Gospodarstvo : Građevinarstvo

Objavljeno: 3.1.2017. u 18:00
Prikaza: 6671
|
Autor: JZ/SBplus

Kružni tok 'Kod Hebranga'

Male mostove Brođani ruše bagerima, a velike eksplozivom

JZ/SBplus
Foto: JZ/SBplusRuše stari most na Glogovici u Osječkoj ulici
  • JZ/SBplus

Za razliku od mosta preko Save - koji je po zapovjedi zasad neidentificiranih kurvinih sinova, 7. listopada 1992. u 03:09 sati, u tren oka srušen eksplozivom - stari most preko Glogovice, izvođači radova na izgradnji Kružnog toka, nešto sporije ruše bagerima.

SLAVONSKI BRODBudući kružni tok, koji će ujedno biti i najveći u Slavonskom Brodu, prva je faza projekta rekonstrukcije i izgradnje spojne ceste od Ulice Matije Gupca do Ulice Nikole Zrinskog, odnosno budućeg produžetka Svačićeve ulice prema Naselju Andrije Hebranga. Na taj način bit će omogućen brži protok prometa od Svačićeve ulice, gdje su dva kružna toka već izgrađena, do Osječke ulice, u kojoj je nedavno izgrađen dugo očekivani podvožnjak.

Vrijednost radova je 14,9 milijuna kuna, a kraj rujna 2016. najavljen je kao rok za dovršetak tog zahtjevnog objekta. 

Krajem rujna prenijeli smo informaciju dobivenu od izvođača radova kako, iz objektivnih razloga, rok za okončanje poslova prolongiraju za mjesec dana. Dakle, koncem listopada sve je trebalo biti gotovo, ali nije. 

- Sigurno prije Božića glavnina poslova bit će završena i kružni tok bit će u funkciji - kazali su nam sredinom studenog. Budući da je i Božić (katolički, dakako, jer na njega se mislilo) prošao, a 'glavnina poslova' nije završena, upitali smo investitora - Hrvatske ceste - na koji Božić su mislili 2016. ili 2017. godine.

- Do kraja tjedna namjeravamo završiti rušenje starog mosta. Potom, trebat će nam par dana za uređenje pokosa, odnosno korita Glogovice. Dakle, koncem idućeg tjedna počinjemo čekati da tri dana temperatutra bude iznad pet stupnjeva kako bismo mogli izvršiti asfaltiranje prometnice - kazao nam je jedan od predstavnika investitora koji je i dosad - kazivao.  

 

Pored iritantnog čekanja na prijelaz preko pruge u Osječkoj ulici, prije izgradnje podvožnjaka, u Slavonskom Brodu najduže morali su čekati vozači iz Naselja Hebrang kako bi se uključili u Osječku ulicu. A koliko moraju čekati danas, mada rotor još nije gotov, vidljivo je iz video priloga u nastavku.

Tu prometnu prohodnost Brođani trebaju, najviše, zahvaliti Tomislavu Dragovanu, direktoru Sektora za građenje i rekonstrukciju u Hrvatskim cestama, koje su investitor (i) u ta dva najveća infrastrukturna objekta sagrađena u zadnje dvije godine u Slavonskom Brodu. Pritom, nužno je naglasiti kako karijera Tomislava Dragovana nije u uzročno posljedičnoj, rodijačko-partijskoj, vezi s SDP-ovim Dragovanom.

Zbog toga, unatoč kašnjenju s izgradnjom objekata, pored dosadašnjih časnih laureata, sigurno, titulu počasnog građanina Slavonskog Broda zaslužuje i Dragovan. Tomislav, a ne Igor, dakako. A misle li tako i gradski uglednici, ostaje vidjeti.

