Sport : Nogomet

Noćna rasvjeta u Ruščici

Klakar : Noćna rasvjeta u Ruščici

Večeras u 21 sat i službeno puštanje reflektora u rad na igralištu Strovići

RUŠČICA - Za večeras u 21 sat na travnjaku Stadiona Strovići sazvana je tiskovna konferencija. Prigoda, puštanje u rad novopostavljene noćne rasvjete (reflektora) uoči početka 20. Memorijalnog turnira Zvonko Mikolčević. Na taj način biti će omogućeno igranje noćnih utakmica, što nije nimalo zanemarivo s obzirom da se u subotu i nedjelju (u dane odigravanja utakmica turnira) predviđaju temperature do 36* C.

Podsjetimo se da je organizator NK Posavac za 20. izdanje ovog memorijala osigurao nastup hrvatskih prvoligaša Cibalije, Osijeka i Intera, te BiH premjerligaša Slobode iz Tuzle.

Broj komentara: 19

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
sajmiste

Komentirano: 10.7.2011. | 16:34

ruscicani su uviijek posteno i predano radili, nikada nisu mutili i uvijek sam uzivao kada sam isao u ruscicu, posebno priznajne za antu tonu rakica koji je godinama dizao ovu malu sredinu a to dali im trebaju reflektori ili ne to oni znaju najbolje,jest da se budi ljubomora kod nas odraslih kraj save i zbog propasti naseg "BSK-A" kao sto je pokojni gabaldo znao reci "vremena se mijenjaju, ljudi, stvari i obicaji.

Komentirano: 8.7.2011. | 13:31

upravu ste, ali opet kažem da to pojedine osobe ne zanima... (neću o imenima) jer ako tu neko nema koristi neće se ni potruditi oko toga, ali bolje da ja šutim i ovako ne dobijem skoro ništa još samo treba da mi i to malo uzmu zbog "dugog jezika" hehe
brođanin

Komentirano: 7.7.2011. | 23:45

gledaj Marko, možemo se složiti da pravi stadion Brodu treba, ali ja isto tako kažem kako svima vama u kajak kanu klubu Marsonia treba osigurati ne minimalne nego prave uvjete za napredovanje... aposlutno pojma nemam o tom sportu, ali sam svjestan s koliko odricanja vi radite i slažem se s tim da vam trebaju i nove prostorije i novi čamci, skladište, skela (nagađam, jer neznam šta vam treba) i to vam se mora osigurati
gefufna

Komentirano: 7.7.2011. | 21:20

Čula sam za čovjeka koji ima iskustva sa rasvjetom za nogometna igrališta...nisam sigurna, al preziva se Polančec il tako nešto slično...

Komentirano: 7.7.2011. | 20:01

Brođanin pa nisam ništa rekao za Ruščicu i super da su napravili znaći da imaju upravu tj. ljude koji se trude oko kluba i čestitam im na tome... Scipion slažem se sa svime što ste napisali, a i sam znam koliko je dobrih igrača otišlo iz ovog grada i koliko će ih još otići... slažem se i to za Varteks i to je istina i sam kad odem u Zagreb ili neki drugi grad svi pitaju "a šta je s Marsom" kratko sam trenirao, a i pratim nogomet od prve do one zadnje županijske lige tako da se ne može reći da imam nešta protiv nogometa, cijenim svaki sport, ali mi ide pomalo na živce što se samo o tome priča, a toliko je još drugih sportova u gradu koji se skoro pa zapostavljaju i koji nažalost "trunu" ili ne mogu uspiti jer to nije nikoga briga... ne mislim tu samo na kajak nego i atletiku, karate itd... opet ponavljam da se slažem da se napravi stadion i poslovni prostori itd. sve su to nova radna mjesta, ali ako čemo po zaslugama onda je to već druga priča jer kad pogledam ponekad kako neki od nogometaša treniraju gore od rekreativaca, a onda očekuju brda i doline čast iznimkama...
brođanin

Komentirano: 7.7.2011. | 19:06

Marko, šta će onda Ruščici reflektori kad već 30 godina igraju bez reflektora, ili ovako, šta će tebi novi čamac kad možeš voziti u starom?
Scipion

Komentirano: 7.7.2011. | 17:23

Ne Marko, ne može se igrati prva HNL u Brodu, na nijednom stadionu. Onaj stadion uz Savu liči na štalu a ne na stadion i on jedva ima uvijete za 3. HNL, ako i to. Da sad idem nabrajati sve gradove i sela po Hrvatskoj koji imaju bolje stadione zastidili bi se, mi samo pričamo o toj brojci od 60k stanovnika i 6. ili 7. mjestu po veličini a nema nas nigdje. Dobili smo dvoranu koju smo trebali dobiti prije više od 20 godina tako da još 20 nitko neće ni pomisliti na novu dok je recimo Zadar dobio arenu od 9000 mjesta, Varaždin od 5000 itd. Uz jedan moderan i novi stadion dalo bi se napraviti poslovne prostore iz kojih bi se moglo platiti održavanje tog stadiona, a da ne govorimo koliko jedan klub može promovirati svoj grad u državi kroz sport. Varteks je 20 godina u prvoj HNL i asocijacija na grad Varaždin i mnogi su se informirali o tom gradu i posjetili ga upravo preko Varteksa. Čanić, kapetan MV-a prešao u Šibenik, mali Daidžić u Dinamo, Švarić prošle godine u Dragovoljac itd. što znači da imamo dobar bazen igrača za bit prvoj HNL i još ovakvoj traljavoj od 16 klubova. Kad se obje lige smanje na 10 klubova (trebalo bi bit za 2 sezone) nas neće bit nigdje opet, a možda ni u trećoj.
bokte

