Gospodarstvo : Građevinarstvo

Objavljeno: 21.6.2017. u 0:01
Prikaza: 7262
|
Autor: Jerko Zovak

Preziranje struke, zakona i građana

Novi most možete koristiti - na vlastitu odgovornost!

  • sb
  • Željko Jekavić

"Korištenje mosta moguće je samo na vlastitu odgovornost", glasi posljednja rečenica Završnog izvješća glavnog nadzornog inženjera, Dražena Leke, direktora Alfa inženjeringa iz Slavonskog Broda, dostavljenog 'investitoru', Turističkoj zajednici Grada Slavonskog Broda, koja je "obnavljala povijesni drveni/vodeni most u Homverku Tvrđave Brod".

TRAŽEĆI stručno mišljenje o objektu, za kojeg glavni nadzorni inženjer osobno tvrdi kako je upotrebljiv tek "na vlastitu odgovornost", tri inženjera građevinarstva i dva arhitekta, potpisniku ovog članka, grohotom su smijali se tvrdeći kako je u pitanju nekakva greška u pisanju Izvješća, novinarsko nerazumijevanje materije, ili šala.

Nakon što su dobili informaciju da je - sukladno Rješenju Željke Perković, dipl. ing. arh., pročelnice brodskog Konzervatorskog odjela Uprave za zaštitu kulture Ministarstva kulture i toleriranju glavnog nadzornog inženjera Dražena Leke - izvođač radova 'Piramida Brod' odstupio od glavnog projekta te Most rekonstruirao bez institucionalno verificirane dokumentacije, nitko se od inženjera više smijao nije. Dapače, doslovno svi, zaključili su kako je u pitanju "nevjerojatna drskost" i/ili rijetko viđena "zloporaba položaja i ovlasti".

U ovom poslu prezirani su propisi, struka, investitor i građani 

Sredinom 2010. godine, doktori Vladimir Jerković i Mirko Duspara, kao vodeći ljudi brodske gradske uprave, prihvatili su ideju struke da se rekonstruira drveni most u Tvrđai Brod. S tim ciljem, oni su podređenima izdali projektni zadatak neka krenu u realizaciju projekta.

U svibnju 2011. godine Ingart d.o.o. iz Slavonskog Broda - njihov projektant Željko Devčić dipl.ing.građ. - za Grad Slavonski Brod, izradio je Glavni izvedbeni projekt Drvenog mosta s pripadajućim ponudbenim troškovnikom.

Nepoznatog dana na nepoznatom mjestu, Turistička zajednica Grada Slavonskog Broda i njezin osnivač, Grad Slavonski Brod, sklopili su Ugovor o međusobnim pravima i obvezama s ciljem financiranja dopune projektne dokumentacije i izvođenje radova rekonstrukcije Mosta.

01. lipnja 2012. - Temeljem projektne dokumentacije Željka Devčića, Upravni odjel za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša Grada Slavonskog Broda, Upravnom odjelu za komunalni sustav i komunalno redarstvo Grada Slavonskog Broda, kao investitoru, izdao je Rješenje za građenje Mosta. Između ostalog, iz tog Rješenja vidljivo je kako Ministarstvo kulture, Uprava za zaštitu kulturne baštine, Konzervatorski odjel u Slavonskom Brodu suglasni su s projektiranim načinom rekonstrukcije Mosta.

14. studenog 2014. - Mada je Grad Slavonski Brod naručio i dobio projektnu dokumentaciju za most preko kojeg će moći prometovati protupožarna vozila i autobusi - na izričito traženje Željke Perković - Hrvatsko vijeće za kulturna dobra "preporučilo je most obnoviti kao pješački s mogućnošću nužnog, kolnog prometa, dok bi se kolni pristup (opskrba, interventna vozila, obnova) preselio na drugi postojeći odnosno povijesni sjeverni ulaz - Osječka vrata".

03. ožujka 2015. - Na sastanku 'na vrhu' s predstavnicima Ministarstva kulture i Grada Slavonskog Broda, između ostalog, zaključeno je: "... Za potrebe konkretnog izvođenja radova potrebno je dopuniti dokumentaciju u grafičkom dijelu te izraditi troškovnik radova do dovršenja obnove mosta".