Broj komentara: 25

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Stipe

Stipe

Komentirano: 5.1.2017. | 21:07

1

I ja ću biti sretan, ali nešto manje od tebe ;) Treba li kršiti zakone i ugovore ako je netko u krizi? Kako neće biti u krizi, ako tako šlampavo rade? Može li netko pomisliti da se iza praštanja penala krije nešto drugo od silnog razumijevanja za ugrožene poduzetnike?
Kahfrate

Kahfrate

Komentirano: 5.1.2017. | 15:42

2

Stipe trebao si komentirati na drugačiji način. Morao si govoriti kako su građevinari u krizi, da im treba pomoći da premoste tu krizu, pa makar i kašnjenjem radova. Čekali smo ove projekte još od 1945., i mislim da trebamo biti strpljiviji...Na proljeće će biti gotovo i ja ću biti sretan kada se kružni tok završi.
Stipe

Stipe

Komentirano: 5.1.2017. | 14:09

3

ivanrad - ne ide ti baš čitanje, a pogotovo ne čitanje s razumijevanjem. Ne govori se o opravdanosti rotora već o kašnjenju radova od gotovo pola godine.
ivanrad

ivanrad

Komentirano: 5.1.2017. | 12:56

4

Kakvih sve komentara,mogu reći da ste mi uljepšali dan.Mogu pričati zlonamjernici koliko god hoće protiv kružni tokova.To većinom pričaju ljudi koji nemaju auto i zlonamjernici,jer svaki pravi vozač zna koliko kružni tokovi smanjuju gužvu u prometu,jer da nije tako nebi cijela Europa masovno gradila kružne tokove.
Stipe

Stipe

Komentirano: 5.1.2017. | 12:43

5

Kahfrate, zahvaljujem na informaciji, no i prije toga sam znao da su pravi investitori hrvatski građani. Nitko ni iz HC-a ni iz bilo koje druge tvrtke ili ustanove se ne maše za svoj novčanik, nego zabije duboko ruku u novčanik građana. Nemojmo to nikako smetnuti s uma! Ne napadam nikoga nego pitam može li svatko raditi što i kako mu padne na pamet u ovom gradu, a da to gradonačelnik ne koordinira? Zašto uporno mislite da građane boli ona stvar što je u čijoj nadležnosti? Ako nešto nije u nadležnosti gradonačelnika, a ne radi se kako treba, bar ga želim čuti kako se buni na takva sranja kao i građani koje predstavlja, a ne da se svađa s građanima i izmišlja neka usrana opravdanja. Je li on na strani građana ili onih koji građane oštećuju? Ako je na njihovoj strani ili povezan s njima, onda neka to javno kaže, a ako ni njemu nije logično da radovi na jednoj od glavnih gradskih kucavica kasne mjesecima (bit će ubrzo i pola godine) neka se javno založi da izvođači plate penale! Naravno, ako ima trunku muda i integriteta.
Kahfrate

Kahfrate

Komentirano: 4.1.2017. | 23:52

6

Stipe Evo tko financira, tko gradi i tko nadzire gradnju kružnog toka. Napadate Davoraxp111 s nedovoljno informacija. Morate znati da se na natječaj javio, jedino, Osijek-Koteks i Feliks regulacija i dobili su posao. Zasigurno imaju i podizvođače (Sitolor, PZC i još neke iz Đakova). Evo link radi boljih, pravih informacija: http://www.sbplus.hr/slavonski_brod/gospodarstvo/gradevinarstvo/radovi_na_najskupljem_brodskom_kruznom_toku.aspx#.WG15OGXau70
Davorxp111

Davorxp111

Komentirano: 4.1.2017. | 22:51

7

Stipe@ ... za tebe jedino vrijedi ponoviti priču o onih dvoje s magarcem, jer ti pokušavaš crno pretvariti u bijelo i obratno: cilj vam je pokušati blatiti one koji rade, jeste da imaju problema, ali rade...dakle, evo priče, ponovo: .. "Ide čova sa suprugom pored magarca, ljudi se smiju i komentiraju: vidi ove dvije budale, imaju magarca a idu pješke. Čuvši to, suprug reče supruzi da zajaši magarca...i opet idu komentari: pogledaj onog njonje ide pješke, a ženturača zajašila magarca. Sada muž sjede na magarca, a supruga pješke...i evo opet komentara: vidi onog idiota, on jaši, a ona pješači. Razljuti se čova i njih oboje zajašiše magarca, a ono komentari, unisoni: pogledaj onih idiota, gle kako muče jadnu životinju." Kad se glavni projekti završe, zašutit ćeš...osjećat ćeš se jadno, jer nećeš imati prilike više komentirati...Nisi odgovorio, koliko te plaćaju iz HDZ-a?
legionar

legionar

Komentirano: 4.1.2017. | 21:18

8

Davore, nije bitno koliko riječi, bitno je da pogode tamo gdje treba.ti si plaćenik i dupelizac i jasno se vidi za koga navlačiš..Nadam se da si dobar posao dobio!? I ja bih tako revan bio da imam koristi.
Stipe

Stipe

Komentirano: 4.1.2017. | 20:40

9

Davore koliko god te plaćaju - slabo te plaćaju. Ta količina ljigavosti je fascinantna. No, recimo da si u pravu. Dakle, ti tvrdiš da ne postoji nikakava koordinacija u ovom gradu i da može raditi tkome god što prdne u glavu bez da se konzultira s gazdom? Jadno. No, ne razumijem, ako nije do vas, zašto onda braniš (nevinog) gazdu i nalaziš neka prejadna opravdanja? Jednostavno kažeš, gazda je kurton, kraj njega može raditi tko god što poželi :(
Davorxp111

Davorxp111

Komentirano: 4.1.2017. | 17:10

10

legionar@ ... tko tebi isplaćuje proviziju? Slabo te plaćaju, jer su ti rečenice sastavljene od, maksimalno, četiri riječi...Pametan si! No, imat ćeš slabu zaradu..

Broj komentara: 25

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Prikaži sve komentare 123

Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : Hoće li prva brodska avenija biti gotova prije roka

Pratimo radove

Hoće li prva brodska avenija biti gotova prije roka

19.2.2018. | 10:45
Na gradilištu je tijekom današnjeg dana angažirano nekoliko bagera što je, rijetka slika iz središta grada. Radi se punom parom, radovi su intenzivirani, a evo hoće li biti gotovi i prije roka.
Na gradilištu je tijekom današnjeg dana angažirano nekoliko bagera što je, rijetka slika iz središta grada. Radi se punom parom, radovi su intenzivirani, a evo hoće li biti gotovi i prije roka.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Drži vodu dok majstori odu, ili ...

Hoće li s proljeća biti bolje?

Drži vodu dok majstori odu, ili ...

6.2.2018. | 18:21
Dok se s jedne strane ulaže u velike i 'oku prvo vidljive' prometnice, sporedne ulice druga su zona, da ne kažemo, ona sumraka.
Dok se s jedne strane ulaže u velike i 'oku prvo vidljive' prometnice, sporedne ulice druga su zona, da ne kažemo, ona sumraka.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Od jednih će uzeti više kako bi drugi plaćali manje

Vlada opet glumi Robina Hooda

Od jednih će uzeti više kako bi drugi plaćali manje

6.2.2018. | 10:10
"Želimo da oni koji su siromašniji, koji imaju lošiju nekretninu, plaćaju manje, a oni koji imaju bolju da plaćaju više. Bit će različiti koeficijenti i s obzirom na to gdje se nekretnine nalaze."
"Želimo da oni koji su siromašniji, koji imaju lošiju nekretninu, plaćaju manje, a oni koji imaju bolju da plaćaju više. Bit će različiti koeficijenti i s obzirom na to gdje se nekretnine nalaze."
SBplus.hr, Slavonski Brod : Hoće li Hrvatske ceste poslušati Brođane?

Bageri u Svačićevoj

Hoće li Hrvatske ceste poslušati Brođane?