Komentirano: 7.7.2011. | 17:08

kakve veze sad imaju marsini uspjesi u 90-im godinama s ovim sad? sada su drukčiji uvjeti nego prije. ako neki brodski klub oće u 1. hnl mora imati stadion sa reflektorima, tribinom s nekoliko tisuća sjedećih mjesta (od kojih određeni broj mora biti natkriven), mora imati ložu za novinare, mora imati bolji semafor, ... da ne nabrajam dalje. misliš da brod nebi imao prvoligaša da nemamo takav stadion? pa zbog čega misliš da tamo neki zaprešić, lučko ili šibenik imaju bolje nogometaše nego slavonski brod? stoga, reći "šta će to nama" i sl. nema smisla.
MatoArt

Komentirano: 7.7.2011. | 17:01

Šta fali Petnji?

Komentirano: 7.7.2011. | 16:36

naravno da bolji uvijeti znaće i bolji rezultat, ali ako je NK Marsonia igrala 1.HNL na onom stadionu i u onakvim uvijetima znaći da se može... slažem se i volio bi da se napokon napravi i stadion i bazeni (time se otvaraju nova radna mjesta itd...), ali mislim da se previše priča, a ništa ne radi u ovom gradu. Zašto nama onda ne iskopaju umjetno jezero pa da možemo organizirati ovdje svjetski kup ili europsko prvenstvo? ugostiti 40-50 država, napuniti hotele? to izgleda nikome nije u interesu nego se samo o stadionu priča... ispričavam se ako sam nekoga uvrijedio nije mi to bio cilj...

Broj komentara: 19

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Prikaži sve komentare 12

Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : Marsonia u finalu uvjerljivo pobijedila Oriolik

27. Memorijal Zvonko Mikolčević

Marsonia u finalu uvjerljivo pobijedila Oriolik

30.7.2018. | 0:35
U završnici 27. Memorijala Zvonko Mikolčević u Ruščici, najprije je Cibalia pobijedila Vukovarce i osvojila 3. mjesto, a potom je Marsonia u finalu uvjerljivo slavila nad Oriolikom.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Marsonia i Oriolik u finalu

Marsonia i Oriolik u finalu

29.7.2018. | 0:20
Na 27. Memorijalnom turniru Zvonko Mikolčević, u polufinalnim utakmicama Oriolik i Marsonia su zabilježili pobjede nad Vukovarom 1991, odnosno Cibalijom i na taj način plasirali se u finale.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Otvaraju Oriolik i Vukovar

Otvaraju Oriolik i Vukovar

19.7.2018. | 8:20
Na ovogodišnjem memorijalu Zvonko Mikolčević natjecati će se četiri trećeligaša: Cibalia Vinkovci, Vukovar 1991, Oriolik Oriovac i Marsonia Slavonski Brod, a u polufinalu se sastaju Oriolik - Vukovar 1991 i Marsonia - Cibalia.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Čapljina u finalu pobjedila dragovoljce, Marsa treća

Završen 26. Memorijal Zvonko Mikolčević

Čapljina u finalu pobjedila dragovoljce, Marsa treća

31.7.2017. | 0:15
U završnici 26. Memorijala Zvonko Mikolčević, Čapljina je u finalu pobjedila Hrvatski dragovoljac, a u utakmici za 3. mjesto Marsa je bila bolja od Orašja.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Hrvatski dragovoljac i Čapljina u finalu

26. Memorijal Zvonko Mikolčević

Hrvatski dragovoljac i Čapljina u finalu

30.7.2017. | 0:30
U polufinalnim utakmicama 26. Memorijala Zvonko Mikolčević, Hrvatski dragovoljac je pobjedio Orašje, a Čapljina Marsoniju.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Otvaraju Hrvatski dragovoljac i Orašje

26. Memorijal Zvonko Mikolčević

Otvaraju Hrvatski dragovoljac i Orašje

26.7.2017. | 23:30
Ovaj renomirani turnir održat će se 29. i 30. srpnja, a na njemu će sudjelovati: Hrvatski dragovoljac (Zagreb, 2. HNL), Orašje i Čapljina (BiH prvoligaši), te Marsonia (Slavonski Brod 3. HNL-istok).
SBplus.hr, Slavonski Brod : Sudjeluju Orašje, Čapljina, H.dragovoljac i Marsonia

26.Nogometni memorijal Zvonko Mikolčević

Sudjeluju Orašje, Čapljina, H.dragovoljac i Marsonia

14.7.2017. | 11:55
Iako je bilo nedoumica, hoće li ga biti ili ne, jedan od najpoznatijih nogometnih turnira u Hrvatskoj, Memorijal Zvonko Mikolčević, ipak će se održati.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Maknimo djecu s ulice

