Gospodarstvo : Ostalo

Objavljeno: 7.7.2013. u 14:10
Prikaza: 2728
|
Autor: Nikola Knežević

U okviru EU projekta

Intenzivni radovi na željezničkom kolodvoru

Okučani : Intenzivni radovi na željezničkom kolodvoruRadovi na pothodniku(Foto: Nikola Knežević)

Kad se završe svi planirani radovi, željeznički kolodvor u Okučanima bit će, zasigurno, jedan od najmodernijih u cijeloj Hrvatskoj. Pri kraju su radovi na južnom kolosijeku te se 11. srpnja planira otvorenje 1200 metara lijeve strane kolosijeka s četiri skretnice i A-V vezama i to na dionici Okučani-Nova Gradiška. Nakon toga kreću radovi na sjevernom dijelu kolosijeka.

OKUČANI - Prema riječima Zlatka Horvata, voditelja građevinskih radova na okučanskom kolodvoru, tehnički najzahtjevniji radovi se odvijaju na izgradnji pothodnika.

Završetak planiranih građevinskih radova, u vrijednosti blizu 27 milijuna eura, a u što su uključeni i radovi na obnovi kontaktne mreže, očekuje se oko 30. studenog ove godine.

- Kompletno je urađen dio pothodnika ispod četvrtog prolaznog kolosijeka, odnosno završena je utovarno-istovarna rampa, a ovih dana planira se premostiti dio preko pothodnika i spojiti na dio prema Novoj Gradiški - rekao je Horvat.

Potom se prelazi na radove dijela od otvorene pruge iz smjera Novske do ulaska u kolodvor, odnosno riječ je o lijevoj i desnoj strani kolosijeka u dužini od tisuću metara s pripadajućim skretnicama.

- Na rekonstrukciji kolodvora planirano je ugrađivanje devetnaest skretnica radijusa 500, a do sada je postavljeno njih sedam - ističe Horvat.

Dakle, nakon završetka radova na južnoj strani kolosijeka, prelazi se na rekonstrukciju sjevernog dijela kolosijeka koji se nalazi uz kolodvorsku zgradu. No, prije samog završetka južne strane, mora se osposobiti otočni peron uz četvrti kolosijek kako bi se promet mogao normalno odvijati i kako bi sigurnost putnika bila na najvišoj razini.

Ovo će biti zasigurno jedan od najmorednijih kolodvora u Hrvatskoj, a Horvat ističe kako se svi novi projekti prilagođavaju osobama s poteškoćama u kretanju, te će ovaj kolodvor uz onaj u Karlovcu, jedini u Hrvatskoj imati i liftove za pothodnik, kako bi invalidne osobe bez opasnosti po život mogle iz vlaka doći do kolodvorske zgrade.

Ono što je još pohvalno, bez obzira na velike radove na željezničkom kolodvoru u Okučanima, željeznički promet se odvijao normalno prema rasporedu bez većih kašnjenja.

- Promjenom voznog reda u lipnju na kompletno uređenoj lijevoj i desnoj strani kolosijeka na dionici Okučani-Novska podigli smo brzinu kretanja vlakova sa 60 na 80 km/h upravo kako bi osigurali veću protočnost vlakova i smanjili kašnjenja - napominje Horvat.

Završetak planiranih građevinskih radova, u vrijednosti blizu 27 milijuna eura, a u što su uključeni i radovi na obnovi kontaktne mreže, očekuje se oko 30. studenog ove godine.

Broj komentara: 1

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
sbsoft

sbsoft

Komentirano: 7.7.2013. | 21:56

1

Ovaj članak objavljen nedjeljom na temu velike kapitalne investicije je primjer lošeg novinarstva. Iz članka se ne vidi niti koji objekat je u pitanju, niti tko je investitor, tko izvođač i nadzor, kao niti čiji je uposlenik gospodin koji se citira 6 puta u ovako kratkom članku. Najgore od svega je činjenica da su pobrkani pojmovi kolosijek-kolodvor, lijevo - desno i sjeverno-južno pa čitatelju koji nije bio u Okučanima ništa nije jasno.

Broj komentara: 1

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava

Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : Prva faza izgradnje dionice od Okučana do granice s BiH

Trideset mjeseci za velike radove

Prva faza izgradnje dionice od Okučana do granice s BiH

17.7.2019. | 18:00
Most će biti dugačak 426 metara, širok 22,60 metara, a imat će četiri prometne trake, svaku širine 3,75 metara.
Most će biti dugačak 426 metara, širok 22,60 metara, a imat će četiri prometne trake, svaku širine 3,75 metara.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Oni se hvale obnovljenim kolodvorom

Hoće li i Brođani moći?

Oni se hvale obnovljenim kolodvorom

11.11.2014. | 0:01
Okučanci ukazuju i na problem pristupnih cesta čiji su kolnici oštećeni prilikom rekonstrukcije i izgradnje željezničke pruge i kolovora
Okučanci ukazuju i na problem pristupnih cesta čiji su kolnici oštećeni prilikom rekonstrukcije i izgradnje željezničke pruge i kolovora
SBplus.hr, Slavonski Brod : Od danas ponovo zatvaraju Autocestu

U studenomu kraj razminiranja

Od danas ponovo zatvaraju Autocestu

3.11.2014. | 0:01
Cijela Brodsko-posavska županija trebala bi nagodinu biti očišćena od mina
Cijela Brodsko-posavska županija trebala bi nagodinu biti očišćena od mina
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ovdje Hrvatski radio Okučani

19. obljetnica 'Bljeska'

Ovdje Hrvatski radio Okučani

5.5.2014. | 0:02
U početku je radio djelovao kao Hrvatski radio Okučani, a od 2. kolovoza 1995. godine, na zahtjev osnivača, općina: Okučani, Stara Gradiška, Gornji Bogićevci, izvjesno vrijeme i općine Dragalić te zaposlenika, dobiva naziv: Hrvatski radio "Bljesak"
U početku je radio djelovao kao Hrvatski radio Okučani, a od 2. kolovoza 1995. godine, na zahtjev osnivača, općina: Okučani, Stara Gradiška, Gornji Bogićevci, izvjesno vrijeme i općine Dragalić te zaposlenika, dobiva naziv: Hrvatski radio "Bljesak"
SBplus.hr, Slavonski Brod : Bespovratna sredstva za poduzetnike

Poduzetnički impuls

Bespovratna sredstva za poduzetnike

25.2.2014. | 18:55
Mjere ne pokrivaju cijeli iznos npr. stroja koji se nabavlja, već samo 50 – 75 posto njegove vrijednosti.
Mjere ne pokrivaju cijeli iznos npr. stroja koji se nabavlja, već samo 50 – 75 posto njegove vrijednosti.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Republika Srpska (BiH) brža od Hrvatske

Međunarodni koridor E661

Republika Srpska (BiH) brža od Hrvatske

27.4.2013. | 12:50
Iako u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture napominju kako je "hrvatska strana ispunila sve projektne aktivnosti i obveze u zadanom roku" druga je strana četverotračnu autocestu međunarodnog koridora E661 dovela do nasipa preko puta Stare Gradiške.
Iako u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture napominju kako je "hrvat
SBplus.hr, Slavonski Brod : Europske tvrtke rekonstruiraju hrvatsku prugu

Europskim sredstvima

Europske tvrtke rekonstruiraju hrvatsku prugu

23.11.2012. | 17:30
Rekonstrukcija pruge Okučani-Novska projekt je vrijedan 40 milijuna eura, 85 posto financiran iz IPA fonda, a 15 posto iz državnog proračuna.
Rekonstrukcija pruge Okučani-Novska projekt je vrijedan 40 milijuna eura, 85 pos
SBplus.hr, Slavonski Brod : Do 2014. u Zagreb vlakom brzine 160 km na sat

FOTO: Vendoren, Hajdaš...

Do 2014. u Zagreb vlakom brzine 160 km na sat

25.10.2012. | 9:50
Radovi, koje s 85 posto financira Europska unija (sredstvima iz IPA fonda) a s 15 posto državni proračun, trebali bi biti završeni do 2014. godine, kad će vlakovi, na toj dionici, postizati brzinu i do 160 km na sat.
Radovi, koje s 85 posto financira Europska unija (sredstvima iz IPA fonda) a s 1