24.1.2018. | 16:30
Rok za završetak radova prve faze izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice je osam mjeseci. Kada bude gotova, avenija u Svačićevoj itekako će doprinijeti smanjenju prometnih gužvi u Slavonskom Brodu.
Rok za završetak radova prve faze izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice je osam mjeseci. Kada bude gotova, avenija u Svačićevoj itekako će doprinijeti smanjenju prometnih gužvi u Slavonskom Brodu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : U prvoj polovini 2018. obnova 88 kilometara nasipa

Ulaganja Hrvatskih voda

U prvoj polovini 2018. obnova 88 kilometara nasipa

17.1.2018. | 13:40
Trenutačno se u raznim fazama, zakonom propisane procedure provedbe postupaka javne nabave, nalaze radovi ukupne vrijednosti oko 200 milijuna kuna (s PDV-om), koji će u prvoj polovini 2018. omogućiti obnovu 88,27 kilometara nasipa.
Trenutačno se u raznim fazama, zakonom propisane procedure provedbe postupaka javne nabave, nalaze radovi ukupne vrijednosti oko 200 milijuna kuna (s PDV-om), koji će u prvoj polovini 2018. omogućiti obnovu 88,27 kilometara nasipa.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Provjerili smo je li u pitanju još jedan skandal

Ni žbukanje ni pituranje

Provjerili smo je li u pitanju još jedan skandal

14.1.2018. | 11:30
I zaista, uobičajenim privremenim semaforom reguliran je i usporen promet samo južnim voznim trakom, jer su radnici vidljivom trakom ogradili kraću dionicu i "žbukali" betonsku ogradu uz cestu.
I zaista, uobičajenim privremenim semaforom reguliran je i usporen promet samo južnim voznim trakom, jer su radnici vidljivom trakom ogradili kraću dionicu i "žbukali" betonsku ogradu uz cestu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Istražili smo brodsko tržište nekretnina

Cijene stanova, kuća i zemljišta

Istražili smo brodsko tržište nekretnina

12.1.2018. | 17:30
Uz većinu tih naoko neprimamljivih nekretnina dolazi tisuću ili više kvadrata vanjskog prostora, tako da kupac uz takvu kuću izvan grada dobije veću parcelu i iskoristiv komad zemlje.
Uz većinu tih naoko neprimamljivih nekretnina dolazi tisuću ili više kvadrata vanjskog prostora, tako da kupac uz takvu kuću izvan grada dobije veću parcelu i iskoristiv komad zemlje.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Rekonstrukcijom nasipa do smanjenja rizika od poplava

Hrvatske vode

Rekonstrukcijom nasipa do smanjenja rizika od poplava

8.1.2018. | 11:15
Planiranim zahvatom Hrvatske vode žele provesti rekonstrukciju nasipa u duljini od 4.850 metara, a sve s ciljem smanjenja rizika od poplava i zaštite ljudi i imovine, kao i gospodarskih djelatnosti.
Planiranim zahvatom Hrvatske vode žele provesti rekonstrukciju nasipa u duljini od 4.850 metara, a sve s ciljem smanjenja rizika od poplava i zaštite ljudi i imovine, kao i gospodarskih djelatnosti.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Promijenite projekt rješenja rotora Vukovarska-Svačićeva

Hrvatskim cestama građani predlažu:

Promijenite projekt rješenja rotora Vukovarska-Svačićeva

4.1.2018. | 16:30
Buduci da već sad postoje tri trake, na gotovo isti način treba postaviti i budući ulaz u rotor. Potrebna je tek izmjena smjerova kretanja, odnosno prestojavanja prije ulaska u rotor - kao na priloženoj fotografiji i/ili u video prilogu.
Buduci da već sad postoje tri trake, na gotovo isti način treba postaviti i budući ulaz u rotor. Potrebna je tek izmjena smjerova kretanja, odnosno prestojavanja prije ulaska u rotor - kao na priloženoj fotografiji i/ili u video prilogu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Dio radova obavljaju i prije predviđenog roka

