Mamurluk III - Bit će to dostojan završetak sage o kaosu, očaju, lošim odlukama i apsolutnoj ludosti Mamurluka. Ovog puta nema vjenčanja. Nema čak ni momačke večeri. Pa što bi moglo poći po zlu? Kad se čopor okupi i krene, oklade padaju.
Portal SBplus.hr i CineStar daruju vam 2x2 ulaznice za film ''Mamurluk III''. Kako bi svima dali podjednaku šansu da dobiju ulaznice, odgovorite na jedno pitanje vezano za film:
Kako se zove redatelj filma Mamurluk III?
Vaše odgovore, zajedno sa svojim osobnim podacima (ime i prezime i adresa), pošaljite najkasnije do četvrtka (23.05.) do 22 sata na adresu ulaznice@sbplus.hr. Oni koji najbrže točno odgovore na postavljeno pitanje dobiti će na poklon paket ulaznica.
Ulaznice će se moći podići na blagajni CineStara Slavonski Brod uz predočenje osobne iskaznice ili nekog drugog dokumenta za identifikaciju. Ulaznice se mogu iskoristiti u CineStaru Slavonski Brod za kino tjedan 31.05.-05.06.2013.
Napomena: Isključivi kriterij za osvajanje ulaznica je brzina i točnost odgovora. U igri ne mogu sudjelovati suradnici portala SBplus.hr i članovi njihovih obitelji.
Više o našim Politikama zaštite privatnosti te Politikama kolačića možete pročitati ovdje: Politika zaštite privatnosti, Politika kolačića.
Mi i naši partneri pohranjujemo i pristupamo neosjetljivim informacijama s vašeg uređaja, poput kolačića
ili jedinstvenog identifikatora uređaja te obrađujemo osobne podatke poput IP adrese i identifikatore
kolačića radi obrade podataka u svrhu prikazivanja personaliziranih oglasa, mjerenja preferencija naših
posjetitelja i sl. Svoje postavke u svakom trenutku možete promijeniti u našim Pravilima o zaštiti
privatnosti na ovoj web stranici.
Neki partneri ne traže vaš pristanak za obradu vaših podataka već se pozivaju na svoj legitimni poslovni
interes. Takvom načinu obrade podataka možete se usprotiviti klikom na "Saznajte više".
Mi i naši partneri obrađujemo podatke kako slijedi: Pohranjivanje i / ili pristup podacima na
uređaju, Precizni geolokacijski podaci i identifikacija pregledavanjem uređaja, Prilagođeni oglasi i
sadržaj, mjerenje oglasa i sadržaja, uvidi o publici, razvoj proizvoda