U srpnju 2015. - Alfa inženjering izradio je ponudbeni Troškovnik sanacije stupova.

17. srpnja 2015. - Iako je projekte naručio Grad Slavonski Brod; Mada je iz Rješenja za građenje vidljivo kako je investitor Grad Slavonski Brod, Konzervatorski odjel u Slavonskom Brodu, Turističkoj zajednici Grada Slavonskog Broda izdao je 'prethodno odobrenje za radove dopune dokumentacije i rekonstrukcije stupišta mosta u Tvrđavi Brod. U 2. točki Rješenja ističe se kako "radovi trebaju biti izvedeni prema dostavljenoj dokumentaciji koju je izradio Alfa inženjering Dražena Leke iz Slavonskog Broda u srpnju 2015. godine. Unatoč silnome trudu potpisanog novinara da uđe u trag "dokumentaciji Alfa inženjeringa" - temeljem koje je, navodno, most zakonito rekonstruiran, do nje nismo uspjeli doći. Nema je u gradskoj upravi, nema je u Turističkoj zajednici, nema je u Konzervatorskom odjelu (mada ju spominju u svome Rješenju) niti je ima kod izvođača radova.

21. srpnja 2015. - Unatoč činjenici da "dokumentacija koju je izradio Alfa inženjering" nije prošla zakonom propisanu proceduru, dakle nije postala sastavni dio 'Građevinske dozvole', Povjerenstvo Turističke zajednice u sastavu: Marija Bašić, Hrvoje Špicer i Biljana Lončarić - u izboru između ponuditelja 'Piramida Brod' i 'Vukojević gradnja' - donijeli su Odluku o povjeravanju poslova sanacije stupova drvenog mosta tvrtki Piramida Brod po cijeni od 537.313,75 kuna. Je li ponuda bila napisana pisaćim strojem ili rukom, kao u prilogu, nije nam poznato.

16. listopadada 2015. - Utvrdivši  da je njegov projekt, bez njegova znanja odbacen, Devčić je "Kao projektant Glavnog i izvedbenog projekta broj T. D.-a: 30-512/11, od svibnja 2011., na  kojeg je dobivena Građevinska dozvola, Potvrda glavnog projekta i Rješenje o građenju", zatražio je da se s table gradilišta uklone njegovi podaci i stave podaci projektanta koji je izradio izmjene i dopune glavnog projekta odnosno podaci o izmjeni i dopuni odgovarajućeg akta kojim se odobrava građenje...".

23. veljače 2017. - Unatoč pravovremenom upozorenju glavnog projektanta, šefica Konzervatorskog odjela u Slavonskom Brodu, Željka Perković, izdala je "odobrenje za nastavak građevinskih radova u realizaciji projekta rekonstrukcije drvenog mosta u honwerku Tvrđave Brod". Pritom, posebno je navedeno kako radovi trebaju biti izvedeni "prema dostavljenoj dokumentaciji i troškovniku radova izrađenom od tvrtke 'Alfa inženjering' d.o.o. iz Slavonskog Broda...". Prema onoj zakonitoj dokumentaciji kojoj nismo mogli ući u trag.

17. svibnja 2017. - Kao investitoru, Turističkoj zajednici Grada Slavonskog Broda, izvođač radova Piramida Brod, dostavio je Zapisnik o primopredaji građevine, kojeg su potpisali izvođač radova Vlatko Mirković i nadzorni inženjer Dražen Leko, ali za investitora potpisala nije dr.sc. Biljana Lončarić.

05. lipnja 2017. - Nakon sedam godina navodnog (pre)projektiranja i rekonstrukcije Drvenog mosta, u Završnom izvješću glavnog nadzornog inženjera,Dražena Leke, u zaključku stoji: "Izjavljujem da su izvedeni građevinski radovi na građevini u skladu s ugovornim troškovnikom o izvođenju građevinskih radova na sanaciji stupova mosta i izradi drvene konstrukcije mosta. Kako se radi o povijesnoj građevini, svi elementi su prilagođavani na terenu prema uvjetima koje su nam diktirali povijesni elementi. Zbog svega toga, ne možemo utvrditi točnu nosivost mosta. Također, postavljene ograde na mostu su dio povijesne strukture te kao takve ne zadovoljavaju sigurnosne uvjete... Zbog toga, korištenje mosta moguće je samo na vlastitu odgovornost".

