SBplus.hr, Slavonski Brod :

Gospodarstvo : Trgovina

Objavljeno: 12.1.2017. u 16:25
Prikaza: 6274
|
Autor: JZ/SBplus

Rutinsko povlačenje za nos

Ovako izgleda jedna od Lidlovih navlakuša

Slavonski Brod : Ovako izgleda jedna od Lidlovih navlakuša

Savjesni kupci, koji poštuju sebe, koji ne dopuštaju trgovcima da ih vuku za nos, napustit će trgovinu bez da išta kupe, zapamtit će Lidlu tu prijevaru, prestat će odlaziti u tu trgovinu kupovati te o svom iskustvu obavijestit će sugrađane (i) putem portala SBplus.

SLAVONSKI BROD - 'Hit tjedna' (i) u brodskoj trgovini Lidl, 'od četvrtka 12. 01.' bila je Udarna bušilica 500w po cijeni od 179,- kuna.

Međusobnim informiranjem građani pomažu sebi jer na taj način šalju poruku trgovcina: Brođanke i Brođani nisu pripadnici primitivnih balkanskih plemena na kojima se možete bogatiti prodajom roba suspektne kvalitete i previsokih cijena.

Mada članak objavljujemo tog četvrtka, prinuđeni smo napisati 'bila' hit ponuda jer je, odmah u jutro, svih osam primjeraka 'hita tjedna' - prodano.

Dakle, Lidl je jednu od svojih biser ponuda objavio u svom katalogu i na web stranici pozivajući kupce neka dođu u njihove trgovine i kupe jedan od vrhunskih proizvoda po vrlo niskoj cijeni. Zbog niske cijene i visoke kvalitete, 'Udarna bušilica' i jeste dobila status 'hita tjedna'.

Međutim, Lidl je ponudio toliko besramno malen broj 'hitova tjedna' da je cijeli 'kontigent' od osam komada "prodan za sat vremena", kako nam reče prvi čitatelj koji je ozbiljno shvatio naš poziv na sudjelovanje u reklamiranju (kritiziranju) trgovačkih usluga.

Ono što je najpodlije, kupci menadžere trgovine Lidl ne mogu proglasiti lažovima "jer lažnim informacijama i reklamama navlače kupce u svoje trgovine". Naime, 'hit tjedna' može, ali ne mora, značiti (otud ona srpska: "Može da bude al' ne mora da znači") da će tog proizvoda, po cijeni od 179,- kn., biti cijeli tjedan - od četvrtka 12.01., kako stoji na reklami.

Trgovci uvijek mogu kazati kako je to bio 'hit tjedna' iza nas, pa, temeljem tog iskustva, dakle izbora kupaca, predlažu svima koji još nisu kupili bušilicu, a treba im, neka odmah dođu u Lidl, jer ono što im treba nalazi se upravo u njihovoj trgovini, dapače, to je 'hit tjedna'.

Poanta je u činjenici da bušilica nije 'hit tjedna' nego, za ovaj marketinški krug, određen predmet u funkciji navlakuše temeljem koje će kupci ući u Lidl. A kad su već u trgovini - u kojoj bušilica više nema - kupit će druge potrebštine kako ne bi morali opet odlaziti po namirnice u trgovinu u kojoj ih inače kupuje.

Savjesni kupci, koji poštuju sebe, koji ne dopuštaju trgovcima da ih vuku za nos, u takvim slučajevima, napustit će trgovinu bez da išta kupe, zapamtit će Lidlu tu prijevaru, prestat će odlaziti k njima kupovati te o svom iskustvu obavijestit će sugrađane (i) putem portala SBplus.

Međusobnim informiranjem građani pomažu sebi jer na taj način šalju poruku trgovcina: Brođanke i Brođani nisu pripadnici primitivnih balkanskih plemena na kojima se možete bogatiti prodajom roba suspektne kvalitete i previsokih cijena.

Nakon što se trgovci uvjere kako su brodski kupci pametni ljudi, tri puta će promisliti prije nego pokrenu navlakuša akciju sličnu ovoj Lidlovoj, ili ponude robu manje vrijednosti a veće cijene, u odnosu na matične države iz kojih trgovci potječu.

Broj komentara: 13

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Brodanin_sb

Brodanin_sb

Komentirano: 13.1.2017. | 13:20

1

Hahah pa vuku nas svi za nos i nikom nista..sto protiv konzuma ne pisete. Prijevara na svakok polici. Lidl jedina prava trgovina gdje ljudi imaju dobru platu i ne rade svetu nedelju!
Tetrapak

Tetrapak

Komentirano: 13.1.2017. | 12:43

2

Danas bio u lidlu, ima bar 30 tih bušilica. Lidl , dm su prva liga trgovine.
12345

12345

Komentirano: 13.1.2017. | 12:19

3

...jos zanimljivije je od ovoga kad nesto uzmete, a na tome pise akcijska cijena....a kad pogledate racun naplate vam redovnu cijenu....nekoliko puta mi se to dogodilo u plodinama...imaju sistem, ako prode, prode....a tek je zanimljivo zasto njihovi radnici ne kupuju nista od onih pecenih proizvoda....nije im strano bacit na rostilj nesto s istekom roka...
X_faktor

X_faktor

Komentirano: 13.1.2017. | 10:23

4

Ne odredjuje Lidl u Slavonskom Brodu koliki broj busilica ce dobiti. Istu stvar rade u svim trgovackim centrima. Ili proizvoda nema ili su vec "prodani". Pod "prodani" znaci da su ih vec kupili trgovci istih tih trgovina za svoje prijatelje i poznanike na samom pocetku radnog vremena. Nisu ni dosli do prodajnog mjesta, nego stoje u skladistu, a otkucani su na blagajni. Lidl je bar posten prema kupcima cijenom i kvalitetom, a i tjednim ponudama, tu ne bude samo jedan proizvod po akcijskoj cijeni, nego cijeli niz proizvoda kojeg imaju taj tjedan na snizenim cijenama. Za razliku od Konzuma koji npr. uoci blagdana ima snizenje na asortiman poklona kojima su cijenu prije toga digli, onda stavili na snizenje od npr.40%, i onda je ta snizena cijena opet visa od redovnih cijena u drugim trgovinama. Medjutim narod kupuje jer su dobili bonove za "bozicnicu". Skuplja pita, neg' tepsija. Lidl i DM su prema kupcima najposteniji. Cijenom, kvalitetom ali i povratom robe.
pogled_u_nistavilo

pogled_u_nistavilo

Komentirano: 13.1.2017. | 8:03

5

Ne branim Lidl, ali da je to jedini slučaj u Brodu, gdje bi nam bio kraj. U stvari svi trgovački centri muljaju kao što je i @Ivanrad napisao, Plodine su tu malo jači "igrač". Dođeš...nema, nije ni došlo, no ne zaostaju ni ostali. Lidl je bar eto imao koliko toliko tih bušilica, ako se to uopće može tako zvati jer ne znam što bi se time moglo probušiti, možda ....sir.
Stockholm

Stockholm

Komentirano: 13.1.2017. | 5:43

6

Meni je još moj pokojni otac govorio sine baci smeće do petka poslije podne jer do ponedjeljka ćemo ga morati držati na terasi.Kante su naprosto bile poplavljene čitavim komadima kruha,hrane i ostaloga.Tada smo mi djeca bacali smeće,išli u trgovinu,išli u školu a i kupovali kruh kod pokojnog Pracnya. Bogami su tamo svaki tjedan stajali šleperi brašna od kojeg se pretpostavljam pekao izvrstan kruh.Od rata pa na ovamo, nisam vidio Caddy brašna, a pekara na svakom uglu. Ali imamo udarne bušilice komada 8, a kontejneri su prazni , tako da nisam siguran što ova čistoća odvozi. I da se vratim samo na tren na početak, kada mi je pokojni otac govorio, sine,kada kontejneri budu prazni u subotu ili nedjelju neće biti dobro. Doći će divlji i isterati pitome. Ja se u svome rodnom gradu više ne prepoznajem. Ne želim nikoga vrijeđati ali IQ u gradu je na razini jutrošnje vanjske temperature.
Stockholm

Stockholm

Komentirano: 13.1.2017. | 5:25

7

Hrvatska se budi. Bravo. Još malo pa ćete progledati.
35214

35214

Komentirano: 12.1.2017. | 21:08

8

Žao mi je što uvijek ima nas Hrvata koji za sitniš pišu lažne komentare.Thompson u pjesmi takvima kaže"prodali su nas za Judine škude". Istina ja u ponedjeljak poranio u 9 sati u Kaufland, akcija, digitalna vaga 75 kn, ali nažalost je nisam kupio jer je isto bila navlakuša (ljubazni trgovac je rekao da su sve prodali , cijelih 6 komada). Mi kupci smo izgleda šaka jada i svaki trgovac kojem se digne može nas navlačiti. Iskreno ja sam prestao čitati njihove kataloge i ne vjerujem njihovim akcijama.
glupibosanac

glupibosanac

Komentirano: 12.1.2017. | 21:02

9

"More bit' bidne..a more bit' i nebidne" (bos.)
Joza

Joza

Komentirano: 12.1.2017. | 20:55

10

Autor je očigledno ljut jer nije mogao kupiti navlakuša bušilicu. Pitaj na blagajni pa će ti naručiti iz nekog drugog centra, ti trgovci su naši brođani i stvarno su ljubazni i uslužni. A trgovci koji pišu letke i organiziraju akcije su se davno uvjerili da su i brodski kupci ovce za šišanje kao i svi drugi kupci. Ako nisi ovca bušilicu kupi tamo gdje se kupuju bušiice, a ne špeceraj.

Broj komentara: 13

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Prikaži sve komentare 12

Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : Za mjericu jagoda i kilogram trešanja i do 20 kuna

Skupo ili realno?

Za mjericu jagoda i kilogram trešanja i do 20 kuna

22.5.2018. | 14:30
Kupci shvaćaju one koji prodaju, i svjesni su s koliko rizika ulaze u proizvodnju, posebice kada im sav trud u par minuta može uništiti jako nevrijeme ili led - kojih ove godine, nažalost, ne nedostaje. Ipak voće ne kupuju u količini u kojoj bi voljeli, jer im platežna moć to ne
Kupci shvaćaju one koji prodaju, i svjesni su s koliko rizika ulaze u proizvodnju, posebice kada im sav trud u par minuta može uništiti jako nevrijeme ili led - kojih ove godine, nažalost, ne nedostaje. Ipak voće ne kupuju u količini u kojoj bi voljeli, jer im platežna moć to ne
SBplus.hr, Slavonski Brod : Dnevno i više od 300 zahtjeva za povratom PDV-a

Na graničnim prijelazima s BiH

Dnevno i više od 300 zahtjeva za povratom PDV-a

19.5.2018. | 9:25
Prodavači na crpkama primaju kune, ali pri plaćanju gotovinom obračunavaju tečaj 1:4, stoga je isplativije plaćati karticom, kažu oni koji gorivo toče u susjednoj BiH. A takvih je sve više.
Prodavači na crpkama primaju kune, ali pri plaćanju gotovinom obračunavaju tečaj 1:4, stoga je isplativije plaćati karticom, kažu oni koji gorivo toče u susjednoj BiH. A takvih je sve više.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Kupujmo Hrvatsko u Bosanskom Brodu

Ako nam je skupo kod kuće

Kupujmo Hrvatsko u Bosanskom Brodu

14.5.2018. | 20:15
Ako ste vjerni kupac goriva na INI-nim benzinskim crpkama onda će Vas obradovati vijest da sada njihovo gorivo možete kupovati i u susjednom bosanskom Brodu.
Ako ste vjerni kupac goriva na INI-nim benzinskim crpkama onda će Vas obradovati vijest da sada njihovo gorivo možete kupovati i u susjednom bosanskom Brodu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Svi su oduševljeni Tajinim haljinama nadahnutim tradicijom

Brođanka stvara unikatne kreacije

Svi su oduševljeni Tajinim haljinama nadahnutim tradicijom

24.4.2018. | 21:00
'Iako sam se radije s dječacima igrala rata dok je baka pričala o ručnim radovima i tkalačkom stanu, danas je sve to o čemu sam nevoljko slušala postalo dio mog životnog poziva.'
'Iako sam se radije s dječacima igrala rata dok je baka pričala o ručnim radovima i tkalačkom stanu, danas je sve to o čemu sam nevoljko slušala postalo dio mog životnog poziva.'
SBplus.hr, Slavonski Brod : Doniraju 90 tona svježeg voća i povrća učenicima

Najavili i modernizaciju objekta u Brodu

Doniraju 90 tona svježeg voća i povrća učenicima

18.4.2018. | 9:20
Predstavnici tvrtke kazali su kako su 24 hrvatske škole lani u svibnju pobijedile na natjecanju te u školskoj godini 2017./2018. dobivaju svježe voće i povrće za sve učenike. Sada žele dodatno povećati taj broj.
Predstavnici tvrtke kazali su kako su 24 hrvatske škole lani u svibnju pobijedile na natjecanju te u školskoj godini 2017./2018. dobivaju svježe voće i povrće za sve učenike. Sada žele dodatno povećati taj broj.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Na gradskom buvljaku svega, a najviše smijeha

Od igle do lokomotive

Na gradskom buvljaku svega, a najviše smijeha

14.4.2018. | 20:30
Ovaj je posebni gradski kutak mala riznica korisnih i jeftinih stvari, a osim mora raznovrsnih predmeta s ljubaznim i druželjubivim prodavačima svatko se može dobro nasmijati.
Ovaj je posebni gradski kutak mala riznica korisnih i jeftinih stvari, a osim mora raznovrsnih predmeta s ljubaznim i druželjubivim prodavačima svatko se može dobro nasmijati.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Brođani okupirali bogate štandove Gradske tržnice

Svi su 'navalili' na jagode

Brođani okupirali bogate štandove Gradske tržnice

14.4.2018. | 13:10
Jutros smo prošetali brodskom Gradskom tržnicom kako bi saznali nove proljetne cijene voća i povrća. Donosimo što sve možete pronaći kod vrijednih brodskih prodavača.
Jutros smo prošetali brodskom Gradskom tržnicom kako bi saznali nove proljetne cijene voća i povrća. Donosimo što sve možete pronaći kod vrijednih brodskih prodavača.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Problemi za brodsku trgovinu robe

Naglo pala prodaja

Problemi za brodsku trgovinu robe

4.4.2018. | 12:25
Nekad je to bila prva adresa za mlade, a danas je sve više zaobilaze. Zamjeraju što su trgovine pretrpane, neuredne, a ni odjeća više nije dobre kvalitete ili urbanog stila kakav je bio karakterističan za taj brend.
Nekad je to bila prva adresa za mlade, a danas je sve više zaobilaze. Zamjeraju što su trgovine pretrpane, neuredne, a ni odjeća više nije dobre kvalitete ili urbanog stila kakav je bio karakterističan za taj brend.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Donosimo radno vrijeme brodskih trgovina

Na sam Uskrs trgovci odmaraju

Donosimo radno vrijeme brodskih trgovina

31.3.2018. | 11:40
Većina trgovina u gradu bit će otvorena već u ponedjeljak, ali po posebnom radnom vremenu.
Većina trgovina u gradu bit će otvorena već u ponedjeljak, ali po posebnom radnom vremenu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Prošle godine građani za Uskrs 'dali' 1,7 milijardi kuna

Pretjerujemo li s blagdanskom potrošnjom

Prošle godine građani za Uskrs 'dali' 1,7 milijardi kuna

30.3.2018. | 17:35
Procjene Komore govore kako će potrošnja u ovogodišnjem Velikom tjednu biti veća za približno 15 posto. Govore to i prizori s gradskih tržnica posljednjih dana gdje je svakodnevno vlada predblagdanska užurbanost kupaca, ali i dobra ponuda.
Procjene Komore govore kako će potrošnja u ovogodišnjem Velikom tjednu biti veća za približno 15 posto. Govore to i prizori s gradskih tržnica posljednjih dana gdje je svakodnevno vlada predblagdanska užurbanost kupaca, ali i dobra ponuda.
SBplus.hr, Slavonski Brod : I antireklama je reklama - u ovom slučaju kao svinjarija

Neželjenom 'gostu' mjesto na klupi

I antireklama je reklama - u ovom slučaju kao svinjarija

19.3.2018. | 0:01
Bilo bi interesantno znati jesu li, ikad', komunalni redari fotografirali takve slučajeve i prijavu dostavili na adresu "izdavača".
Bilo bi interesantno znati jesu li, ikad', komunalni redari fotografirali takve slučajeve i prijavu dostavili na adresu "izdavača".
SBplus.hr, Slavonski Brod : Supernova kupila brodski City Colosseum

Dovest će nove brendove

Supernova kupila brodski City Colosseum

18.3.2018. | 23:30
Colosseumu, "kojeg su nedavno preuzeli, dat će novu vrijednost, dodatno ga obogatiti i proširiti gastronomsku ponudu te dovesti nove brendove koji u ovoj regiji još nisu prisutni".
Supernova grupa povećala je broj kvadrata u Hrvatskoj na vrtoglavih 260.000 četvornih metara i dodatno ojačala poziciju vodeće tvrtke po broju trgovački
SBplus.hr, Slavonski Brod : Nagradna igra slavonske mesnice

Brođani mogu osvojiti uskršnju košaricu

Nagradna igra slavonske mesnice

16.3.2018. | 13:30
Prošle su godine „sretne ruke“ bili članovi brodske obitelji Gavrić čijih je troje mališana s radošću dočekalo šunku, kobasice i kulen.
Prošle su godine „sretne ruke“ bili članovi brodske obitelji Gavrić čijih je troje mališana s radošću dočekalo šunku, kobasice i kulen.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Prodavali hranu kojoj je istekao rok trajanja