Izgradnja slavonskobrodske avenije

Dio radova obavljaju i prije predviđenog roka

4.1.2018. | 15:00
Nastave li raditi ažurno i posluže li ih vremenski uvjeti djelatnici Poduzeća za ceste, koji su dobili posao izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice, radovi bi mogli biti gotovi i prije ugovorom predviđenog roka.
Nastave li raditi ažurno i posluže li ih vremenski uvjeti djelatnici Poduzeća za ceste, koji su dobili posao izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice, radovi bi mogli biti gotovi i prije ugovorom predviđenog roka.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ovako će, kod Halajka, dvije vozne trake ulaziti u jednu

Saznali smo kad će sve biti gotovo

Ovako će, kod Halajka, dvije vozne trake ulaziti u jednu

3.1.2018. | 21:30
Iz priloženog izvatka iz prijekta vidljivo je kako će dvije vozne trake biti svedene na jednu u blizini rotora i, na taj način, bit će riješen problem 'dva u jedan' - 'uljevanje' dvije vozne trake u jednu.
Iz priloženog izvatka iz prijekta vidljivo je kako će dvije vozne trake biti svedene na jednu u blizini rotora i, na taj način, bit će riješen problem 'dva u jedan' - 'uljevanje' dvije vozne trake u jednu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Na ovom mjestu gradit će prvi kružni tok s dvije vozne trake

U Slavonskom Brodu

Na ovom mjestu gradit će prvi kružni tok s dvije vozne trake

3.1.2018. | 0:01
Objavljujemo izvadak iz projekta - kružni tok - koji će povezati Vukovarsku ulicu sa Svačićevom avenijom. Iz nacrta rotora vidljivo je kako će to biti prvi i, zasad, jedini brodski kružni tok sa dvije vozne trake u kojeg će se ulaziti također s dvije vozne trake.
Objavljujemo izvadak iz projekta - kružni tok - koji će povezati Vukovarsku ulicu sa Svačićevom avenijom. Iz nacrta rotora vidljivo je kako će to biti prvi i, zasad, jedini brodski kružni tok sa dvije vozne trake u kojeg će se ulaziti također s dvije vozne trake.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Plaće i do tisuću eura

Posla ima dovoljno, ali nema radnika

Plaće i do tisuću eura

2.1.2018. | 16:30
Ono što posebno frustrira poslodavce jest činjenica da posla ima, ali ga nema tko obavljati.
Ono što posebno frustrira poslodavce jest činjenica da posla ima, ali ga nema tko obavljati.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Konačno, gradit će i tu malu cestu velikog učinka

Ove godine u Slavonskom Brodu

Konačno, gradit će i tu malu cestu velikog učinka

1.1.2018. | 16:10
Konačno, dogodit će se i ta investicija s velikim prometnim učinkom, kako za samog Đuru Đakovića tako i za Grad Slavonski Bord u cjelini.
Konačno, dogodit će se i ta investicija s velikim prometnim učinkom, kako za samog Đuru Đakovića tako i za Grad Slavonski Bord u cjelini.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Hoće li ostati ijedno stablo?

Gradnja avenije

Hoće li ostati ijedno stablo?

28.12.2017. | 14:15
Kako dio trase prolazi zelenim pojasom, na kojem su bila zasađena stabla, bilo je nužno krenuti u njihovo rušenje. Porušeno je nekih 30 stabala, potvrdili su nam iz PZC-a. "Proveli smo detaljnu analizu i išli u rušenje uistinu samo onih stabala koja su smetala", odgovorili su izv
Kako dio trase prolazi zelenim pojasom, na kojem su bila zasađena stabla, bilo je nužno krenuti u njihovo rušenje. Porušeno je nekih 30 stabala, potvrdili su nam iz PZC-a. "Proveli smo detaljnu analizu i išli u rušenje uistinu samo onih stabala koja su smetala", odgovorili su izv
SBplus.hr, Slavonski Brod : PZC: 'Krećemo danas. Prvo idemo s čišćenjem terena.'