8. lipnja 2017. - Mada direktorica Turističke zajednice, dr. sc. Biljana Lončarić, nije željela potpisati Zapisnik o primopredaji građevine niti Pisanu izjavu o predaji dokumentacije, iz njezinog dopisa Piramidi Brod i Alfa inženjeringu vidljivo je kako primjedbe nisu supstancijalnog nego efemernog karaktera. 

Pitali smo

Nakon dužeg istraživanja, raznim institucijama, ustanovama i trgovačkim društvima uputili smo niz pitanja, uglavnom, istog sadržaja.

"... Iz kopije priloženih dokumenata vidljivo je kako rekonstrukcija Mosta nije izvedena sukladno Rješenju o građenju, nego prema troškovniku, geodetskoj snimci postojećeg stanja i usmenim naputcima danim izvođaču radova 'u hodu'. Pritom, od izvornih i odobrenih projekata odstupljeno je do mjere da je konačni proizvod, Most, prema Zaključnom mišljenju glavnog nadzornog inženjera - neupotrebljiv, odnosno upotrebljiv "na vlastitu odgovornost".

1. Je li, u ovom slučaju i u ovom obujmu, investitor smio odstupiti od Glavnog projekta, bez njegove zakonite izmjene i dopune?
2. Je li izvođač radova, pri rekonstruiranju Mosta, smio odstupiti od Glavnog projekta, bez njegove valjane izmjene i dopune.
3. Je li ovako izgrađen Most održiv - ili je, iz sigurnosnih razloga, zbog 'neutvrdive nosivosti', nužno promjeniti mu izvornu namjenu?
4. U vezi s ovim objektom, što će poduzeti Građevinska inspekcija MGIPU?
Općinsko državno odvjetništvo nismo pitali: Ima li u ovom predmetu elemenata kaznenog djela, jer oni svoj posao svakako rade sukladno pozitivnim zakonskim propisima i diskrecijskim pravima ovlaštenih. Posljedično, kao i dosad, sami će utvrditi je li baš nužno 'postupati'.

Evo što su odgovorili odgovorni

Damir Klaić, Pročelnik Upravnog odjela za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša Grada Slavonskog Broda, koji je izdao Rješenje za građenje Mosta: "Nastavno na Vašu zamolbu, a vezano na Zahtjev za izmjenu i/ili dopunu Rješenja za građenje - Izgradnja drvenog tzv. „Vodenog mosta" u Tvrđavi Brod - Klasa: UP/I-350-05/11-05/79, Urbroj: 2178/01-10-12-23, od 1. 6. 2012. godine, ovim putem Vas obavještavamo da Grad Slavonski Brod, Upravni odjel za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša, nije nikada zaprimio Zahtjev za izmjenom i/ili dopunom prethodno spomenutog Rješenja".

Biljana Lončarić, direktorica Turističke zajednice u ulozi investitora: Korektno je dostavila traženu dokumentaciju te izjavila kako će ustrajati u valjanom i zakonitom okončanju rekonstrukcije mosta.

Vlatko Mirković, izvođač radova: "Radili smo kako nam je rečeno i sukladno snimkama postojećeg stanja kojeg je napravila tvrtka MIG".

Inoslava Šimović, Građevinska inspekcija MGIPU - Objavit ćemo odgovor koji nam dostavi njihova glasnogovornica.

Zakon o gradnji - Temeljem članka 58. Nadzorni inženjer dužan je u provedbi stručnog nadzora građenja: (1.) Nadzirati građenje tako da bude u skladu s građevinskom dozvolom, odnosno glavnim projektom, ovim Zakonom, posebnim propisima i pravilima struke.

Temeljem članka 167. Novčanom kaznom u iznosu od 100.000,00 do 150.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba u svojstvu izvođača ako: 
1. gradi, a ne ispunjava uvjete za obavljanje djelatnosti građenja prema posebnom zakonu (članak 53. stavak 2.)
2. pristupi građenju bez pravomoćne, odnosno izvršne građevinske dozvole ili ako nije prethodno izvršena prijava građenja (članak 53. stavak 3.)

