zjelavic
Komentirano: 15.3.2012. | 15:33
1
jedandanzivota-isprika, ne zahvalih se na iscrpnom i svakako poučnom komentaru. živ bio!
zjelavic
Komentirano: 15.3.2012. | 15:32
2
@jedandanzivota- i sam sam prije par godina u nekoliko navrata morao interventirati dotičnom davatelju usluga. nekoliko je puta to bilo telefonski,a dva puta (problem telefonske linije) i pismeno. sve je rješeno,ali nisam bio zadovoljan vremenom koje je na to utrošeno. također moram reći da sam kontaktirao i udrugu za zaštitu potrošača (u osijeku) koja mi tada i nije bila od pomoći. danas je nadam se drugačije. isto tako (nažalost) dva puta sam kupio električni uređaj koji nakon prvog korištenja nisu bili u redu. moram reći da sam u jednom slučaju nadoplatio za drugi, a jednom sam tražio i dobio povrat novca (doduše nakon upoznavanje prodavača o njegovim obvezama i mojim pravima kao kupca). @ SirOliver - glede nekih njihovih usluga, moram reći da sam zasad osuđen na njih, ali isto tako da sam mnogo zadovoljniji tretmanom otkada nemam pretplatu.
SirOliver
Komentirano: 15.3.2012. | 14:40
3
Od t-coma više ni hladne vode ne bih uzeo.
jedandanzivota
Komentirano: 15.3.2012. | 14:26
4
Sve ovo sam napisao kako bi se kupci T-Com upoznali sa svojim pravima. Niste li i vi bili jedna od zakinutih mušterija ?
jedandanzivota
Komentirano: 15.3.2012. | 14:23
5
Mail T-Com-u
Poštovani gospodine Pavlić!
Navodim dio Vašeg maila od 22.7. 2011.god.:
„Kao uslužna kompanija nastojimo što je više moguće izaći u susret zahtjevima, željama i zadovoljstvu naših korisnika, stoga je donesena odluka o otpisu zaduženih mjesečnih naknada za spornu uslugu po Vašem računu broj 7110000899 za 05/2011 i 06/2011 u ukupnom iznosu od 117,96 kuna (PDV uključen). Uvidom u Vaše račune ustanovljeno je da ste račune, za koje je izvršen otpis, podmirili u cijelosti, stoga će Vam sljedeći Internet računi biti umanjeni za otpisane iznose.......“
Tako se radi s vjernim i dugogodišnjim kupcima. Znajte, ja ne bih propao za tih 117.96 kuna, ali, radi se o principu da treba razvijati korektne odnose s kupcima. Mislim da vašim stručnjacima nije problem napraviti izmjenu u vašim računalnim programima kako bi, 15 dana prije isteka ugovora, poslali obavijest kupcima, bilo putem SMS-a, maila i slično, da je ugovor pri kraju. Ako nema odgovora, kupca isključite iz paketa. Ako, pak, kupcu manjka taj paket, može vas nazvati i obnoviti ugovor. Time bi izbjegli kršenje članka 54, Zakona o zaštiti potrošača Republike Hrvatske.
Usput, osobno sam u zadnjih desetak godina uputio barem 200 ljudi koji su zatražili vaše usluge (internet, mobitel, MaxTV) i dobili su ih od vas.
Dakle, nakon svega, zadovoljan sam načinom riješavanja našeg zajedničkog problema.
S poštovanjem,
jedandanzivota
Komentirano: 15.3.2012. | 14:21
6
Poštovani gospodine xxxxxxxx,
nastavno na Vaš e-mail, želimo Vas obavijestiti da je izvršena detaljna provjera kojom je ustanovljeno da je Vaš prigovor riješen prethodnim dopisom 74243/11 te Vam je na isti poslan odgovor dana 18.7.2011.godine.
Naime, prethodnim prigovorom Vam je detaljno pojašnjen proces produljenja ugovorne obveze i naplata mjesečnih naknada paketa HBO,Cinemax & HBO On Demand. Kao uslužna kompanija nastojimo što je više moguće izaći u susret zahtjevima, željama i zadovoljstvu naših korisnika, stoga je donesena odluka o otpisu zaduženih mjesečnih naknada za spornu uslugu po Vašem računu broj 7110000899 za 05/2011 i 06/2011 u ukupnom iznosu od 117,96 kuna (PDV uključen). Uvidom u Vaše račune ustanovljeno je da ste račune, za koje je izvršen otpis, podmirili u cijelosti, stoga će Vam sljedeći Internet računi biti umanjeni za otpisane iznose.
Također koristimo ovu priliku da bi naglasili kako sukladno članku 50. Zakona o elektroničkim komunikacijama pretplatnik može operatoru javnih komunikacijskih usluga podnijeti prigovor na iznos kojim je zadužen za pruženu uslugu odnosno prigovor na kakvoću pružene usluge u roku od 30 dana od dana dospijeća računa za pružene usluge, ako se radi o prigovoru na iznos kojim je zadužen za pruženu uslugu, ili u roku od 30 dana od dana pružanja usluge, ako se radi o prigovoru na kakvoću pružene usluge. Ukoliko prigovor na iznos računa nije podnesen sukladno navedenom smatra se da je iznos računa prihvaćen.
