Gospodarstvo : Turizam

Objavljeno: 10.8.2019. u 21:30
Prikaza: 3714
|
Autor: Željka Gavranović

Konačno smo saznali

Što Slavonski Brod nema, a Požega ima?

  • Grad Požega
  • zgonline

Danas donosimo neobičnu priču koja jasno pokazuje kako pojedinci itekako mogu mijenjati svijet u kojem žive. Koga bi i što trebao imati svaki grad u Lijepoj Našoj da bi nam svima bilo bolje, saznajte u nastavku.

POŽEGA - „In a land far far away" - tako glasi uobičajeni početak mnogih klasičnih bajki na engleskom jeziku, no kako ovo nije bajka, nećemo je tako niti započeti. Kazat ćemo samo da smo osobu o kojoj goori ovaj članak, pronašli među 'brdima i dolinama'. Naime, pravo je pitanje u naslovu ovog članka trebalo glasiti „Znate li koga Slavonski Brod nema, a Požega ima?". Odgovor dajemo odmah - Silviju Podoljak, direktoricu Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Požege. Osobu i, prije svega, radnicu koja, prema našem skromnom mišljenju, itekako pomiče viziju turizma u Slavoniji koju se smatra odavno propalom i opustošenom. No, krenimo redom.

'Brda i doline'

Jednostavno 'stress-free' okruženje koje je u gradovima luksuz, 'slow Slavonian lifestyle', zimnicu ajvar, pekmez i slavonske slastice - sve to Silvija vidi kao jake strane koje Slavonija može ponuditi turistima.

Silvija je profesionalni put započela kao turistički pratitelj kada je cijelu sezonu, gotovo svakodnevno, vodila grupe učenika po cijeloj Hrvatskoj. U Putničkoj agenciji APP Turizam, ostala je punih deset godina, od 2004. do 2014. godine. Danas je većina turističkih agencija specijalizirana za pojedini segment turističkog poslovanja, međutim, tada je radila doslovno sve - od poslova voditelja poslovnice do osmišljavanja programa, kalkulacija, prezentacija putovanja, vođenja uplata klijenata, zimovanja, ljetovanja, europskih, maturalnih, učeničkih, vjerskih putovanja, škole u prirodi i naplate svakog od programa.

- Uz sve navedeno sam i turistički pratitelj i turistički vodič za slavonske županije. Sve to iskustvo dalo mi je perspektivu gosta koji je tražio putovanja, hotelskih kuća koje smo prodavali, turističke agencije i, naravno, pružatelja usluga poput turističkih atrakcija poput poljoprivrednih gospodarstava, parkova prirode, nacionalnih parkova, restorana i slično. - pojašnjava Silvija Podoljak, čiji moto glasi „Ako možeš pričati, možeš utjecati. Ako možeš utjecati, možeš mijenjati svijet.".

Od 2014. godine Silvija je na sadašnjoj poziciji direktorice Turističkog ureda TZ Grada Požege gdje je, kako sama kaže, „došla s jasnom vizijom stvaranja prepoznatljive turističke destinacije".

- Unutar posljednjih šest godina pokrenuli smo mnogo projekata koji stvaraju novu sliku Grada Požege, grada koji ima mnogo toga za ponuditi, od autentičnih manifestacija, stvaranja novih turističkih proizvoda, kreiranja priča za Centar za posjetitelje, rebrendinga požeškog festivala Aurea Festa gdje sam direktorica marketinga pa do kreiranja novog vizualnog identiteta grada, koji je posebno izazvao veliko zanimanje javnosti. - opisala je Silvija tek dio promjena koje je unijela u dotad uspavanu Požegu.

Gospođu Podoljak upoznali smo na predstavljanju Projekta „Explore CRO-SRB" slavonskobrodske Razvojne agencije tijekom lipnja u Čepinu. Odmah je iskoristila priliku ispričati svima prisutnima kako mijenja grad u kojem živi i radi. Iz načina na koji strastveno priča o svom poslu i misiji, odmah je bilo jasno kako sve što kaže, uistinu misli ozbiljno.

- Ono što smo u Požegi napravili u posljednjih godinu i pol jest stvaranje novog vizualnog identiteta. Krenuli smo 'odozdo'. Dugo smo bili u staroj priči, a trebali smo novu koja će privući nove posjetitelje. Krovni slogan nam je 'Brda i doline' koje nudimo posjetiteljima, ali ne kao lažno obećanje nego kao nešto po čemu je požeški kraj jedinstven. Uvijek naglašavam da nitko nije bitniji, nego smo svi ravnopravni. Kada gosti dođu, oni ne znaju za županije, znaju za slavonsku regiju. Nama su Slavonija, Baranja i Srijem jedna priča, a 'brda i doline' drugačiji su i predstavljaju Požeško-slavonsku županiju sa svojim prstenom od pet gorja: Psunjem, Papukom, Diljem, Krndijom i Požeškom gorom. Požeško-slavonska županija 'razbija' priču da je Slavonija isključivo ravna. Gastronomija po mjeri modernog čovjeka, suvremena kultura i aktivni turizam, tri su elementa koji privlače goste. Važno je shvatiti da smo svi jedna priča. Tako će nas gost prepoznati. Ujedinjavanjem se ne umanjuje važnost pojedinih destinacija, ali s njima se gost temeljitije upoznaje nakon što ga privučemo zajedničkom promidžbom. - za SBplus kazala je Silvija, naglasivši pritom kako je svaki grad biser za sebe i diferencira se prema svojim posebnostima koje treba istaknuti i prezentirati kroz ključne atrakcije i resurse.

Novi brend grada Požege #brdaidoline daleko je odjeknuo i postavio tu 'mikro-destinaciju' na turističku kartu Hrvatske.

Ona „živi po svom"

Smatram da je današnji gost osviješteni potrošač koji koristi putovanja kako bi promijenio sebe i svijet u kojem živi i kako želi doživjeti nešto novo, obnoviti svoju životnu energiju i tako resetiran vratiti se u svoju rutinu.

Osobni razvoj Silvija ističe kao nešto što je od najvećeg značaja za poslovanje. Već tri godine vodi blog „Živim po svom" koji će postati sastavni dio njezine nove internetske stranice. U njemu glasno razmišlja o najdubljim svojim strahovima, patnjama, boli.

- Kroz osobni razvoj razvijamo sebe i svoje potencijale. Jedno je važno za svako poslovanje: vaš posao će rasti dokle rastete vi. Prvo moramo u životu posložiti sebe, a tek onda krenuti u posao. - smatra Silvija.

U tom 'slaganju' sebe i osobnom rastu, izuzetno važnim smatra i edukacije.

- Koliko je važno formalno obrazovanje još je važnije ono neformalno. Kad zatvorimo vrata formalnog obrazovanja često mislimo kako je to kraj našeg školovanja i edukacije, međutim, tu tek počinje naš posao za život. Od edukacija koje su vezane uz osobni razvoj, razvoj socijalnih vještina, komunikacijskih, prezentacijskih do stručnih edukacija koje će nas učini stručnjakom u svom području. - dodaje.

Društvene mreže promatra kao alat kojim 'navigiramo naš put'. Putem njih oduvijek je gradila svoj osobni brend, razne druge brendove i kreirala zanimljiv sadržaj.

Smisao i vizija turizma u Slavoniji - individualni pristup srdačnih Slavonaca

Slavoniju kao turističku destinaciju, smatra Silvija, najprije moramo „dovesti u svijest" prosječnog Hrvata, kako bi njezine županije, gradove i mjesta posjetili domaći gosti koji je nikad prije nisu vidjeli, doživjeli i obišli. Tek onda, kada gost dođe, treba mu predstaviti slavonsku posebnost, a samo sinergija svih pet županija donijet će veću promociju i goste.

- Vjerujem da ovdje naši gosti itekako mogu uživati u očuvanoj prirodi, kulturnoj baštini i gastronomiji, običajima, lijepim vizurama gradova i sela, ruralnoj arhitekturi, tradiciji i tradicionalnoj slavonskoj gostoljubivosti. Trenutno smo vrlo slabo prepoznatljivi kao regija Slavonija u inozemstvu, a na domaćem tržištu prepoznatljivost nam seže do dobre hrane, običaja i netaknute prirode. Znači, naš adut je osnažiti taj zajednički brend i učiniti ga prepoznatljivim i konstantno vidljivim na turističkom tržištu. Svaki grad pa tako i Požega i Slavonski Brod imaju svoje mjesto na toj turističkoj karti i svaki grad se razlikuje po nečem i ima nešto posebno. - smatra Silvija.