Dio nama dostupne relevantne dokumentacije, temeljem koje je trebao biti rekonstruiran 'Vodeni most' u Tvrđavi Brod, nalazi se u prilogu ovog članka, a hoće li neki od sudionika u procesu, nakon predanog Završnog izvješća o gotovosti mosta, izraditi dodatnu dokumentaciju i, post festum, pokušati provesti propisanu proceduru izmjena i dopuna Rješenja o građenju, ostaje vidjeti. 

Broj komentara: 19

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Petar Bašić

Petar Bašić

Komentirano: 23.6.2017. | 11:37

1

Hvala na pitanju, @pegaz, sjajno sam prošao... Utvrdio sam da u mom Brodu ima osamstotinjak inteligentnih ljudi. Za intelektualca je to ohrabrujuće bez obzira što ima i devet puta više onih drugih...
Borislav Stipić

Borislav Stipić

Komentirano: 23.6.2017. | 1:43

2

"Radili smo kako nam je rečeno i sukladno snimkama postojećeg stanja kojeg je napravila tvrtka MIG". (Vlatko Mirković). Ma ovo je "genijalno"! Vaja, ne radi li se prema glavnom i izvedbenom projektu, a ne prema onome kako netko nešta reče (da ne velim kaže)? A tvrtka MIG je radila samo geodetsku podlogu koja je trebala poslužiti izradi 3D modela koji je, pak, trebao poslužiti za utvrđivanje statičkih osobina otkopanih ostataka mosta.
pegaz

pegaz

Komentirano: 22.6.2017. | 21:02

3

Petre, kako prođe na izborima?
badjadjola

badjadjola

Komentirano: 22.6.2017. | 20:44

4

Bandićeve fontane, parkirališta u staroj jezgri grada i Dusparini mostovi prko kojih se ne može prelaziti. Pitam se kako će vatrogasno vozilo doći napr. do galerije Ružić ako preko „antiknog mosta“ i ljudi prelaze na vlastitu odgovornost? Izbori su bili nedavno, glasali ste za ovakve nebuloze ili niste ni izašli na izbore. Tako da trpite inox u baroknoj jezgri, lunapark na sajmu cvijeća i vatromet kao naveći domet gradske uprave. To je naš izbor pa tako i odgovornost.
badjadjola

badjadjola

Komentirano: 22.6.2017. | 20:15

5

Milijuni kuna za ćupriju koja dolazi s uputama kao za viagru. Ovo ima samo u Brodu i treba od samog tog čina napravit turistički spektakl. Pređite most ako imate muda! i selfiji,,,
livada

livada

Komentirano: 22.6.2017. | 10:40

6

nema tvrđava nikakve veze ni s antikom ni sa srednjim vijekom, građena je u vrijeme baroka - potpuno drugi stil, način gradnje, funkcionalnost. most mora imati izdržljivost za vatrogasna vozila iz pukog razloga da bi mogla reagirati u slučaju požara. ovo je samo nastavak seljačluka i stihije pri obnovi i "modernizaciji" tvrđave stare 302 godine. branka kaminski je prije skoro 30 godina ponudila projekt obnove, ništa od toga. zlatko uzelac je ponudio pomoć, ništa od toga. na kraju se svaki objekt obnavlja kako se kome svidi; lupi se malo armature, malo ljepila pa se sve zamaskira... na sjevernom dijelu tvrđave je stovarište građevinskog materijala i parkiralište, kanali se održavaju jednom godišnje, autima ulazi tko i kako hoće. kapela sv. ane se obnavlja više od 10 godina i dan danas nije u funkciji. sramotno je koliko malo je napravljeno na obnovi tvrđave, a još veća sramota kako su neki objekti obnovljeni. nova nadstrešnica od inoxa i stakla na klasičnoj gimnaziji je vrhunac gluposti
borat

borat

Komentirano: 22.6.2017. | 9:57

7

Ne kužim kojem je biseru uopće palo na pamet raediti takav most sa suludom idejom da će preko njega ići nekakava moderna vozila pa bila ona i vatrogasna? Tom genijalcu Devčiću? Postoje u svijetu brojni srednjovjekovni dvorci i nigdje ih nitko nije "preuređivao da bi mogla ući vatrogasna vozila. Treba uzeti projektante koji su upoznati s rješenjima poznatih antičkih i srednjovjekovnih konglomerata.
borat

borat

Komentirano: 22.6.2017. | 9:52

8

Šta pizdite - pa napravili su most mnogo lepši nego je bio. Kao da je projektant iz Trebinja. Pa nismo mi ništa bolji od gedžovana. Isto balkansko smeće. Evo dokaza. http://www.index.hr/Vijesti/clanak/-vucurevic-samo-sam-se-salio-kada-sam-rekao-da-cu-izgraditi-stariji-i-ljepsi-dubrovnik/669455.aspx Ma de ba dobro je :)
Petar Bašić

