8402
Prikaza
6
Komentara
Naime, prema projektu, ulaz iz Vukovarske ulice u kružni tok na Svačićevoj ulici je jednotračan, a sadasnje stanje, prije ulaska u razkrižje, odnosno prije ulaska u budući turbo rotor, pokazuje kako ima sasvim dovoljno prostora te da je moglo biti izabrano i bolje rješenje.
Buduci da već sad postoje tri trake, na gotovo isti način treba
postaviti i budući ulaz u rotor. Potrebna je tek izmjena smjerova kretanja,
odnosno prestojavanja prije ulaska u rotor - kao na fotografiji i/ili u video prilogu.
nemoj tako 12345 naši konji pardon biciklisti su elitna grla pardon gospoda
Ako ste vidjeli na video klipu nigdje se ne vide pješački prijelazi što odmah ukazuje na to da oni tu ni ne mogu biti,pa zato apeliram na projektante da kad se već tako opsežno radi da se odmah predvidi projektiranje... Prikaži sve pješačkih pothodnika kako je to rješeno u normalnim gradovima poput Zagreba,Karlovca...jer ako se to ne napravi tko će biti odgovoran kad nastane prometni kolaps kada sa dva kolodvora krenu kolone učenika i ostalih putnika koji dođu ujutro u Brod i krenu na pješačke prijelaze koji budu na tom rotoru,a svi žure,žure....
Lijevi skretači iz Vukovarske moraju odmah sjeći dva traka kako bi se uključili u tok. Možda ne bi bilo loše vanjski trak kružnog toka zagraditi na tom mjestu. Time bi oni koji koji dolaze sa zapada, i idu ravno, koristili... Prikaži sve samo unutarnji trak, a vanjski bi ostao samo za desno skretanje u Vukovarsku. Time bi se lijevi skretači iz Vukovarske lakše i brže uključivali jer ne bi morali paziti nailaze li vozila u oba traka kružnog toka već samo u jednom. O sigurnosti da ne govorim.