SLAVONSKI BROD - Mali obiteljski hoteli su perjanica hrvatske turističke ponude jer čine 15 posto ukupne turističke ponude, a imaju popunjenost oko 200 dana godišnje što je daleko iznad prosjeka. Oni su često okosnica turističke ponude u kontinentalnom turizmu, pa tako i u Brodsko – posavskoj županiji, budući da uz sebe vežu privatnike koji se žele baviti turizmom, uzimaju proizvode iz tog kraja te najvažnije promoviraju kraj u kojem jesu kao jedan od bitnih elemenata turističke ponude", naglasio je ministar Turizma Damir Bajs, na okruglom stolu "Javno – privatnim partnerstvom do konkurentnijeg obiteljskog hotelijerstva" i godišnjoj skupštini Nacionalne udruge malih i obiteljskih hotelijera, održanoj danas (petak) u hotelu "Savus" u Slavonskom Brodu. Potvrdio je to i predsjednik Nacionalne udruge malih i obiteljskih hotela Šime Klarić kazavši da su mali obiteljski hoteli tržište za proizvođače lokalnih visokokvalitetnih proizvoda, budući da njeguju visokokvalitetnu gastronomiju, a njihovi gosti traže ekološki najbolje namirnice. "Javno – privatno partnerstvo, autentična i autohtona povezanost domaćih proizvoda u turizmu je naša prilika, ali samo ako ćemo domaće proizvode prodavati stranim turistima", poručio je D.Bajs.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -