Naime, turisti iz Njemačke ostvaruju najveći turistički promet na brodskom području. U prvih devet mjeseci ove godine ostvarili su 2162 noćenja, odnosno 14 posto od ukupnog broja noćenja ostvarenih na tom području.
Kampanja je vrijedna 90 tisuća kuna, a oglašavanje se provodi za kulturne, enološke i gastronomske proizvode slavonske Posavine, piše sutrašnji Večernji list.
Budući da nemamo podatak koliko noćenja su ostvarili 'turisti' iz Austrije - a sa službene stranice Turističke zajednice prijete nam zarazom računala -predmnijevamo kako ih nije bilo više od 10-ak posto u odnosu na Nijemce. Dakle, Nijemci i Austrijanci zajedno, u prvih devet mjeseci 2017. godine, ostvarili su oko 2.400 noćenja.
Iz tih podataka možemo zaključiti kako je brodska Turistička zajednica, za svako noćenje koje u Slavonskom Brodu ostvare Nijemci i Austrijanci - neovisno o tome jesu li u pitanju turisti koji su došli uživati u brodskim turističkim znamenitostima ili tek poslovni ljudi koji su u Brod došli poslom - samo kroz ovu 'online kampanju', u svako noćenje uložila 37,5 kuna.
Koliko je ta kampanja skupa vidljivo je iz usporednih pokazatelja. Ako je točan podatak Državnog zavoda za statistiku, u 2016. godini zabilježeno je 15 594 157 dolazaka i 78 049 852 noćenja turista u turističkim smještajnim objektima u Republici Hrvatskoj.
Da je kojim slučajem Hrvatska turistička zajednica provodila 'online kampanju' na brodski način, za to bi izdvojila, bezmalo, milijardu kuna (957 milijuna) jer su Nijemci (23,7%) i Austrijanci (9,0%) sudjelovali s 32,7 posto u ukupnom broju noćenja.
'Malo mnogo' kazali bi naši istočni susjedi, a ime im ne spomnjemo kako ne bismo bezrazložno iritirali naše uvažene posjetitelje koji se hvataju za pištolj kad čuju riječ Srbin.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
istocni_front20.10.2017. u 20:41
Tisina molim,profesor borivoje ima čas. On se razume u sve,ko mara u krivi kura_
-
Zeitform120.10.2017. u 15:07
Ni promocije više nisu kao što su nekada bile.Ta suma od 12 ooo E,ili 25 ooo DM se znala naći na pokerskom stolu ispred Jerka,kao igrača ili kibica,promovirajući ga u kartaškim krugovima,a danas ju zamječuje rastrošnosti radi. Nije svatko tko... Prikaži sveko tko posjeti grad turist,kao dječica prenatrpanog autobusa sa smotuljkom fruštuka Bašiću i ostali ,turisti su samo oni koji u smještajnim objektima odsjedaju u gradu.Pa i neimali ikakove veze sa turizmom,kao obiteljski prijatelji ,poslovni ljudi itd.
-
baba_Vanga20.10.2017. u 13:42
Uskoro mi dolaze gosti iz Europe, pa bih molila upucene da me upute! U kojem se ugostiteljskom objektu nase turisticke meke, sa prekrasne rijeke Save, moze pojesti kvalitetan fish paprikas (riblja corba ili juha) ? Hvala
- Prikaži sve komentare
-