Osamdesetih godina u socijalističkoj Jugoslaviji 'svatko' je želio biti gazda u svom kafiću, dok u kapitalističkoj Hrvatskoj, izgleda, 'svatko' želi imati informativni medij. Najčešće, prvi su željeli imati, a drugi biti. Pritom, da parafraziram seljaka s krompirom: dobri su uspjeli, a loši baš i nisu.
MADA Slavonija.in nije jedini medij koji je - bez
dopuštenja izdavača i autora te navođenja izvora - prenio informaciju objavljenu
na portalu SBplus.hr u četvrtak 22. listopada u 12,55 pod naslovom: Nova Gradiška
ostaje bez gradonačelnika - Vinko Grgić danas podnio ostavku, oni na svojoj naslovnici tvrde kako je to „nešto potpuno drugačije".
Kradu tuđe ideje i djela čime vrijeđaju autore i njihov trud te svojom nepismenošću, neobaviještenošću i zlonamjernošću srozavaju struku do te mjere da većinu poštenih i radinih ljudi u njoj svakodnevno sramote, udaljujući ih od razine društvenog poštovanja kojeg zaslužuju kao, uglavnom, intelektualci.
Dakle, taj lokalni
medij, kojim kao glavni urednik ravna izvjesni gospodin Marko Marinić, unatoč
pelenama punim izlučevina uobičajenih za tek rođeno malo stvorenje, bez imalo
kompleksa ili srama, svoju krađu predstavlja 'nečim potpuno drukčijim'. A ništa drugačije nije, dapače, radi se o
najobičnijoj krađi tuđeg intelektualnog vlasništva.
Nije vrag da je
ekipa pomislila kako će bez problema druge plagirati te, između tako požnjevenih
dobara, svoju bofl robu i lažne vijesti (hrv. fake news) promovirati.
Naime, tik
uz istinitu vijest da je Vinko Grgić podnio ostavku, koju su ustvari ukrali s
portala SBplus.hr, Marinić je donio dosoljenu notornu laž kako
slavonskobrodska Gradska uprava „u
poticanje gospodarskog razvoja i zapošljavanje nije uložila ni jednu kunu". Laž
jer je Grad Slavonski Brod, u posljednjem mandatnom razdoblju 2017. - 2020., u
osiguranje uvjeta za razvoj gospodarstva uložio 138 milijuna kuna, odnosno 13 posto
proračuna iz tog razdoblja.
Nakon
ovakve iznuđene dobrodošlice novom mediju na ovim prostorima, možemo očekivati
s jedne strane filistarsku obranu kako mali portal velikog imena ništa ukrao
nije, a s druge strane opetovano vijećničko slinjenje o nekorektnosti
Gradske uprave jer Slavonski Brod, s njegovim tvrtkama, koristi medijske usluge
(i) portala SBplus.
I
jednima i drugima, po tko zna koji put, ponavljamo: slobodni mediji su, za
razliku od bivšeg 'Komunista' i vječnog 'Glasa koncila' na primjer, roba na tržištu.
Sukladno vrijednosti sadržaja koje javno nude, vrijedni su im oglasni prostor i
ostale usluge. Nitko od medija na tržištu ništa „dobio" nije. Sav prihod moraju zaraditi angažirajući maksimalan fizički i umni napor svojih djelatnika (hrv. radnika).
SBplus
se ufa kako je relativno slobodan medij. Vjerojatno zato, naše stranice
žele koristiti ponuđači raznih roba i usluga: kako trgovačkih tako i kulturnih,
sportskih, političkih; lijevih i desnih, s vlasti i iz oporbe.
Zbog
toga, druge profesionalne i cehovski korektne medije ne doživljavamo kao
konkurenciju nego kao poticaj te izvor novih znanja. Tek lijeni i nesposobni izdavači
odnosno novinari, bili profesionalci ili amateri, smetaju iz dva razloga: kradu
tuđe ideje i djela čime vrijeđaju autore i njihov trud te svojom nepismenošću,
neobaviještenošću i zlonamjernošću srozavaju struku do te mjere da većinu poštenih
i radinih ljudi u njoj svakodnevno sramote, udaljujući ih od razine društvenog poštovanja
kojeg zaslužuju kao, uglavnom, intelektualci.
Osamdesetih godina u socijalističkoj Jugoslaviji 'svatko' je želio biti gazda u svom kafiću, dok u kapitalističkoj Hrvatskoj, izgleda, 'svatko' želi imati informativni medij. Naročito prije izbora. Najčešće, prvi su željeli imati, a drugi biti. Pritom, da parafraziram seljaka s krompirom: dobri su uspjeli, a loši baš i nisu.