Petar Bašić

Komentirano: 21.6.2017. | 15:13

9

6 godina za obnovu jednog drvenog mostića, koji je na kraju koštao milijune kuna... Počelo je već s preplaćivanjem tarabe oko gradilišta mosta, koja je plaćena i do pet puta skuplje od tržišne cijene (zbog čega me gradonačelnik više puta tužio za klevetu tražeći nebulozne odštete!) zatim je nastavljeno s potpunom neorganiziranošću (dovedeni su kopači, bez da je izmještena struja, npr), pa se nastavilo s plaćanjem pedesetak tisuća kuna tvrki iz Osijeka za "ekspertizu može li iskopani cigleni most podnijeti teret vatrogasnog vozila od 25 tona na novom mostu" premda su se cigle iz građevine mogle vaditi rukom!?... Kako je počelo, tako je i završilo.
pink_panther

pink_panther

Komentirano: 21.6.2017. | 15:03

10

Ovo 'korištenje na vlastitu odgovornost' treba shvatiti doslovno i ozbiljno. Đibani su naime središnji dio dakle onaj između staza najširi dio tako fino iznivelirali da svaka gredica ima svoju visinu pa su tako svaka treća-četvrta ispravno postavljene i u istoj ravnini a sve ostale prave udubljenja koje služe mogućem spoticanju pješaka a što se da vidjeti već i na naslovnoj fotografiji. Ne zaključujem naravno po fotografiji već na osnovu toga što sam već cca 55 puta prešao preko njega a valja naglasiti da je prvih 10-tak dana sve bilo o.k. i 'pod špagu napravljeno' da bi se zatim gredice polako počele neravnomjerno udubljivati što znači da će kako vrijeme bude više odmicalo to biti sve izraženije pa je lako moguća skora rekonstrukcija istoga po starom dobrom običaju. A zašto đibani? Pa jednostavno zato jer se izvođač radova tako bahato ponašao ( mislim na finalne radove vezane uz drvogradnju ) kao da grade Eiffelov toranj zabranjujući građanima da slikaju radove tjerajući ih sa gradilišta i ulaskom u konflikt sa svakim ko bi se usudio izvaditi mobitel da bi ih slikao kako rade. Bilo je dosta pritužbi građana na ovakvo ponašanje. Na kraju se ispostavilo da su isfušarili most a prava je šteta jer most je zaista lijep.

Broj komentara: 19

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Prikaži sve komentare 12

Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : Drži vodu dok majstori odu, ili ...

Hoće li s proljeća biti bolje?

Drži vodu dok majstori odu, ili ...

6.2.2018. | 18:21
Dok se s jedne strane ulaže u velike i 'oku prvo vidljive' prometnice, sporedne ulice druga su zona, da ne kažemo, ona sumraka.
Dok se s jedne strane ulaže u velike i 'oku prvo vidljive' prometnice, sporedne ulice druga su zona, da ne kažemo, ona sumraka.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Od jednih će uzeti više kako bi drugi plaćali manje

Vlada opet glumi Robina Hooda

Od jednih će uzeti više kako bi drugi plaćali manje

6.2.2018. | 10:10
"Želimo da oni koji su siromašniji, koji imaju lošiju nekretninu, plaćaju manje, a oni koji imaju bolju da plaćaju više. Bit će različiti koeficijenti i s obzirom na to gdje se nekretnine nalaze."
"Želimo da oni koji su siromašniji, koji imaju lošiju nekretninu, plaćaju manje, a oni koji imaju bolju da plaćaju više. Bit će različiti koeficijenti i s obzirom na to gdje se nekretnine nalaze."
SBplus.hr, Slavonski Brod : Hoće li Hrvatske ceste poslušati Brođane?