Dobili dresove u sklopu akcije

Maknimo djecu s ulice

9.6.2017. | 7:40
"Sretni smo što smo dio ove akcije i ovim putem zahvaljujemo na donaciji dresova, koji su clima cool, a sadrže gornji i donji dio te štucne."
SBplus.hr, Slavonski Brod : Dinamo očekivano pobjedio Posavca u Ruščici

Prijateljska utakmica veterana

Dinamo očekivano pobjedio Posavca u Ruščici

13.4.2017. | 23:00
U prijateljskoj utakmici veterana, Posavac je ugostio Dinamo iz Zagreba, a prema objektivnom očekivanju Dinamovci su uvjerljivo slavili, premda su im veterani Posavca pružili dobar otpor.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Pobjednik Metalleghe BSC iz Jajca

25. Meorijal Zvonko Mikolčević

Pobjednik Metalleghe BSC iz Jajca

4.7.2016. | 1:15
Sinoć je odigravanjem finalne utakmice završen 25. Međunarodni memorijalni nogometni turnir Zvonko Mikolčević. Pobjednik je postao Metalleghe BSC iz Jajca koji je u finalu nakon boljeg izvođenja jedanaesteraca pobijedio Vitez (11:10).
SBplus.hr, Slavonski Brod : Metalleghe BSC umjesto Trepče

25. Memorijal Zvonko Mikolčević

Metalleghe BSC umjesto Trepče

1.7.2016. | 16:00
Sutra i prekosutra u Ruščici će biti odigran 25. Međunarodni memorijalni turnir Zvonko Mikolčević, a umjesto Trepče iz Mitrovice (Kosovo) uskoćiti će Metalleghe BSC iz Jajca, novi član Premjer lige BiH.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Otvaraju Cibalija i Vitez

25. Zvonko Mikolčević

Otvaraju Cibalija i Vitez

24.6.2016. | 11:15
NK Posavac ovaj memorijal organizira već četvrt stoljeća, u sjećanje na svog člana i prvog poginulog branitelja s područja Brodsko-posavske županije, Zvonka Mikolčevića.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Uskoro nogometna poslastica

25. Memorijal Zvonko Mikolčević

Uskoro nogometna poslastica

15.6.2016. | 17:10
Nogometni klub Posavac u subotu i nedjelju, 2. i 3. srpnja u Ruščici organizira 25. Memorijal Zvonko Mikolčević na kojem nastupaju Cibalija (Vinkovci), Olimpik (Sarajevo), Trepča (Kosovo) i Vitez (BiH).
SBplus.hr, Slavonski Brod : Cibalia po deseti puta

24. Memorijal Z.Mikolčević

Cibalia po deseti puta

27.7.2015. | 0:38
U finalu 24. Memorijala Zvonko Mikolčević Cibalia pobjedila Marsoniju (2:0)
SBplus.hr, Slavonski Brod : U finalu Cibalia i Marsonia

24. Memorijal Z.Mikolčević

U finalu Cibalia i Marsonia

26.7.2015. | 0:43
Prvog dana 24. Memorijala Zvonko Mikolčević, Cibalia je pobijedila Orašje, a Marsonia Dinamo 2
SBplus.hr, Slavonski Brod : Dinamo 2, Cibalia, Orašje i Marsonia

Memorijal Zvonko Mikolčević

Dinamo 2, Cibalia, Orašje i Marsonia

8.7.2015. | 13:17
Prvog dana 24. Memorijala Zvonko Mikolčević u Ruščici će se u subotu 25. srpnja sastati Cibalia i Orašje, te Dinamo 2 i Marsonia
Sudionici 24. Memorijala Z.Mikolčević su Dinamo 2, Cibalia, Orašje i Marsonia
SBplus.hr, Slavonski Brod : Nogometni tereni tek zrcale nakaznost društva

Kukavički 'pravednici'

Nogometni tereni tek zrcale nakaznost društva

21.4.2015. | 10:33
Niti ova javna žalba nema status časnog i poštenog krika pravednika koji vapi za promjenama na bolje, nego je tek još jedno plačipičkasto zanovjhetanje kukavice gubitnika.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ruščičani se imaju čime ponositi

23. Memorijal Zvonko Mikolčević

Ruščičani se imaju čime ponositi

8.7.2014. | 19:32
NK Posavac uz pomoć brojnih pokrovitelja i sponzora već 23. godine čuva uspomenu na svoga i našeg Zvonka
SBplus.hr, Slavonski Brod : Tuzlaci pobjednici

Tuzlaci pobjednici

6.7.2014. | 23:48
U finalu 23. Memorijala Zvonko Mikolčević, Sloboda u finalu pobijedila Olimpic
SBplus.hr, Slavonski Brod : Olimpic i Sloboda u finalu

Olimpic i Sloboda u finalu

5.7.2014. | 23:36
Prvog dana 23. Memorijala Zvonko Mikolčević, Olimpic pobjedio Marsoniju (na jedanaesterce), a Sloboda Cibaliju