Gospodarstvo : Ostalo

Objavljeno: 11.11.2014. u 0:01
Prikaza: 3879
|
Autor: Franjo Samardžić / novagra

Hoće li i Brođani moći?

Oni se hvale obnovljenim kolodvorom

skyscrapercity.com
Foto: skyscrapercity.comŽeljeznički kolodvor Okučani
  • skyscrapercity.com

Okučanci ukazuju i na problem pristupnih cesta čiji su kolnici oštećeni prilikom rekonstrukcije i izgradnje željezničke pruge i kolovora

OKUČANI - Okučanci se mogu pohvaliti da imaju jedan od najljepših i najfunkcionalnijih željezničkih kolodvora, s pothodnikom i natkrivenim peronima. Izgrađen je u okviru projekta obnove i rekonstrukcije pruge na dionici Okučani – Novska na koridoru X na željezničkoj pruzi Novska – Tovarnik – državna granica. Dionice Okučani – Novska u duljini od 20 kilometara osposobljena je za brzinu od 160 km/h. 

Obnova željezničke pruge i izgradnja novog kolodvora u Okučanima značajni su za razvoj Okučana, cijele okučanske, ali i susjednih općina. U Okučanima smatraju da će željeznički prijevoz u budućnosti biti prometna žila kucavica i iznimno važan za razvoj općine.

Od rekonstrukcije željezničke pruge već sada je bilo koristi jer je barem dijelom riješen velik problem nezaposlenosti, a posao su dobili i prijevoznici.

Iako se Okučanci ponose svojim kolodvorom, ukazuju i na problem pristupnih cesta čiji su kolnici oštećeni prilikom rekonstrukcije i izgradnje željezničke pruge i kolovora. 

- Jedan veliki projekt koji je u ovoj godini dovršen na području općine Okučani jeste željeznički kolodvor. Obratili smo se HŽ - Infrastrukturi sa zahtjevom da se otklone nedostaci, a ponajprije da se obnove naše lokalne ceste. Kroz pojedine ulice je prešao velik teret i kolnici su uništeni. Smatramo da ih treba obnoviti, jer kad već imamo tako lijep kolodvor, do njega moramo imati i uređene pristupne ulice - kazao je općinski načelnik Aca Vidaković.

    Broj komentara: 1

    Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

    RegistracijaPrijava
    Stipe

    Stipe

    Komentirano: 11.11.2014. | 8:05

    1

    E, al u njih nema igre svjetla i sjene tzv kjaroskure i nema onih razigranih mondrijanovih boja kakve će biti kod nas.

    Broj komentara: 1

    Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

    RegistracijaPrijava

    Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

    Ostali članci u rubrici
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Prva faza izgradnje dionice od Okučana do granice s BiH

    Trideset mjeseci za velike radove

    Prva faza izgradnje dionice od Okučana do granice s BiH

    17.7.2019. | 18:00
    Most će biti dugačak 426 metara, širok 22,60 metara, a imat će četiri prometne trake, svaku širine 3,75 metara.
    Most će biti dugačak 426 metara, širok 22,60 metara, a imat će četiri prometne trake, svaku širine 3,75 metara.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Od danas ponovo zatvaraju Autocestu

    U studenomu kraj razminiranja

    Od danas ponovo zatvaraju Autocestu

    3.11.2014. | 0:01
    Cijela Brodsko-posavska županija trebala bi nagodinu biti očišćena od mina
    Cijela Brodsko-posavska županija trebala bi nagodinu biti očišćena od mina
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Ovdje Hrvatski radio Okučani

    19. obljetnica 'Bljeska'

    Ovdje Hrvatski radio Okučani

    5.5.2014. | 0:02
    U početku je radio djelovao kao Hrvatski radio Okučani, a od 2. kolovoza 1995. godine, na zahtjev osnivača, općina: Okučani, Stara Gradiška, Gornji Bogićevci, izvjesno vrijeme i općine Dragalić te zaposlenika, dobiva naziv: Hrvatski radio "Bljesak"
    U početku je radio djelovao kao Hrvatski radio Okučani, a od 2. kolovoza 1995. godine, na zahtjev osnivača, općina: Okučani, Stara Gradiška, Gornji Bogićevci, izvjesno vrijeme i općine Dragalić te zaposlenika, dobiva naziv: Hrvatski radio "Bljesak"
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Bespovratna sredstva za poduzetnike

    Poduzetnički impuls

    Bespovratna sredstva za poduzetnike

    25.2.2014. | 18:55
    Mjere ne pokrivaju cijeli iznos npr. stroja koji se nabavlja, već samo 50 – 75 posto njegove vrijednosti.
    Mjere ne pokrivaju cijeli iznos npr. stroja koji se nabavlja, već samo 50 – 75 posto njegove vrijednosti.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Intenzivni radovi na željezničkom kolodvoru

    U okviru EU projekta

    Intenzivni radovi na željezničkom kolodvoru

    7.7.2013. | 14:10
    Kad se završe svi planirani radovi, željeznički kolodvor u Okučanima bit će, zasigurno, jedan od najmodernijih u cijeloj Hrvatskoj. Pri kraju su radovi na južnom kolosijeku te se 11. srpnja planira otvorenje 1200 metara lijeve strane kolosijeka s četiri skretnice i A-V vezama i t
    Kad se završe svi planirani radovi, željeznički kolodvor u Okučanima bit će, zas
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Republika Srpska (BiH) brža od Hrvatske

    Međunarodni koridor E661

    Republika Srpska (BiH) brža od Hrvatske

    27.4.2013. | 12:50
    Iako u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture napominju kako je "hrvatska strana ispunila sve projektne aktivnosti i obveze u zadanom roku" druga je strana četverotračnu autocestu međunarodnog koridora E661 dovela do nasipa preko puta Stare Gradiške.
    Iako u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture napominju kako je "hrvat
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Europske tvrtke rekonstruiraju hrvatsku prugu

    Europskim sredstvima

    Europske tvrtke rekonstruiraju hrvatsku prugu

    23.11.2012. | 17:30
    Rekonstrukcija pruge Okučani-Novska projekt je vrijedan 40 milijuna eura, 85 posto financiran iz IPA fonda, a 15 posto iz državnog proračuna.
    Rekonstrukcija pruge Okučani-Novska projekt je vrijedan 40 milijuna eura, 85 pos
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Do 2014. u Zagreb vlakom brzine 160 km na sat

    FOTO: Vendoren, Hajdaš...

    Do 2014. u Zagreb vlakom brzine 160 km na sat

    25.10.2012. | 9:50
    Radovi, koje s 85 posto financira Europska unija (sredstvima iz IPA fonda) a s 15 posto državni proračun, trebali bi biti završeni do 2014. godine, kad će vlakovi, na toj dionici, postizati brzinu i do 160 km na sat.
    Radovi, koje s 85 posto financira Europska unija (sredstvima iz IPA fonda) a s 1