Bageri u Svačićevoj

Hoće li Hrvatske ceste poslušati Brođane?

24.1.2018. | 16:30
Rok za završetak radova prve faze izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice je osam mjeseci. Kada bude gotova, avenija u Svačićevoj itekako će doprinijeti smanjenju prometnih gužvi u Slavonskom Brodu.
Rok za završetak radova prve faze izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice je osam mjeseci. Kada bude gotova, avenija u Svačićevoj itekako će doprinijeti smanjenju prometnih gužvi u Slavonskom Brodu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : U prvoj polovini 2018. obnova 88 kilometara nasipa

Ulaganja Hrvatskih voda

U prvoj polovini 2018. obnova 88 kilometara nasipa

17.1.2018. | 13:40
Trenutačno se u raznim fazama, zakonom propisane procedure provedbe postupaka javne nabave, nalaze radovi ukupne vrijednosti oko 200 milijuna kuna (s PDV-om), koji će u prvoj polovini 2018. omogućiti obnovu 88,27 kilometara nasipa.
Trenutačno se u raznim fazama, zakonom propisane procedure provedbe postupaka javne nabave, nalaze radovi ukupne vrijednosti oko 200 milijuna kuna (s PDV-om), koji će u prvoj polovini 2018. omogućiti obnovu 88,27 kilometara nasipa.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Provjerili smo je li u pitanju još jedan skandal

Ni žbukanje ni pituranje

Provjerili smo je li u pitanju još jedan skandal

14.1.2018. | 11:30
I zaista, uobičajenim privremenim semaforom reguliran je i usporen promet samo južnim voznim trakom, jer su radnici vidljivom trakom ogradili kraću dionicu i "žbukali" betonsku ogradu uz cestu.
I zaista, uobičajenim privremenim semaforom reguliran je i usporen promet samo južnim voznim trakom, jer su radnici vidljivom trakom ogradili kraću dionicu i "žbukali" betonsku ogradu uz cestu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Istražili smo brodsko tržište nekretnina

Cijene stanova, kuća i zemljišta

Istražili smo brodsko tržište nekretnina

12.1.2018. | 17:30
Uz većinu tih naoko neprimamljivih nekretnina dolazi tisuću ili više kvadrata vanjskog prostora, tako da kupac uz takvu kuću izvan grada dobije veću parcelu i iskoristiv komad zemlje.
Uz većinu tih naoko neprimamljivih nekretnina dolazi tisuću ili više kvadrata vanjskog prostora, tako da kupac uz takvu kuću izvan grada dobije veću parcelu i iskoristiv komad zemlje.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Rekonstrukcijom nasipa do smanjenja rizika od poplava

Hrvatske vode

Rekonstrukcijom nasipa do smanjenja rizika od poplava

8.1.2018. | 11:15
Planiranim zahvatom Hrvatske vode žele provesti rekonstrukciju nasipa u duljini od 4.850 metara, a sve s ciljem smanjenja rizika od poplava i zaštite ljudi i imovine, kao i gospodarskih djelatnosti.
Planiranim zahvatom Hrvatske vode žele provesti rekonstrukciju nasipa u duljini od 4.850 metara, a sve s ciljem smanjenja rizika od poplava i zaštite ljudi i imovine, kao i gospodarskih djelatnosti.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Promijenite projekt rješenja rotora Vukovarska-Svačićeva

Hrvatskim cestama građani predlažu:

Promijenite projekt rješenja rotora Vukovarska-Svačićeva

4.1.2018. | 16:30
Buduci da već sad postoje tri trake, na gotovo isti način treba postaviti i budući ulaz u rotor. Potrebna je tek izmjena smjerova kretanja, odnosno prestojavanja prije ulaska u rotor - kao na priloženoj fotografiji i/ili u video prilogu.
Buduci da već sad postoje tri trake, na gotovo isti način treba postaviti i budući ulaz u rotor. Potrebna je tek izmjena smjerova kretanja, odnosno prestojavanja prije ulaska u rotor - kao na priloženoj fotografiji i/ili u video prilogu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Dio radova obavljaju i prije predviđenog roka

