SLAVONSKI BROD - Zahvaljujući povjerenju kojeg je SBplus stekao kod svojih posjetitelja, 6. studenog obratio nam se jedan Brođanina s pritužbom i molbom za pomoć. "Pišem vam u ime stanara naselja Andrija Hebrang (blok 5 ulaz 15). Obzirom da više ne znamo kome bismo se obratili, molimo vas za pomoć. Već godinama imamo problema s tvrtkom Brod plin, tj. isporukom toplinske energije.
Računi redovito stižu, stanari ih redovito plaćaju, a radijatori su hladni (u najboljem slučaju mlaki). Bar 5 dana u tjednu nemamo toplu vodu. Svakodnevno smo upućivali pritužbe spomenutom poduzeću ali uporno ignoriraju naš problem. Više puta smo dobili odgovor da nam ne mogu ugrijati vode koliko mi možemo potrošiti. Zar je naš problem što nas je na naselju puno, a kotlovi premalog kapaciteta?! Odabrali smo grijati se na plin, a ne na druge energente (iako smo prisiljeni grijati se na struju jer je u stanovima strašno hladno) a ne GLEDATI U HLADNE RADIJATORE.
Molimo vas za
pomoć ili savjet kome da se obratimo i kako da riješimo ovaj dugogodišnji
problem.
Lijep vam pozdrav i hvala u ime stanara!".
Tragom ovog dopisa obratili smo se upravi Brod plina s molbom neka komentiraju njegov sadržaj.
Evo odgovora iz Brod-plina
"Dana 07.11.2017. godine tvrtka Brod-plin d.o.o. zaprimila je Vaš dopis u kojem navodite pritužbe stanara u Naselju Andrija Hebrang, blok 5 - ulaz 15 na kvalitetu isporuke toplinske energije za centralno grijanje i potrošnu toplu vodu, te Vam na isti odgovaramo, kako slijedi.
Radnici tvrtke Brod-plin d.o.o. redovito vrše provjeru rada naše kotlovnice u Naselju Andrija Hebrang, blok 5 - sjever, kojoj pripada i ulaz 15, a što je učinjeno i jutros, te provjeravaju propisane parametre isporučene toplinske energije za centralno grijanje i potrošnju toplu vodu.
Utvrđeno je kako je isporučena količina toplinske energije za centralno grijanje kojom se u dnevnom režimu rada, u razdoblju ogrjevne sezone, postižu projektirane temperature zraka prostorija krajnjeg kupca prema tehničkim propisima, u skladno onoj koja je propisana čleankom 10., stavak 2. Općih uvjeta za isporuku toplinske energije (Narodne novine broj 35/2014).
Isto tako utvrđeno je kako je isporučena toplinska energija, kojom se osigurava temperatura potrošne tople vode na uređaju za zagrijavanje ili na izlazu iz spremnika potrošne tople vode, u skladu s onom koja je propisana Općim uvjetima za isporuku toplinske energije, članak 9., stavak 1.
Predstavniku stanara navedenog ulaza više puta smo predlagali neka, zajedno s upraviteljem ulaza, napravi kontrolu unutarnjih instalacija za centralno grijanje i potrošnju tople vode, koje su u njihovoj zoni odgovornosti.
Telefoni za kontakt su : 099 205 7010; 099 205 7012; 035 405 708; i besplatni telefon 0800 66 66 61.
Kao i uvijek do sada, Brod-plin d.o.o. će, na zahtjev predstavnika stanara i upravitelja, pružiti potrebnu tehničku pomoć.
Za sve dodatne informacije, stojimo Vam na raspolaganju".
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -