljenim kolodvorom

11.11.2014. | 0:01
Okučanci ukazuju i na problem pristupnih cesta čiji su kolnici oštećeni prilikom rekonstrukcije i izgradnje željezničke pruge i kolovora
Okučanci ukazuju i na problem pristupnih cesta čiji su kolnici oštećeni prilikom rekonstrukcije i izgradnje željezničke pruge i kolovora
SBplus.hr, Slavonski Brod : Od danas ponovo zatvaraju Autocestu

U studenomu kraj razminiranja

Od danas ponovo zatvaraju Autocestu

3.11.2014. | 0:01
Cijela Brodsko-posavska županija trebala bi nagodinu biti očišćena od mina
Cijela Brodsko-posavska županija trebala bi nagodinu biti očišćena od mina
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ovdje Hrvatski radio Okučani

19. obljetnica 'Bljeska'

Ovdje Hrvatski radio Okučani

5.5.2014. | 0:02
U početku je radio djelovao kao Hrvatski radio Okučani, a od 2. kolovoza 1995. godine, na zahtjev osnivača, općina: Okučani, Stara Gradiška, Gornji Bogićevci, izvjesno vrijeme i općine Dragalić te zaposlenika, dobiva naziv: Hrvatski radio "Bljesak"
U početku je radio djelovao kao Hrvatski radio Okučani, a od 2. kolovoza 1995. godine, na zahtjev osnivača, općina: Okučani, Stara Gradiška, Gornji Bogićevci, izvjesno vrijeme i općine Dragalić te zaposlenika, dobiva naziv: Hrvatski radio "Bljesak"
SBplus.hr, Slavonski Brod : Bespovratna sredstva za poduzetnike

Poduzetnički impuls

Bespovratna sredstva za poduzetnike

25.2.2014. | 18:55
Mjere ne pokrivaju cijeli iznos npr. stroja koji se nabavlja, već samo 50 – 75 posto njegove vrijednosti.
Mjere ne pokrivaju cijeli iznos npr. stroja koji se nabavlja, već samo 50 – 75 posto njegove vrijednosti.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Intenzivni radovi na željezničkom kolodvoru

U okviru EU projekta

Intenzivni radovi na željezničkom kolodvoru

7.7.2013. | 14:10
Kad se završe svi planirani radovi, željeznički kolodvor u Okučanima bit će, zasigurno, jedan od najmodernijih u cijeloj Hrvatskoj. Pri kraju su radovi na južnom kolosijeku te se 11. srpnja planira otvorenje 1200 metara lijeve strane kolosijeka s četiri skretnice i A-V vezama i t
Kad se završe svi planirani radovi, željeznički kolodvor u Okučanima bit će, zas
SBplus.hr, Slavonski Brod : Europske tvrtke rekonstruiraju hrvatsku prugu

Europskim sredstvima

Europske tvrtke rekonstruiraju hrvatsku prugu

23.11.2012. | 17:30
Rekonstrukcija pruge Okučani-Novska projekt je vrijedan 40 milijuna eura, 85 posto financiran iz IPA fonda, a 15 posto iz državnog proračuna.
Rekonstrukcija pruge Okučani-Novska projekt je vrijedan 40 milijuna eura, 85 pos
SBplus.hr, Slavonski Brod : Do 2014. u Zagreb vlakom brzine 160 km na sat

FOTO: Vendoren, Hajdaš...

Do 2014. u Zagreb vlakom brzine 160 km na sat

25.10.2012. | 9:50
Radovi, koje s 85 posto financira Europska unija (sredstvima iz IPA fonda) a s 15 posto državni proračun, trebali bi biti završeni do 2014. godine, kad će vlakovi, na toj dionici, postizati brzinu i do 160 km na sat.
Radovi, koje s 85 posto financira Europska unija (sredstvima iz IPA fonda) a s 1