Njezina se vizija turizma oslanja na mnoštvo poljoprivrednih gospodarstava, obiteljskih vinarija, kušaonica i njihove jedinstvene priče. Gost, tvrdi, danas traži nešto neistraženo, novo i autentično. Jednostavno 'stress-free' okruženje koje je u napučenim gradovima luksuz, 'slow Slavonian lifestyle', zimnicu, ajvar, pekmez i slavonske slastice - sve to Silvija vidi kao jake strane koje Slavonija može ponuditi turistima.

„Ako možeš pričati, možeš utjecati. Ako možeš utjecati, možeš mijenjati svijet."

- Divno je kad svom gostu možete pokazati taj put „od polja pa do stola" i kad mogu dobiti baš svoj personalizirani proizvod. Smatram da je današnji gost, prije svega, osviješteni potrošač koji koristi putovanja kako bi promijenio sebe i svijet u kojem živi i kako želi doživjeti nešto novo, obnoviti svoju životnu energiju i tako 'resetiran' vratiti se u svoju rutinu. A taj će transformacijski gost itekako uživati upravo u tim blagodatima mira, osjetiti snagu prirode, sjajnu gastronomiju, naše jedinstvene priče, domaćice eko proizvode i individualni pristup srdačnog Slavonca i Slavonke. - zaključila je Silvija za SBplus.

Svaki bi je grad poželio

Na 'brdima i dolinama' Silvija, nasreću, neće stati. Dosad je vodila razne emisije vezane za turizam i poduzetništvo, moderirala Business Caffe Slavonija, dio franšize Business caffe Kristine Ercegović te sudjelovala na brojnim poslovnim događajima koje je, zajedno s kolegicom Marijanom Bošnjak, kreirala u Požegi, Slavonskom Brodu, Vukovaru i Osijeku, a gdje su okupljale pozitivne poduzetničke priče koje su inspirirale stotine 'slavonskih gostiju'.

Odnedavno su u poslovanje Turističke zajednice uveli i upravljanje kvalitetom te su isto proširili na sve TZ Požeško-slavonske županije. Prva faza projekta „Integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji" trajat će do kraja ove godine, a Požeško-slavonskoj županiji donijet će mnogo kvalitetnih subjekata. Tu je i Projekt IQM Destination Zlatna Slavonija koji se bavi se upravljanjem i mjerenjem kvalitete u destinaciji, jačanjem sinergije u destinaciji, snažnijom komunikacijom unutar destinacije te poticanjem na izvrsnost što turizam čini konkurentnijim i snažnijim… i još puno, puno toga. Toliki trud i rad nemoguće je ne uočiti ili ignorirati.

Što na kraju zaključiti, nego - svakom bi gradu Lijepe Naše - pa i Slavonskom Brodu - dobro došla jedna Silvija.

    Broj komentara: 22

    Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

    RegistracijaPrijava
    Taubek

    Taubek

    Komentirano: 23.8.2019. | 1:19

    1

    Biljana je proslost ....ona nije sposobna za nove izazove....drzi funkciju zbog place jer joj je kcer na faksu u ZG
    Zeitform1

    Zeitform1

    Komentirano: 22.8.2019. | 22:51

    2

    Biljanu bi trebalo smijeniti,pukla je ,ako je ikada i bila cijela.Ali ako to nije išlo ni Majetićki, neće ići nikome dok je Duspare,,,Zahvala Grgi...
    Stipe

    Stipe

    Komentirano: 21.8.2019. | 22:22

    3

    Evo recepta i za Brod: https://www.index.hr/vijesti/clanak/nije-sala-hdzov-gradonacelnik-zapresica-ima-sedam-savjetnika-za-turizam/2110157.aspx
    Zeitform1

    Zeitform1

    Komentirano: 12.8.2019. | 17:46

    4

    Neki se ovdje boje OPG-ova ,kao komunisti kulaka.Otuda vjerovatno i strah starih komunjara.Kulaci ili kako su ih komunisti zvali ,paraziti naroda,bili su najvještiji i najvrijedniji poljoprivrednici,baš kao danas OPG-ovci.Ne može dodatne vrijuednosti stvarati snaša Mara iz Klakara sa kajmakom.
    leteci_holandez

    leteci_holandez

    Komentirano: 12.8.2019. | 17:37

    5

    @Apokalipso znaš do kada? Dok ne ispustiš jedno 100 litara vode koju će ti Vodovod of course uredno naplatiti i dok ti poslije toga ne naiđe čistija voda i tako svaki puta kad otvaraš pipu. Kao što i sam znaš vasceli grad i fejs bruje o tome a jedino ovdje ni riječi o tome. Inače u Vodovodu na pritužbe građana odgovaraju kako su nemoćni jer je viša sila u pitanju. Podrazumijeva se da ih ista ta viša sila neće spriječiti u tome da ljudima naplate onih 100 l vode koju moraju ispustiti prije svake upotrebe.
    Jedrilice

    Jedrilice

    Komentirano: 12.8.2019. | 16:20

    6

    Ma krivo mi je što nisi makar ministar turizma ako ne i premijer,nego prosipa tu svoju pamet na tom nekom tamo lijevom portalu. Šteta a vidi se da si kapacitet.
    Apokalipso

    Apokalipso

    Komentirano: 12.8.2019. | 15:04

    7

    Slavinski Brod ima žutu vodu. Do kada?
    Stipe

    Stipe

    Komentirano: 12.8.2019. | 14:34

    8

    Jedrilice - znači sa svime se slažeš, ali ti je krivo što sam to napisao ja, a ne ti?
    Jedrilice

    Jedrilice

    Komentirano: 12.8.2019. | 10:41

    9

    Što je ovaj Stipe pametan,taj se u sve razumije. Pogledaj samo njegove komentare vidi sad ove i turizmu. Čovječe zašto već nisi premijer?!
    Stipe

    Stipe

    Komentirano: 12.8.2019. | 10:10

    10

    TZ niti može, niti želi, niti zna išta napraviti. A niti ne treba išta raditi jer je nepotrebna. Ako rade gradske službe zadužene za kulturu i baštinu, onda se to samo dostavi turističkom info uredu, isto naprave hoteli, prenoćišta, privatne galerija, svratišta, OPG-ovi, voditelji izletišta itd itd. U turističkom info uredu sve te informacije usmeno ili preko web stranica se proslijede turistima.

    Broj komentara: 22

    Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

    RegistracijaPrijava
    Prikaži sve komentare 123

    Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

    Ostali članci u rubrici
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Pogledajte zašto su Paljevine posebno mjesto

    Oaza za psihoterapiju i zdravlje

    Pogledajte zašto su Paljevine posebno mjesto

    15.10.2019. | 16:00
    Trebaju li djeca uživo vidjeti i naučiti kako izgledaju ovca, svinja, guska, patka, pura, zec…upoznati razne vrste biljaka, uz to uživati u prelijepom ambijentu očuvane prirode gdje se mogu i poigrati na toboganu, klackalicama…pa prije povratka kući ručati svježe pripremljenu dom
    Trebaju li djeca uživo vidjeti i naučiti kako izgledaju ovca, svinja, guska, patka, pura, zec…upoznati razne vrste biljaka, uz to uživati u prelijepom ambijentu očuvane prirode gdje se mogu i poigrati na toboganu, klackalicama…pa prije povratka kući ručati svježe pripremljenu dom
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Vratima Slavonije do osnaživanja regionalnog razvoja

    Vrijedan projekt koji ima budućnost

    Vratima Slavonije do osnaživanja regionalnog razvoja

    8.10.2019. | 18:45
    Povećanjem broja posjetitelja i turista povećati će se i turistička potrošnja koja će utjecati na rast direktnog i indirektnog zapošljavanja, rast poduzetničke aktivnosti (ugostitelji, hotelijeri, iznajmljivači smještaja, proizvođači hrane, pića i suvenira), aktiviranje neprivred
    Povećanjem broja posjetitelja i turista povećati će se i turistička potrošnja koja će utjecati na rast direktnog i indirektnog zapošljavanja, rast poduzetničke aktivnosti (ugostitelji, hotelijeri, iznajmljivači smještaja, proizvođači hrane, pića i suvenira), aktiviranje neprivred
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Je li spas u tomu da postanemo Las Vegas?

    Slavonski Brod kao 'casino-meka'

    Je li spas u tomu da postanemo Las Vegas?

    7.10.2019. | 22:00
    Središnju gradsku ulicu i dio glavnog trga sada noću osvjetljava golema (pre)uočljiva reklama koja mami prolaznike na ulazak u carstvo automata.
    Središnju gradsku ulicu i dio glavnog trga sada noću osvjetljava golema (pre)uočljiva reklama koja mami prolaznike na ulazak u carstvo automata.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Potencijala ima, samo ga treba znati iskoristiti

    DANI HRVATSKOG TURIZMA

    Potencijala ima, samo ga treba znati iskoristiti

    2.10.2019. | 18:15
    "S obzirom na sva zbivanja u ne tako davnoj prošlosti i obola koji je dala u ratu koji je iza nas Slavonija je svakako zaslužila pomoć s državne razine. Moramo činiti sve da zaustavimo trend odlaska mladih ljudi, da ih vratimo te da stvorimo pretpostavke da svi oni mogu ovdje dob
    "S obzirom na sva zbivanja u ne tako davnoj prošlosti i obola koji je dala u ratu koji je iza nas Slavonija je svakako zaslužila pomoć s državne razine. Moramo činiti sve da zaustavimo trend odlaska mladih ljudi, da ih vratimo te da stvorimo pretpostavke da svi oni mogu ovdje dob
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Zašto Slavonija neprestano 'pada' na ispitu 'Turizam'?

    Neki odbijaju zaraditi na gostima

    Zašto Slavonija neprestano 'pada' na ispitu 'Turizam'?

    23.9.2019. | 20:30
    Ako ruralno slavonsko mjesto s oko četiri tisuće stanovnika godišnje ostvari 5408 noćenja, a nudi tek 37 kreveta za strane i domaće goste, jasan je to pokazatelj kako se, kada je u pitanju seoski turizam, mora i može ići naprijed.
    Ako ruralno slavonsko mjesto s oko četiri tisuće stanovnika godišnje ostvari 5408 noćenja, a nudi tek 37 kreveta za strane i domaće goste, jasan je to pokazatelj kako se, kada je u pitanju seoski turizam, mora i može ići naprijed.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Naš glavni adut su Slavonci

    Predstavili smo se u Beču

    Naš glavni adut su Slavonci

    16.9.2019. | 10:30
    Postignu li ovakva događanja rezultate te u Slavoniju dovedu turiste, neće 'turistički čelnici' samo uspješno odraditi svoj posao, nego će stvoriti okružje iz kojeg Slavonci neće morati odlaziti u druge zemlje kako bi zaradili svoj kruh pa će umjesto 'izvoznog proizvoda Slavonca
    Postignu li ovakva događanja rezultate te u Slavoniju dovedu turiste, neće 'turistički čelnici' samo uspješno odraditi svoj posao, nego će stvoriti okružje iz kojeg Slavonci neće morati odlaziti u druge zemlje kako bi zaradili svoj kruh pa će umjesto 'izvoznog proizvoda Slavonca
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Ovdje se druži, veseli, pjeva...Ovdje se živi.

    Splavari se pozdravili s ljetom

    Ovdje se druži, veseli, pjeva...Ovdje se živi.

    31.8.2019. | 21:35
    "Ovo je naš oproštaj od ljeta i od kupanja ali ne i od života uz Savu jer mi splavari ovdje nerijetko provodimo i zimske dane družeći se. Uživamo ovdje, rješavamo se stresa, tu smo i izimi i ljeti i danju i noću, i kad je Sava velika i kad je mala, družimo se, pomažemo si, uživam
    "Ovo je naš oproštaj od ljeta i od kupanja ali ne i od života uz Savu jer mi splavari ovdje nerijetko provodimo i zimske dane družeći se. Uživamo ovdje, rješavamo se stresa, tu smo i izimi i ljeti i danju i noću, i kad je Sava velika i kad je mala, družimo se, pomažemo si, uživam
    SBplus.hr, Slavonski Brod : "Nije sezona podbacila, već je nas lakomost prebacila"

    Masovna pomama za lakom i brzom zaradom

    "Nije sezona podbacila, već je nas lakomost prebacila"

    14.8.2019. | 18:15
    Kao mnogo puta dosad, glupani su se masovno pomamili za lakom i brzom zaradom, nahrupili svi odjednom baviti se jednim poslom od kojega se nekolicina obogatila i to je, očekivano, preokrenulo omjer ponude i potražnje, srušilo cijenu turističke usluge ili je čak učinilo potpuno be
    Kao mnogo puta dosad, glupani su se masovno pomamili za lakom i brzom zaradom, nahrupili svi odjednom baviti se jednim poslom od kojega se nekolicina obogatila i to je, očekivano, preokrenulo omjer ponude i potražnje, srušilo cijenu turističke usluge ili je čak učinilo potpuno be
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Ljetna sezona ne traje samo na Jadranu