Ovim putem Vam želimo uputiti ispriku ukoliko smo izazvali Vaše nezadovoljstvo. U nadi da ćete ipak uvažiti naše obrazloženje i naše isprike, srdačno Vas pozdravljamo.
Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u drugostupanjskom postupku putem Sektora za usluge privatnim korisnicima u roku 30 dana nakon primitka istog na niže navedene kontakte.
S poštovanjem
jedandanzivota
Komentirano: 15.3.2012. | 14:20
7
Re: Prigovor radi nepoštivanja Zakona o pravima potrošača, 74243/11
Gosp. Pavlić!
Izgleda da mi živimo u dva različita svijeta. U svijetu u kojem živite vi i vaš T-Com, ne poštuju se zakoni države u kojoj zgrćete enormni kapital. Prema Zakonu o zaštiti potrošača za Republiku Hrvatsku, postoji članak 54 i 55 koji govore o tome tko je u pravu. Sada više ne tražim razliku u cijeni, tražim da mi se vrati kompletan iznos novca, za programe za koje nisam imao ugovor. Danas šaljem prigovor u vašu centralu, u Njemačku. Vjerujem da tamo poštuju zakon te zemlje. Nakon toga slijedi tužba.
jedandanzivota
Komentirano: 15.3.2012. | 14:18
8
Odgovor T-Com-a na moj gornji e-mail:
Poštovani gospodine xxxxxx, (namjerno sam iksirao))
nastavno na Vaš E-mail u kojemu iznosite nezadovoljstvo naplatom HBO, Cinemax & HBO On Demand paketa, a za priključak broj 035/451-367, te Vas želimo izvijestiti o sljedećem.
U vezi aktivacije nekog od dodatnih MAXtv paketa uz ugovornu obvezu na 12 mjeseci, nakon isteka minimalne ugovorne obveze (1+12 mjeseci), pretplata se automatski obnavlja sve dok korisnik sam ne otkaže uslugu ili promjeni paket. Pretplata se obnavlja bez ugovorne obveze u istom trajanju u kojem je sklopljena (u ovom slučaju 12 mjeseci). Vremensko razdoblje trajanja pretplate je neograničeno tj. do otkaza ugovora.
Nakon isteka minimalne ugovorne obveze, korisnik može otkazati uslugu bez penalizacije u bilo kojem trenutku, međutim mora platiti puni iznos za mjesečnu pretplatu za mjesec u kojem je otkazao ugovor, no ima mogućnost gledanja programa do kraja mjeseca za koji plaća pretplatu.
Također želimo napomenuti da postoji razlika u mjesečnoj naknadi paketa HBO,Cinemax & HBO On Demand; ukoliko se isti aktivira uz ugovornu obvezu na 12 mjeseci cijena paketa je 60,49 kn (s PDV-om), a ukoliko se aktivira na mjesec dana iznosi 70,57 kn (s PDV-om).
Slijedom navedenog, Vaš prigovor nismo u mogućnosti uvažiti, a budući da ne postoje razlozi za smanjenje potraživanja, molimo za razumijevanje ove odluke.
Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u drugostupanjskom postupku putem Sektora za usluge privatnim korisnicima u roku 30 dana nakon primitka istog na niže navedene kontakte.
Sve dodatne informacije možete zatražiti besplatnim pozivom na broj telefona Službe na korisnike, 0800 9000.
jedandanzivota
Komentirano: 15.3.2012. | 14:16
9
Kako natjerati T-Com raditi u skladu sa zakonom….
Svojevremeno sam poslao e-mail T-Com_u slijedećeg sadržaja:
Poštovani!
Uz standardni paket MAX TV-a, naručio sam, dodatno, putem telefona i paket HBO i Cinemax s trajanjem od 12 mjeseci. Kako je paket nakon 12 mjeseci istekao, niste me niti obavijestili, a niti pitali, želim li nastaviti s gledanjem tih programa. Prilikom narudžbe telefonom nitko mi nije rekao da će se nastaviti zaračunavanje po višoj cijeni kada paket istekne. Računi su stizali i ja sam ih uredno plaćao, vjerujući vam i smatrao sam, da imam za partnera ozbiljnu firmu. No, kad sam pregledao jedan od računa ustanovio sam da mi je paket HBO_a i Cinemaxa istekao, a vi uredno šaljete račun za te pakete, ali po većoj cijeni od skoro 18%. (Mj. naknada- HBO&Cinemax&HBO On Demand (1 mj.).
Niste poštovali Zakon o zaštiti potrošača i članke koji o tome govore:
Zabrana slanja proizvoda bez narudžbe potrošača
Članak 54.
(1) Nije dopušteno isporučiti potrošaču proizvod ili pružiti uslugu koju potrošač nije unaprijed naručio, ako je riječ o naplatnom poslu.
(2) Ako trgovac, suprotno stavku 1. ovoga članka, pošalje potrošaču određeni proizvod, smatra se da je taj proizvod promidžbeni dar trgovca.
(3) Ništetna je odredba u uvjetima poslovanja trgovca ili ponudi poslanoj bez prethodne narudžbe potrošača prema kojoj bi šutnja potrošača značila prihvat ponude.
(4) Odredbama stavaka 1. do 3. ovoga članka ne dovode se u pitanje odredbe ovog ili drugih zakona o prešutnom obnavljanu ugovora.
Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.