Kiks velikog trgovačkog lanca

Prodavali hranu kojoj je istekao rok trajanja

15.3.2018. | 19:40
Potrebno je širom otvoriti oči prilikom kupnje namirnica, osobito kada je riječ o osjetljivom proizvodu kao što je kašica za djecu.
Potrebno je širom otvoriti oči prilikom kupnje namirnica, osobito kada je riječ o osjetljivom proizvodu kao što je kašica za djecu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Građani sve više kupuju 'klikanjem', a slabo poznaju prava

Savjetovanje brodskih kupaca

Građani sve više kupuju 'klikanjem', a slabo poznaju prava

9.3.2018. | 9:25
Sve više trgovaca traži pomoć potrošačkih udruga, a edukacija je ključ svega. Samo fer odnosi trgovine i kupca jamče win-win situaciju na tržištu.
Sve više trgovaca traži pomoć potrošačkih udruga, a edukacija je ključ svega. Samo fer odnosi trgovine i kupca jamče win-win situaciju na tržištu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ako poznajete svoja prava, trgovci vas neće 'preveslati'

Stop prijevarama potrošača

Ako poznajete svoja prava, trgovci vas neće 'preveslati'

28.2.2018. | 18:30
Marketinški i reklamni trikovi dizajnirani su, osmišljeni i oblikovani kako bi na zakonski način prevarili kupce, ušli u njihovu podsvijest i djelovali na njihove potrošačke navike.
Marketinški i reklamni trikovi dizajnirani su, osmišljeni i oblikovani kako bi na zakonski način prevarili kupce, ušli u njihovu podsvijest i djelovali na njihove potrošačke navike.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Začini hitno maknuti s polica trgovina

Građani, oprez!

Začini hitno maknuti s polica trgovina

16.2.2018. | 20:10
Radi se o artiklu mađarskog proizvođača koji je s polica maknut zbog prisutnosti salmonele.
Radi se o artiklu mađarskog proizvođača koji je s polica maknut zbog prisutnosti salmonele.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Nepristojno pipkanje hrane u trgovinama

Zdravstveni problem i nedostatak bontona

Nepristojno pipkanje hrane u trgovinama

10.2.2018. | 16:30
Gledali ih drugi ili ne, kupci u Slavonskom Brodu, kao i ostatku Hrvatske, skloni su se u kvalitetu proizvoda uvjeravati osjetilom dodira, što i nije tako higijenska metoda za druge kojima zatim velikodušno ostave te iste proizvode.
Gledali ih drugi ili ne, kupci u Slavonskom Brodu, kao i ostatku Hrvatske, skloni su se u kvalitetu proizvoda uvjeravati osjetilom dodira, što i nije tako higijenska metoda za druge kojima zatim velikodušno ostave te iste proizvode.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Prodavači na tržnici zadovoljno trljali ruke

Uspješna subota usprkos snijegu

Prodavači na tržnici zadovoljno trljali ruke

3.2.2018. | 14:00
Snijeg jutros nije omeo brojne Brođane da obiđu gradsku tržnicu i provjere današnju ponudu koja je uistinu bila bogata. Sve se šarenilo od raznovrsnog voća i povrća, a domaćih je proizvoda bilo na svakom koraku.
Snijeg jutros nije omeo brojne Brođane da obiđu gradsku tržnicu i provjere današnju ponudu koja je uistinu bila bogata. Sve se šarenilo od raznovrsnog voća i povrća, a domaćih je proizvoda bilo na svakom koraku.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ni Brođani više ne hrle u trgovinu kao nekad

Poznati high street brand gubi kupce

Ni Brođani više ne hrle u trgovinu kao nekad

31.1.2018. | 18:00
Nižu zaradu i oslabljenu prodaju u fizičkim trgovinama, namjeravaju nadoknaditi u virtualnim shopovima i prodajom preko interneta, ciljajući time opet na svoju najvjerniju klijentelu - mlade koji sve rjeđe odlaze u klasičnu kupovinu.
Nižu zaradu i oslabljenu prodaju u fizičkim trgovinama, namjeravaju nadoknaditi u virtualnim shopovima i prodajom preko interneta, ciljajući time opet na svoju najvjerniju klijentelu - mlade koji sve rjeđe odlaze u klasičnu kupovinu.
SBplus.hr, Slavonski Brod :
SBplus.hr, Slavonski Brod :
SBplus.hr, Slavonski Brod :