Gospodarstvo : Ostalo

Objavljeno: 25.10.2012. u 9:50
Prikaza: 2157
|
Autor: Simonida Tarbuk

FOTO: Vendoren, Hajdaš...

Do 2014. u Zagreb vlakom brzine 160 km na sat

Slika
Foto: Slika
  • Slika
  • Slika 1
  • Slika 5
  • Slika 2
  • Slika 3
  • Slika 4
  • Slika 6
  • Slika 7
  • Slika 8
  • Slika 9

Radovi, koje s 85 posto financira Europska unija (sredstvima iz IPA fonda) a s 15 posto državni proračun, trebali bi biti završeni do 2014. godine, kad će vlakovi, na toj dionici, postizati brzinu i do 160 km na sat.

OKUČANI - Čelni čovjek delegacije Europske unije u RH, Paul Vendoren, u pratnji ministra pomorstva, prometa i veza, Siniše Hajdaša Dončića, zamjenika ministra regionalnog razvitka i EU fondova, Jakše Puljiza, predsjednika Uprave HŽ infrastrukture, Darka Peričića, županice Sisačko-moslavačke županije Marine Lovrić, župana Brodsko posavske županije, Danijela Marušića, kao i čelnih ljudi općine Okučani, danas su provjerili tijek radova na rekonstrukciji pruge na mjestu budućeg značajnog čvorišta paneuropskog koriodra 10.

Ako je vjerovati obećanom, radovi, koje s 85 posto financira Europska unija (sredstvima iz IPA fonda) a s 15 posto državni proračun, trebali bi biti završeni do 2014. godine, kad će vlakovi, na toj dionici, postizati brzinu i do 160 km na sat.

Upravo je ulaganje u željezničku infrastrukturu, kao jeftino i ekološki prihvatljivo prijevozno sredstvo, osnovni cilj Europske unije, a u skladu s tim i hrvatska resorna ministarstva do godine 2018. pripremaju niz kvalitetnih projekata koji bi trebali biti financirani sredstvima kohezijskih i strukturnih fondova.

    Broj komentara: 1

    Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

    RegistracijaPrijava
    viktorija

    viktorija

    Komentirano: 1.11.2012. | 22:07

    1

    obični promidžbeni tekst. Je li ljudima poznato da od Novske do Dugog Sela postoji samo jedan kolosijek pa zbog frekventnosti prometa, vlakovi usporavaju. Čak u bivšoj Jugi postojao je Sava ekspres koji je relaciju ZG-BG prevaljivao za 4 sata i 10 minuta. Danas je to samo iluzija. Sada najbrži vlak ZG-SB vozi više od 3 sata! Dok Europa ima ICE (Njemačka) i TGV(Francuska) vlakove s brzinama od 300 km mi pričamo o dionici Okučani-Novska(20 km) s brzinom od 160 km/h. Ima toga još ,ali kasno je ,a i prostora je premalo ovdje

    Broj komentara: 1

    Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

    RegistracijaPrijava

    Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

    Ostali članci u rubrici
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Prva faza izgradnje dionice od Okučana do granice s BiH

    Trideset mjeseci za velike radove

    Prva faza izgradnje dionice od Okučana do granice s BiH

    17.7.2019. | 18:00
    Most će biti dugačak 426 metara, širok 22,60 metara, a imat će četiri prometne trake, svaku širine 3,75 metara.
    Most će biti dugačak 426 metara, širok 22,60 metara, a imat će četiri prometne trake, svaku širine 3,75 metara.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Oni se hvale obnovljenim kolodvorom

    Hoće li i Brođani moći?

    Oni se hvale obnovljenim kolodvorom

    11.11.2014. | 0:01
    Okučanci ukazuju i na problem pristupnih cesta čiji su kolnici oštećeni prilikom rekonstrukcije i izgradnje željezničke pruge i kolovora
    Okučanci ukazuju i na problem pristupnih cesta čiji su kolnici oštećeni prilikom rekonstrukcije i izgradnje željezničke pruge i kolovora
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Od danas ponovo zatvaraju Autocestu

    U studenomu kraj razminiranja

    Od danas ponovo zatvaraju Autocestu

    3.11.2014. | 0:01
    Cijela Brodsko-posavska županija trebala bi nagodinu biti očišćena od mina
    Cijela Brodsko-posavska županija trebala bi nagodinu biti očišćena od mina
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Ovdje Hrvatski radio Okučani

    19. obljetnica 'Bljeska'

    Ovdje Hrvatski radio Okučani

    5.5.2014. | 0:02
    U početku je radio djelovao kao Hrvatski radio Okučani, a od 2. kolovoza 1995. godine, na zahtjev osnivača, općina: Okučani, Stara Gradiška, Gornji Bogićevci, izvjesno vrijeme i općine Dragalić te zaposlenika, dobiva naziv: Hrvatski radio "Bljesak"
    U početku je radio djelovao kao Hrvatski radio Okučani, a od 2. kolovoza 1995. godine, na zahtjev osnivača, općina: Okučani, Stara Gradiška, Gornji Bogićevci, izvjesno vrijeme i općine Dragalić te zaposlenika, dobiva naziv: Hrvatski radio "Bljesak"
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Bespovratna sredstva za poduzetnike

    Poduzetnički impuls

    Bespovratna sredstva za poduzetnike

    25.2.2014. | 18:55
    Mjere ne pokrivaju cijeli iznos npr. stroja koji se nabavlja, već samo 50 – 75 posto njegove vrijednosti.
    Mjere ne pokrivaju cijeli iznos npr. stroja koji se nabavlja, već samo 50 – 75 posto njegove vrijednosti.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Intenzivni radovi na željezničkom kolodvoru

    U okviru EU projekta

    Intenzivni radovi na željezničkom kolodvoru

    7.7.2013. | 14:10
    Kad se završe svi planirani radovi, željeznički kolodvor u Okučanima bit će, zasigurno, jedan od najmodernijih u cijeloj Hrvatskoj. Pri kraju su radovi na južnom kolosijeku te se 11. srpnja planira otvorenje 1200 metara lijeve strane kolosijeka s četiri skretnice i A-V vezama i t
    Kad se završe svi planirani radovi, željeznički kolodvor u Okučanima bit će, zas
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Republika Srpska (BiH) brža od Hrvatske

    Međunarodni koridor E661

    Republika Srpska (BiH) brža od Hrvatske

    27.4.2013. | 12:50
    Iako u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture napominju kako je "hrvatska strana ispunila sve projektne aktivnosti i obveze u zadanom roku" druga je strana četverotračnu autocestu međunarodnog koridora E661 dovela do nasipa preko puta Stare Gradiške.
    Iako u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture napominju kako je "hrvat
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Europske tvrtke rekonstruiraju hrvatsku prugu

    Europskim sredstvima

    Europske tvrtke rekonstruiraju hrvatsku prugu

    23.11.2012. | 17:30
    Rekonstrukcija pruge Okučani-Novska projekt je vrijedan 40 milijuna eura, 85 posto financiran iz IPA fonda, a 15 posto iz državnog proračuna.
    Rekonstrukcija pruge Okučani-Novska projekt je vrijedan 40 milijuna eura, 85 pos