    Turisti u lipnju obilazili i Sl. Brod

    Ljetna sezona ne traje samo na Jadranu

    9.8.2019. | 12:40
    Kada dolaze na područje Brodsko-posavske županije, turisti i dalje najčešće borave u Slavonskom Brodu, gdje najradije i noće. Saznajte koliko ih je grad posjetilo u lipnju ove godine.
    Kada dolaze na područje Brodsko-posavske županije, turisti i dalje najčešće borave u Slavonskom Brodu, gdje najradije i noće. Saznajte koliko ih je grad posjetilo u lipnju ove godine.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Kako smo prošli jeftinije nego da smo ljetovali na Jadranu?

    Godišnji odmor u jeftinoj Bugarskoj

    Kako smo prošli jeftinije nego da smo ljetovali na Jadranu?

    6.8.2019. | 22:30
    Na koncu smo se odlučili za sobu u hotelu čija je udaljenost do plaže, što nam je ujedno bio i najbitniji kriterij za odabir, bila unutar minute hoda. Također, za pristupačnu cijenu od nešto više od četiristo eura za dvije osobe, u trajanju od sedam noćenja u sobi s balkonom koji
    Na koncu smo se odlučili za sobu u hotelu čija je udaljenost do plaže, što nam je ujedno bio i najbitniji kriterij za odabir, bila unutar minute hoda. Također, za pristupačnu cijenu od nešto više od četiristo eura za dvije osobe, u trajanju od sedam noćenja u sobi s balkonom koji
    SBplus.hr, Slavonski Brod : On zna kako Slavoniju pretvoriti u turističku meku

    Hoće li ga itko poslušati?

    On zna kako Slavoniju pretvoriti u turističku meku

    20.7.2019. | 15:00
    Da na turizmu u Slavoniji i receptu ujedinjenja pojedinih mjesta itekako treba poraditi, pokazuje i istovremeno održavanje sličnih ljetnih glazbenih festivala. Bez plana, dogovora, jasnog cilja, svatko egocentrično brine samo o svome, a za 'veću sliku' nitko ni ne mari.
    Da na turizmu u Slavoniji i receptu ujedinjenja pojedinih mjesta itekako treba poraditi, pokazuje i istovremeno održavanje sličnih ljetnih glazbenih festivala. Bez plana, dogovora, jasnog cilja, svatko egocentrično brine samo o svome, a za 'veću sliku' nitko ni ne mari.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Koliko jedna brodska obitelj mora izdvojiti za godišnji?

    Istražili smo

    Koliko jedna brodska obitelj mora izdvojiti za godišnji?

    18.7.2019. | 14:00
    Sezona godišnjih odmora već je uvelike počela pa smo istražili koliko je novca potrebno četveročlanoj obitelji za ljetovanje na Jadranu u srcu sezone.
    Sezona godišnjih odmora već je uvelike počela pa smo istražili koliko je novca potrebno četveročlanoj obitelji za ljetovanje na Jadranu u srcu sezone.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Je li Malo Gradsko kupalište dobra lokacija za 3D sliku?

    Vaš Glas

    Je li Malo Gradsko kupalište dobra lokacija za 3D sliku?

    11.7.2019. | 14:30
    Danas obnovljena opet mami poglede, no ne možemo se ne upitati je li, na samom početku, lokacija za jedan ovakav izvrstan turistički potencijal, dobro izabrana?
    Danas obnovljena opet mami poglede, no ne možemo se ne upitati je li, na samom početku, lokacija za jedan ovakav izvrstan turistički potencijal, dobro izabrana?
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Za tematsku brošuru i promo video 68 tisuća kuna

    Ulaganja u turizam

    Za tematsku brošuru i promo video 68 tisuća kuna

    11.7.2019. | 12:30
    Nakon opće brošure izdane prošle godine, ove će godine biti izdana višejezična tematska brošura u 6.000 primjeraka, a za potrebe prezentacija i promocije bit će izrađen i promo film te dvije televizijske reklame.
    Nakon opće brošure izdane prošle godine, ove će godine biti izdana višejezična tematska brošura u 6.000 primjeraka, a za potrebe prezentacija i promocije bit će izrađen i promo film te dvije televizijske reklame.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Živimo u pravom malom raju na Zemlji

    Izložba Moja lijepa Slavonija pokazala:

    Živimo u pravom malom raju na Zemlji

    6.7.2019. | 9:20
    Projekt izrade arhive turističkih fotografija i video uradaka koji traje 45 dana te koji su započeli početkom lipnja i snimili dosad tisuću fotografija od kojih je cilj izabrati petstotinjak koje će turističke zajednice tih općina i gradova moći koristiti u promociji turizma. Na
    Projekt izrade arhive turističkih fotografija i video uradaka koji traje 45 dana te koji su započeli početkom lipnja i snimili dosad tisuću fotografija od kojih je cilj izabrati petstotinjak koje će turističke zajednice tih općina i gradova moći koristiti u promociji turizma. Na
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Velika ponuda putovanja po akcijskim cijenama

    Samo na Jadranu nude preko 300 hotela

    Velika ponuda putovanja po akcijskim cijenama

    5.7.2019. | 16:11
    Azur Tours, putnička agencija iz Zagreba ove godine slavi 20 godina rada i postojanja na hrvatskom tržištu. Kroz godine rada, agencija je razvila raznovrsnu ponudu ljetovanja, putovanja i skijanja.
    Azur Tours, putnička agencija iz Zagreba ove godine slavi 20 godina rada i postojanja na hrvatskom tržištu. Kroz godine rada, agencija je razvila raznovrsnu ponudu ljetovanja, putovanja i skijanja.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Fišijada prvog petka u srpnju

    Od sutra kreću prijave

    Fišijada prvog petka u srpnju

    13.6.2019. | 18:10
    Kreću prijave za sudjelovanje na ovogodišnjoj fišijadi. Evo gdje i do kada se možete prijaviti za sudjelovanje u ovoj tradicionalnoj turističkoj manifestaciji koja će i ove godine biti održana uz Stadion kraj Save u Slavonskom Brodu.
    Kreću prijave za sudjelovanje na ovogodišnjoj fišijadi. Evo gdje i do kada se možete prijaviti za sudjelovanje u ovoj tradicionalnoj turističkoj manifestaciji koja će i ove godine biti održana uz Stadion kraj Save u Slavonskom Brodu.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Županija i ove godine podržava Biciklijadu

    Tradicija ide dalje

    Županija i ove godine podržava Biciklijadu

    13.6.2019. | 10:05
    Biciklijada u prosjeku ima oko 350 sudionika koji prijeđu put od 25 kilometara. Osnovni je njezin cilj promocija kontinentalnog dijela Republike Hrvatske kroz cikloturizam i gastronomsku ponudu ovog kraja.
    Biciklijada u prosjeku ima oko 350 sudionika koji prijeđu put od 25 kilometara. Osnovni je njezin cilj promocija kontinentalnog dijela Republike Hrvatske kroz cikloturizam i gastronomsku ponudu ovog kraja.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : U Slavonski Brod stigao još jedan turistički brod

    Poznati riječni kruzer 'Victor Hugo'

    U Slavonski Brod stigao još jedan turistički brod

    3.5.2019. | 11:00
    Nažalost, prvi dojam putnika o Slavonskom Brodu ne može biti toliko niti zapanjujući kad s kruzera prvo ugledaju zapušteno bivše kupalište i bivši restoran 'Brođanka' koji je, zbog vandalizma, mjestimično uništen.
    Nažalost, prvi dojam putnika o Slavonskom Brodu ne može biti toliko niti zapanjujući kad s kruzera prvo ugledaju zapušteno bivše kupalište i bivši restoran 'Brođanka' koji je, zbog vandalizma, uništen.
    SBplus.hr, Slavonski Brod : Kruzer u Slavonski Brod uplovio iza devet sati, ali ujutro!

    Sinoć je trebao pristati kod Brođanke

    Kruzer u Slavonski Brod uplovio iza devet sati, ali ujutro!

    30.4.2019. | 11:40
    Kruzer je po prvotnom planu trebao iz Slavonskog Broda već krenuti danas u podne. No, budući da je stigao tek danas oko devet sati ujutro, također su i turisti tek oko podne posjetili središnji gradski Trg, tako je sada sasvim izvjesno kako grad neće ni napustiti u planirano vrij
    Kruzer je po prvotnom planu trebao iz Slavonskog Broda već krenuti danas u podne. No, budući da je stigao tek danas oko devet sati ujutro, također su i turisti tek oko podne posjetili središnji gradski Trg, tako je sada sasvim izvjesno kako grad neće ni napustiti u planirano vrij