Izgradnja slavonskobrodske avenije

Dio radova obavljaju i prije predviđenog roka

4.1.2018. | 15:00
Nastave li raditi ažurno i posluže li ih vremenski uvjeti djelatnici Poduzeća za ceste, koji su dobili posao izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice, radovi bi mogli biti gotovi i prije ugovorom predviđenog roka.
Nastave li raditi ažurno i posluže li ih vremenski uvjeti djelatnici Poduzeća za ceste, koji su dobili posao izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice, radovi bi mogli biti gotovi i prije ugovorom predviđenog roka.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ovako će, kod Halajka, dvije vozne trake ulaziti u jednu

Saznali smo kad će sve biti gotovo

Ovako će, kod Halajka, dvije vozne trake ulaziti u jednu

3.1.2018. | 21:30
Iz priloženog izvatka iz prijekta vidljivo je kako će dvije vozne trake biti svedene na jednu u blizini rotora i, na taj način, bit će riješen problem 'dva u jedan' - 'uljevanje' dvije vozne trake u jednu.
Iz priloženog izvatka iz prijekta vidljivo je kako će dvije vozne trake biti svedene na jednu u blizini rotora i, na taj način, bit će riješen problem 'dva u jedan' - 'uljevanje' dvije vozne trake u jednu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Na ovom mjestu gradit će prvi kružni tok s dvije vozne trake

U Slavonskom Brodu

Na ovom mjestu gradit će prvi kružni tok s dvije vozne trake

3.1.2018. | 0:01
Objavljujemo izvadak iz projekta - kružni tok - koji će povezati Vukovarsku ulicu sa Svačićevom avenijom. Iz nacrta rotora vidljivo je kako će to biti prvi i, zasad, jedini brodski kružni tok sa dvije vozne trake u kojeg će se ulaziti također s dvije vozne trake.
Objavljujemo izvadak iz projekta - kružni tok - koji će povezati Vukovarsku ulicu sa Svačićevom avenijom. Iz nacrta rotora vidljivo je kako će to biti prvi i, zasad, jedini brodski kružni tok sa dvije vozne trake u kojeg će se ulaziti također s dvije vozne trake.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Plaće i do tisuću eura

Posla ima dovoljno, ali nema radnika

Plaće i do tisuću eura

2.1.2018. | 16:30
Ono što posebno frustrira poslodavce jest činjenica da posla ima, ali ga nema tko obavljati.
Ono što posebno frustrira poslodavce jest činjenica da posla ima, ali ga nema tko obavljati.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Konačno, gradit će i tu malu cestu velikog učinka

Ove godine u Slavonskom Brodu

Konačno, gradit će i tu malu cestu velikog učinka

1.1.2018. | 16:10
Konačno, dogodit će se i ta investicija s velikim prometnim učinkom, kako za samog Đuru Đakovića tako i za Grad Slavonski Bord u cjelini.
Konačno, dogodit će se i ta investicija s velikim prometnim učinkom, kako za samog Đuru Đakovića tako i za Grad Slavonski Bord u cjelini.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Hoće li ostati ijedno stablo?

Gradnja avenije

Hoće li ostati ijedno stablo?

28.12.2017. | 14:15
Kako dio trase prolazi zelenim pojasom, na kojem su bila zasađena stabla, bilo je nužno krenuti u njihovo rušenje. Porušeno je nekih 30 stabala, potvrdili su nam iz PZC-a. "Proveli smo detaljnu analizu i išli u rušenje uistinu samo onih stabala koja su smetala", odgovorili su izv
Kako dio trase prolazi zelenim pojasom, na kojem su bila zasađena stabla, bilo je nužno krenuti u njihovo rušenje. Porušeno je nekih 30 stabala, potvrdili su nam iz PZC-a. "Proveli smo detaljnu analizu i išli u rušenje uistinu samo onih stabala koja su smetala", odgovorili su izv
SBplus.hr, Slavonski Brod : PZC: 'Krećemo danas. Prvo idemo s čišćenjem terena.'

Slavonski Brod dobit će aveniju

PZC: 'Krećemo danas. Prvo idemo s čišćenjem terena.'