Slavonski Brod dobit će aveniju

PZC: 'Krećemo danas. Prvo idemo s čišćenjem terena.'

19.12.2017. | 14:00
Rušenjem stabala u Svačićevoj ulici nastavljaju se radovi izgradnje proširenja buduće gradske avenije koja bi trebala doprinjeti dodatnom smanjenju prometnih gužvi u gradu.
Rušenjem stabala u Svačićevoj ulici nastavljaju se radovi izgradnje proširenja buduće gradske avenije koja bi trebala doprinjeti dodatnom smanjenju prometnih gužvi u gradu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Osječka niskogradnja iz Broda, a brodska u Osijek

Opačak promijenio poslovnu paradigmu

Osječka niskogradnja iz Broda, a brodska u Osijek

12.12.2017. | 11:55
Dakle, s jedne strane, osječki građevinski gigant i za niskogradnju, Osjek koteks dd, više ne ugovara poslove u Slavonskom Brodu, ali zato brodski PZC poslove ugovara u Osijeku.
Dakle, s jedne strane, osječki građevinski gigant i za niskogradnju, Osjek koteks dd, više ne ugovara poslove u Slavonskom Brodu, ali zato brodski PZC poslove ugovara u Osijeku.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Uređenje prostora oko gradskih stanova

Mlade obitelji željno iščekuju

Uređenje prostora oko gradskih stanova

29.11.2017. | 8:50
U obje stambene zgrade nalazit će se po šest stanova, tri površine od 47 kvadratna metra te tri površine 58 kvadratnih metara, predviđenih za davanje u najam po povoljnijim tržišnim uvjetima.
U obje stambene zgrade nalazit će se po šest stanova, tri površine od 47 kvadratna metra te tri površine 58 kvadratnih metara, predviđenih za davanje u najam po povoljnijim tržišnim uvjetima.
SBplus.hr, Slavonski Brod : 'Zabrinjava što “Đuro” nema ni jedan ugovor s MORH-om'

Gradonačelnik Mirko Duspara

'Zabrinjava što “Đuro” nema ni jedan ugovor s MORH-om'

24.11.2017. | 10:35
- Znamo da je “Đuro” bio jedna od glavnih tvornica u Domovinskom ratu i da je dosta toga iznio na svojim leđima. Mislim da je red da se jedan dio toga i vrati Đuri Đakoviću - rekao je Duspara.
- Znamo da je “Đuro” bio jedna od glavnih tvornica u Domovinskom ratu i da je dosta toga iznio na svojim leđima. Mislim da je red da se jedan dio toga i vrati Đuri Đakoviću - rekao je Duspara.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Do daljnjeg, Lidl neće otvoriti dućan u Osječkoj ulici

Protuzakonuito rekonstruirali cestu

Do daljnjeg, Lidl neće otvoriti dućan u Osječkoj ulici

17.11.2017. | 13:45
Sasvim slučajno, saznali smo kako je ta velika rekonstrukcija ceste u Osječkoj ulici urađena protuzakonito. Temeljem iskustvenih spoznaja, tada, lapidarno smo zaključili kako će i u tom slučaju "vuk ujesti magare" a Lidl svoj dućan otvoriti u planiranom roku, navodno, 15. studeno
Sasvim slučajno, saznali smo kako je ta velika rekonstrukcija ceste u Osječkoj ulici urađena protuzakonito. Temeljem iskustvenih spoznaja, tada, lapidarno smo zaključili kako će i u tom slučaju "vuk ujesti magare" a Lidl svoj dućan otvoriti u planiranom roku, navodno, 15. studeno
SBplus.hr, Slavonski Brod :