19.12.2017. | 14:00
Rušenjem stabala u Svačićevoj ulici nastavljaju se radovi izgradnje proširenja buduće gradske avenije koja bi trebala doprinjeti dodatnom smanjenju prometnih gužvi u gradu.
Rušenjem stabala u Svačićevoj ulici nastavljaju se radovi izgradnje proširenja buduće gradske avenije koja bi trebala doprinjeti dodatnom smanjenju prometnih gužvi u gradu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Osječka niskogradnja iz Broda, a brodska u Osijek

Opačak promijenio poslovnu paradigmu

Osječka niskogradnja iz Broda, a brodska u Osijek

12.12.2017. | 11:55
Dakle, s jedne strane, osječki građevinski gigant i za niskogradnju, Osjek koteks dd, više ne ugovara poslove u Slavonskom Brodu, ali zato brodski PZC poslove ugovara u Osijeku.
Dakle, s jedne strane, osječki građevinski gigant i za niskogradnju, Osjek koteks dd, više ne ugovara poslove u Slavonskom Brodu, ali zato brodski PZC poslove ugovara u Osijeku.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Uređenje prostora oko gradskih stanova

Mlade obitelji željno iščekuju

Uređenje prostora oko gradskih stanova

29.11.2017. | 8:50
U obje stambene zgrade nalazit će se po šest stanova, tri površine od 47 kvadratna metra te tri površine 58 kvadratnih metara, predviđenih za davanje u najam po povoljnijim tržišnim uvjetima.
U obje stambene zgrade nalazit će se po šest stanova, tri površine od 47 kvadratna metra te tri površine 58 kvadratnih metara, predviđenih za davanje u najam po povoljnijim tržišnim uvjetima.
SBplus.hr, Slavonski Brod : 'Zabrinjava što “Đuro” nema ni jedan ugovor s MORH-om'

Gradonačelnik Mirko Duspara

'Zabrinjava što “Đuro” nema ni jedan ugovor s MORH-om'

24.11.2017. | 10:35
- Znamo da je “Đuro” bio jedna od glavnih tvornica u Domovinskom ratu i da je dosta toga iznio na svojim leđima. Mislim da je red da se jedan dio toga i vrati Đuri Đakoviću - rekao je Duspara.
- Znamo da je “Đuro” bio jedna od glavnih tvornica u Domovinskom ratu i da je dosta toga iznio na svojim leđima. Mislim da je red da se jedan dio toga i vrati Đuri Đakoviću - rekao je Duspara.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Do daljnjeg, Lidl neće otvoriti dućan u Osječkoj ulici

Protuzakonuito rekonstruirali cestu

Do daljnjeg, Lidl neće otvoriti dućan u Osječkoj ulici

17.11.2017. | 13:45
Sasvim slučajno, saznali smo kako je ta velika rekonstrukcija ceste u Osječkoj ulici urađena protuzakonito. Temeljem iskustvenih spoznaja, tada, lapidarno smo zaključili kako će i u tom slučaju "vuk ujesti magare" a Lidl svoj dućan otvoriti u planiranom roku, navodno, 15. studeno
Sasvim slučajno, saznali smo kako je ta velika rekonstrukcija ceste u Osječkoj ulici urađena protuzakonito. Temeljem iskustvenih spoznaja, tada, lapidarno smo zaključili kako će i u tom slučaju "vuk ujesti magare" a Lidl svoj dućan otvoriti u planiranom roku, navodno, 15. studeno
SBplus.hr, Slavonski Brod : Evo kako napreduju radovi na izgradnji zgrade kajak kluba

Pratimo

Evo kako napreduju radovi na izgradnji zgrade kajak kluba

8.9.2017. | 9:20
U posljednjih 12 godina u Slavonskom Brodu je izgrađeno i uređeno 17 različitih sportskih objekata i naprava kojima se žele stvoriti što bolji uvjeti za bavljenje profesioanlnim i rekreativnim sportom. Trenutno je u tijeku izgradnja zgrade kajak-kanu kluba, a kako radovi teku pog
U posljednjih 12 godina u Slavonskom Brodu je izgrađeno i uređeno 17 različitih sportskih objekata i naprava kojima se žele stvoriti što bolji uvjeti za bavljenje profesioanlnim i rekreativnim sportom. Trenutno je u tijeku izgradnja zgrade kajak-kanu kluba, a kako radovi teku pog
SBplus.hr, Slavonski Brod :